• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller vil vekk!

Started by Yngve, September 15, 2004, 02:16:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Seri dagens bt & ba at Miller vil vekk, han seier han er lei av å spele andrelagsfoppall. Toskete sagt av han, det er han som er for feit, det er han som er utrent og jeklig. Han har ikkje gjort mykje for å halde vedlike formen i tida han gjekk utan kontrakt. Dette tyder på at han ansåg nivået i noreg for å vere så lågt at han kunne gå rett inn på laget.

Det er berre for dumt.

Eg syns dette er useriøst av mannen om det er sant, og er dette haldninga hans kan han like godt reise. Eg personleg har sansen for mannen, og håpar han vil bli. Er me heldige vert me kvalifisert for royal league, og det vil jo vere perfekt kamptrening for spelarar som ikkje akkurat er i støytet og har behov for å kome opp på eit høgare nivå asap zulu. ( les opdal, miller og mcallister).

Håpar berre mannen slenger med leppa, for i den tilstanden han er i no fortida er han uansett ikkje god nok for nokre andre klubbar, men vil vere fantastisk å ha i Brann når neste sesong byrjar. Berre tenk dykk miller og scharner sentralt. Ein herlig frekk tanke.

KennethS

greit nok at han e utrent, men det burde for faen Brann vite før de kjøpte han, dessuten burde han få spille på førstelaget, noen minutter hver kamp hjelper på formen. Mener han bør starte mot Glimt. Heller bytte han ut når han blir sliten.
tå på Brann

Roffarne

Litt artig.
Hvis man vil gjøre artikkelen enda mer underholdene kan man, hver gang man leser Charlie Miller, bytte det ut med Tommy Knarvik.

Xminator

Del på ti og trekk fra to. Og Unge Miller har ingen klausul i kontrakten som lar han gå.

Så Miller vil bli nødt til å gampe gjennom snø, regn og sørpe en hel lang kald norsk sesongoppkjøring. Så kanskje han tar seg selv i nakken - som Winters. Og blir midtbanesjef ved siden av Scharner. For en ting er jeg sikker på, Scharner-Miller er den midtbanen med de beste ekstremferdighetene.

Vel var Scharner mindre god mot Stabæk, men han viste at han blir en duellspiller på i luften og langs bakken, og det var ett par rimelig gode løp der også.
Og Miller er feit, men han viser jo at det bor en god del fotball i han.

Regner med at det blir Scharner-Miller sentralt neste kamp.

Nixon

Når man er seriemester diverse ganger med Rangers er vel ikke kamp mot Norheimsund det som frister mest. Jeg ser vel på utspillet som en bekreftelse at han har ambisjoner om å spille fotball på høyest mulig nivå. Og så lenge ikke dette blir en Knarvik-føljetong er dette greit.
Rød makt på Hansa

Henki

Så lenge han er innstillt på å kjempe for plassen på midtbanen istedet for å prøve å snakke seg til den tror jeg Miller vil ha mulighet til å bli en suksess. Hvis det er riktig at han spillte 90 minutter for Brann 2 sist kamp må jo det absolutt ses på som fremskritt. Når det er sagt tror jeg absolutt han har godt av å få seg en hel sesongoppkjøring med Brann, med løping rundt vann og opp på fjelltopper :)
Ballen skal fremover!

Ole Brom

Miller har overtatt Knarvik sin rolle i sutreavisen BA ! Nei Miller dette er definitivt IKKE byen å sutre i, ta deg sjøl i nakken og kjemp deg inn på laget igjen! Hva i alleverden er det han tror ? At han skal få spille uansett hva slags form han er i ? Det som han har bidratt til hittill i Branndrakta er ikke allverden.

Men for all del, en god vinter og sesongoppkjøring så ser vi en helt annen Miller ! Får jeg håpe...

