• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Litt om kampen mens den spilles

Started by Xminator, September 19, 2004, 17:31:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Nå har Ystås og Winters vert alene igjenom en gang hver... Og bommet ...

Brann-jento

kor e d du ser kampen? e du i bodø?
eg "ser" bare på 4-4-2 og sportsextra, men de viser ingenting der!
det er utrolig dårlig av tvselskapene å ikkje vise brannkampen!!!
utrolig skuffende:/
lem fra Hanne (Brann-jento)

grei

Web-TV vel. Og det er ikke "utrolig dårlig" at de ikke viser kampen på TV, de kan ikke (takk og pris) vise alle Branns kamper.

Mr_Soma

Ystaas e UDUGELIG forran mål....
HELT utrolig.

Winters ser ut til å ha mistet teften nå - dette lover ikke bra forran onsdagen.

Konklusjon : Brann burde ledet 2-0 etter 2 100% sjanser.

sekto

Kampen gÃ¥r pÃ¥ web-TV, ellers sÃ¥ har jeg hørt akkurat det samme i alle kanaler.. To gigantiske sjanser til Brann totalt alene med keeper og de brenner dem.. Horn holder Glimt i kampen..  GÃ¥r mot tap dette.. Brann har en stygg tendens til Ã¥ tape kamper nÃ¥r de ikke putter pÃ¥ de første sjansene..

Xminator

TV2 webtv. 50 kroner for å se røde og gule prikker springe på grønn bakgrunn. Ligner ofte mer på eksperimentell kunst enn tv :)

Brann har spilt bra, BG dritdårlig. Brann har ihvertfall hatt 4 sjanser og to av de alene med keeper. BG har fått skyte, men det er ikke mye som går rett frem fra de i dag. To ganger har de fått skyte innenfor 16 etter dødball. Opdal har vert aktiv i feltet og eller har det ikke blitt de helt store utfordringene for han.

Martin Knudsen er bra på venstre, Haugen springer som alltid og Ystås har slått ett par kjempepasninger til Winters (og bommet på like mye :p).

Alt i alt skulle Brann ledet med minst ett mål og er klart best. Og på benken sitter Sæternes :)

sekto

takk for den.. beste oppdateringen jeg har fått noe sted på nettet..

bitta

ja dette er tragisk!! syns winters er litt ego!!
itta savner Olof!

Alexåsane

Quote from: "Xminator"TV2 webtv. 50 kroner for å se røde og gule prikker springe på grønn bakgrunn. Ligner ofte mer på eksperimentell kunst enn tv :)


Det e mest sansynlig din egen feil pga pcen og linjen din. jeg har svært god kvalitet
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Winters e UDUGELIG forran mål....
HELT utrolig.

Ystaas ser ut til å ha mistet teften nå - dette lover ikke bra forran onsdagen.
Rød makt på Hansa

sekto



Nixon

Rød makt på Hansa

Ole Brom

Kooonge !!!!!!!!!!! Da har vi 4 plassen akkurat nå ! tromsø - Lyn uavgjort hadde vært det beste !!

Stå på gutter !


Nixon

Høres ut som det er bra stemning der oppe. Brann-supporterne synger jo hele tiden. Den som hadde vært der!!:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Og billig straffe til BG :((( Uavgjort :(

Totalt ufortjent etter kampens gang.

Nixon

Rød makt på Hansa

Ole Brom

Fan i svarte h......e da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÃ¥ j....g ufortjent !!

T Y P I S K ! ! ! !

HaterRævBK

måtte jo være en feil av dommeren!!!
til h.... med hele fyren........
S slaur.....

Xminator

Drittdommer. Blåser av før tiden på ett innkast til Brann på BG halvdel. Dommeren blåste hele tiden frispark til BG. Kunne ikke være i nærheten av grineguttene før de falt og fikk frispark.

HaterRævBK

hva er navnet på denne dommeren...
nesten kamp han dømmer for brann skal han få en fin velkomst!
S slaur.....

bitta

det er rett!! helvete jeg er jævli skuffet nå!! fikk ikke helt med meg straffe situasjonen men den var teit den kom 1 min før slutt. får vel bare tenke at det samme skjedde mot brann i molde!=)
itta savner Olof!

Nixon

Fra 4. til 6. plass pga en straffe. Og jeg som hadde tenkt å løpe ut i gaten med Brann-skjerf og juble hemningsløst.
Vi får ta hevn på onsdag...
Rød makt på Hansa

Nixon

Såg nettopp den såkalte straffen på NRK. Og det virket pine meg ikke som noe straffe. Soma var nær ballen. Noe og ekspertene i studio kommenterte. Det blir bare mer og mer utgjort.
Rød makt på Hansa

Ole Brom

satan for noen sjangser Ystaas og Winters hadde da !! Aleine igjennom men klarer fan ikke å putte ! Skandale ! Nå revansjerte Winters seg med å score etterpå men det derre Ystaas greine kan man sparke te hel....e ut av Bergen ! Og straffe ????? Piss off dommer, det var en KLOKKEKLAR og REIN takling av Soma !!

SKANDALE !!!!!

HaterRævBK

at ystaas ikke klarte å putte den sjansen er jo greit, han hadde jo løpt ganske langt med ballen så han ble sikkert litt sliten...
og så glemte han sikkert hvordan man scorer på en slik sjanse siden d e så lenge siden han har løpt fra et forsvar og kommet aleine mot keeper.....
men dommeren kan dra til H.....E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S slaur.....

Go Up