• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

muligheter for gratistur til semien neste uke.....=)

Started by Hansakongen, September 15, 2004, 02:11:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Leste på radio1 sier at de vil sette opp egne busser å sponse en del brann fans til semien neste uke.... Synes dette ser lyst ut når det gjelder støtte til brann i den viktige kampen... får nå bare håpe brann for den hjelpen de trenger fra tribunen i den kampen for å nå finalen =).... Vi skulle vel bare hatt enda mer slik hjelp året igjennom slik at vi kunne stille mannsterke opp på bortebane også =D....



http://www.radio1.no/index.php?cmd=vissak&id=210

KennethS

positivt av Radio 1. Håper de klarer og fylle 2-3 busser extra.
tå på Brann

brannfrik

syns de kan begynne med å sponse bataljonen sin buss sånn at vi i alle fall kan få fyllt den opp. skjønner ikkje hvorfor de gjør dette egentlig. de sluttet jo å sende brannkamper på radio1 etter sesongslutt i fjor fordi det ikkje passet inn "sendeprofilen" til radio1...

men for all del.. jo fler som kommer seg til nadderud jo bedre.

GamleErik

Uten at jeg vet hvor mange som har meldt seg på Bataljonen sin busstur så tipper jeg at den blir avlyst når folk får tilbud om gratistur hos Radio1.

Så la de få ansvaret for en gruppe på mellom 100 og 120 stykker, bestående av en herlig blanding av fjortisser, voksne, eldre og "feste/fyreklare" mennesker, som reiser over.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Ricky

Brann passer visst plutselig inn i profilen deres igjen, ja...

ThomasC

Påmelding til BBB-bussen er jo bindende, så om nok folk allerede har meldt seg på den, blir jo ikke den turen avlyst.

Thomas.

Brann-jento

eg syns d e positivt av radio 1 eg.. flere folk te å støtte Brann=)
større sjangs for at eg komme=)
håper eg får en av billettene.. syns heller de kunne stått utenfor stadion i går i delt ut etter kampen...

CUPFINALEN HERE WE COME!! (vi tar stabæk no!)
lem fra Hanne (Brann-jento)

Nixon

Quote from: "ThomasC"Påmelding til BBB-bussen er jo bindende, så om nok folk allerede har meldt seg på den, blir jo ikke den turen avlyst.

Thomas.


Ikke? De har jo avlyst flere turer i år allerede.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Brann-jento"eg syns d e positivt av radio 1 eg.. flere folk te å støtte Brann=)
større sjangs for at eg komme=)
håper eg får en av billettene.. syns heller de kunne stått utenfor stadion i går i delt ut etter kampen...

CUPFINALEN HERE WE COME!! (vi tar stabæk no!)


Ikke for å være rævhol her. Men dersom du virkelig ikke har 400 spenn på kontoen til BBB-bussen, så bør du vel ikke flagge her at du bare reiser dersom du får turen gratis?
Cupfinalen here we come!! Midt i ræven!

Det samme gjelder alle andre som nå plutselig får så veldig lyst til å reise over til semien!!
Rød makt på Hansa

ThomasC

Quote from: "Nixon"
Quote from: "ThomasC"Påmelding til BBB-bussen er jo bindende, så om nok folk allerede har meldt seg på den, blir jo ikke den turen avlyst.

Thomas.


Ikke? De har jo avlyst flere turer i år allerede.


Det er vel på grunn av manglende påmelding. Om de har, eller får, over 20 eller flere påmeldte til turen innen mandag, vil jo bussen gå som planlagt, ut fra hvordan jeg leser det. Det betyr vel at da går de i hvertfall ikke i underskudd, og har dermed ikke noe å tape på å sende bussen avgårde?

Thomas.

Yngve

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brann-jento"eg syns d e positivt av radio 1 eg.. flere folk te å støtte Brann=)
større sjangs for at eg komme=)
håper eg får en av billettene.. syns heller de kunne stått utenfor stadion i går i delt ut etter kampen...

CUPFINALEN HERE WE COME!! (vi tar stabæk no!)


Ikke for å være rævhol her. Men dersom du virkelig ikke har 400 spenn på kontoen til BBB-bussen, så bør du vel ikke flagge her at du bare reiser dersom du får turen gratis?
Cupfinalen here we come!! Midt i ræven!

Det samme gjelder alle andre som nå plutselig får så veldig lyst til å reise over til semien!!


Tosk.

Eg t.d. har ikkje ei einaste krone å bruke på ein semifinale tur, og det har ikkje noko med at eg er medgangssuporter eller noko slikt, det er berre det at pr. dags dato har eg ca 660 kr på konto, noko som skal dekke husleige (over 3000kr) glattkøyringskurs for stor bil (over 3000 kr berre for leige av bane, reise og opphald kjem i tillegg, dette er noko eg må ha for å behalde min deltidsjobb) i tilllegg kjem ei fartsbot ein har prestert å pådra seg. Samlasett gjer dete utgifte på over 10 000 kroner, og ja, då er det greit å eventuelt kunne reise på ein gratis buss.

Så Nixon her syns eg du er ein tosk, og har ingen problem å seie det til deg heller.

Tosk.

Nixon

Rød makt på Hansa

BrannBergen1908

greit nok tiltak men jeg frykter en ting:

2-3 busslaster med drita fulle tullinger som kun går på en brannkamp i året(16 mai?) iført en genser hvor det er ett lite brannmerke på brystet, og resten av genseren er dekket av reklame for radio 1,intersport og annet svada.
Kan bli høy trønderfaktor over dette opplegget.

Enig med gamle erik om at nå må folk tenke seg om og fylle bataljon bussen først,her er det snakk om å gi noe igjen til sjeler som ofrer det meste av fritiden sin på BBB.

Kan desverre ikke reise selv,da jeg har hatt et kirurgisk inngrep.

skål

Nixon

Radio 1 sender visstnok bare en buss bortover. 25 (eller noe sånt) personer får 2 billetter hver. På nettet står det at de skal kjøre rundt å dele ut billetter. Hvordan de skal klare å treffe folk som virkelig har lyst og mulighet til å reise er ikke godt å si.

Uansett. På BBB-bussen risikerer man ikke å bli underholdt av Erik Hanøy hele veien...
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Radio 1 sender visstnok bare en buss bortover. 25 (eller noe sånt) personer får 2 billetter hver. På nettet står det at de skal kjøre rundt å dele ut billetter. Hvordan de skal klare å treffe folk som virkelig har lyst og mulighet til å reise er ikke godt å si.

Uansett. På BBB-bussen risikerer man ikke å bli underholdt av Erik Hanøy hele veien...


Radio1 har vel hyret inn klovnen Sulen :)

XPen

:lol:  :lol:  Det blir vel sikkert en artig tur!!

XPen

Har forresten fått billett til denne bussen i dag!!

Nixon

Quote from: "XPen"Har forresten fått billett til denne bussen i dag!!


Var det det som skjedde på Torgalmenningen i dag? Jeg har sittet i hele dag og sett på en mengde folk som har vært med på en eller annen konkurranse utenfor Sundt.
Rød makt på Hansa

fettnok

de spilte inn en film der.
radio 1 stod der ikke lenge maks 15-20 min. visst noen har en sånn bilett til overs så bare si ifra.
ette går aaaaaldri bra!

Go Up