DrMeland

rMeland

Bekkalokket

Mener mannen bør slåes ned for dette blir for dumt. Trenger vi folk som utnytter Brann på denne måten? Gi opp så fort, nei ta en tur på Metro og gi han inn er mitt råd.

enavgutta

Hmm.. mulig dette er BT's tabloide måte og fylle spaltene med. Miller sa jo for noen uker siden at han var kommet hit for å fighte og sa det var uaktuelt å dra tilbake til Skottland med halen mellom beina. Stoler på at Miller kommer tilbake. Vi SKAL ha han på midtbanen etterhvert. Robbie og Bengten trenger noen som kan pasninger utenom Raymond.

fettnok

som tidligere nevnt er ikke det det samme å spille mot norheimsund som å bli seriemester med rangers, så klart han er skuffet.
eg e så lei alle folk som kaller seg supportere men hver gang det skjer noe som ikke de synes er så bra så blir det lynsje stemmning. bruk no heller energien på noe annet.
ette går aaaaaldri bra!

eXploSer

folkens... Miller skrev for noen uker siden at han "kunne reise hjem, men det ville vært for feigt." han "ville være i bergen og bli en suksess, først da ville han hjem". eller noe slikt. Dette er bare et tegn på at BA ikke har noe å klistre på førstesiden. De har sikkert presset mest mulig utav miller og tøyd strikken litt langt. Er 99% sikker på at miller aldri har sagt ordrett det som står i BA.. på engelsk, selvfølgelig...

grei

Måte på paranoia her, da?

Nå er det jo sånn at både BA og BT har denne saken i dag. Dermed blir det vanskelig å skylde på at en journalist som vrir og vender på uttalelser (med mindre man mener det eksisterer en konspirasjon i medie-Norge). Og hvis dere ikke tror på det som står i dag, hvorforskulle dere tro det som sto for noen uker siden, i den samme avis?

Synes ikke det virker usannsynlig at Miller har sagt noe som dette i frustrasjon. Han virker foreløpig ikke som typen til å bite tennene sammen og kjempe seg opp igjen.

Nixon

Cato Guntveit og assistenttrener Steffensen lovet begge på supportermøtet i kveld at Miller jobber hardt for å komme i form. Og at vi vil få se han i toppform i den røde drakten.
Rød makt på Hansa

enavgutta


KennethS

Quote from: "enavgutta"


Mjelde var i foreldremøte, Steffensen kom istedenfor. Målet til Brann var Royal League å vinne cupen. Dette skulle de jobbe knallhardt for og klare.
tå på Brann

Roffarne

Quote from: "Bekkalokket"Mener mannen bør slåes ned for dette blir for dumt. Trenger vi folk som utnytter Brann på denne måten? Gi opp så fort, nei ta en tur på Metro og gi han inn er mitt råd.


Det later til å være din løsning på det meste.
Mulig det er fornøyelig å "flate trynet" til VIF-supportere, men å denge løs på Brann-spillere?
Du har ikke vudert terapi?

Kagain

Med fare for å sitere meg selv i en annen tråd

"Jeg er spent på om faktisk Miller har blitt rett sitert, eller om bladsmørerne i Bergen bare har tatt et sitat ut av sin helhet. Minner meg litt om en spesiell del av Knut Nærums bok "Krig".

Og om Miller begynner med slike Normann tendenser så må jeg si meg skuffet. Men igjen, jeg tror det ikke før det er bevist på det mest uomtvistelige vis."

Som sagt av flere andre her inne, Ba og de er ikke snau med å slå opp ting de tror kan være kontroversielle og selge aviser.

Men vi får se, kanskje er dette den omvendte Normann, kanskje ikke. Det eneste jeg vet er at Winters gren litt han og sånn dann og vann, og man ser hvor han er nå.

Brann e livet mitt :)

Nei, no må dåkke faen mg gi dåkkke. D e stooor forskjell på Charlie og Tommy. Tommy har spilte på Brann i mange år, han var en av lagets beste spillere, også plutselig blir han dumpet, selvfølgelig sutrer man litt så. Charlie har vært her i 2 mnd?? ikkje d en gang, også klager han på at han ikkje får spille. D e ganske gale altså. Han e jo ikkje i form en gang, han e jo tjukk og har dårlig kondis, alle vet jo at en ikkje kan spille så mye då. Så ikkje kom her å sammenlign Tommy og Charlie. D BLIR FEIL!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Nixon

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Nei, no må dåkke faen mg gi dåkkke. D e stooor forskjell på Charlie og Tommy. Tommy har spilte på Brann i mange år, han var en av lagets beste spillere, også plutselig blir han dumpet, selvfølgelig sutrer man litt så.


Lever du i denne verden? Tommy var blant de beste i en sesong som nesten endte med nedrykk. Da laget fikk nye spillere og ble bedre, klarte ikke Tommy å henge med. Han ble ikke dumpet, men var rett og slett ikke god nok. Han har i de to siste årene fått nok av sjanser til å spille seg inn på laget, men har ikke overbevist.
Rød makt på Hansa

Go Up