• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromme

Started by juset, September 11, 2004, 13:20:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

juset

Hei. Jeg har tenkt å smugle en stor-tromme inn på bbb-feltet. Er dette ok for alle? Stemmningen blir da så meget bedre når vi kan holde takten mens jeg hammrer løs på tromma. Hvis dette ikke faller i smak så skal jeg la den ligge igjen hjemme. Forventer noen reaksjoner. Håper på noen positive og. Kjør debatt.
augen e en pudding

BL

viss du har lyst å få trommen tredd nedover hodet så tar du den med på mandag
Hansa-
Felt Z

Erik

Kom med trommen skal jeg personlig brenne den...

Andrews

Jeg har gjort klar kubjellen min! Blir et jævla trøkk!

Ole Brom

Quote from: "juset"Hei. Jeg har tenkt å smugle en stor-tromme inn på bbb-feltet. Er dette ok for alle? Stemmningen blir da så meget bedre når vi kan holde takten mens jeg hammrer løs på tromma. Hvis dette ikke faller i smak så skal jeg la den ligge igjen hjemme. Forventer noen reaksjoner. Håper på noen positive og. Kjør debatt.


Mener du dette seriøst ?? Har du ikke fått med deg debatten rundt han duden som trommer på Hansa ? Jeg tviler MEGET sterkt på om du får en god mottakelse på SS. Mitt råd er å la trommen være hjemme !

Xminator

Om du vil ha med deg tromme, så gjerne for meg. Håper likevel det blir såpass trangt att trommer ikke er praktisk mulig :p

Kalinkasvingen

Bra forslag Juset. Du kan stå øverst å slå på stortrommen din. Vi synger jo alltid for fort, så dette trenger vi. De som er imot trommer og lyd kan heller se kampen på tv.

Møllaren

Timmen: Er du født i  Trøndelag???
øllaren

HaterRævBK

mener at tromme kunne vært et godt forsøk på å få bedre stemmning.... d e jo d de bruker i større land!
og som oftest er det supporterene med trommer du hører best...
og til du som sa du håpet d skulle bli for trangt for trommen:
D har aldri vært trangt på bbb feltet!! og kommer ikke til å bli d med d første!!!
Takk.
S slaur.....

Kalinkasvingen

Møllaren: Har det noe å si hvor jeg er født eller hvor jeg bor?

Trommetifo på neste kamp.

Kagain

Jeg er egentlig mest interessert i å finne ut hvordan han skal kunne "Smugle inn" en stortromme. Det er liksom ikke det instrumentet som er lettest å skjule da.

Brann-Peter!

tromme????? hjelp.. Hinsides...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Stoffi

Greit nok det. SÃ¥ kan vi se hvordan det fungerer.
Mange her som bare hiver seg på kritikken uten å ha en anelse om hva de mener og hvorfor, så denne tråden er ikke så veldig representativ.
Noen her som faktisk vet hva det innebærer å ha en tromme? Tviler på at det kan være mer enn 5 stk totalt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

janos

En tromme hadde sikkert hjulpet men det mÃ¥ i sÃ¥fall være en kar som kan hÃ¥ntere en tromme som bruker den.  :lol:

Nixon

Jeg trodde faktisk og tror ennda at innlegget var en provokativ spøk. Og håpet at den ble tiet ihjel. Noe den ikke er blitt. Så jeg slenger meg på.

Hvordan blir trommer brukt andre steder? Holder den takten til sanger? Eller er det bare rytmer som folk klapper til? Er det noen andre i Norge som bruker trommer på en fornuftig og stemningsskapende måte? For poenget må jo være å skape bedre stemning.
Rød makt på Hansa

Tom C

I fare for å tråkke alle anti-tromme-folkene på tærne her inne, så synes jeg faktisk at trommer er en kul ting. Ihvertfall sånne buekorps-trommer som vi hadde på de siste cup-finalene vi var i. Fikk skikkelig nasjonal (Les:Bergens-) følelse. Men er enig med han her inne som sa at det i såfall er veldig viktig at det er noen som har litt kontroll og vurderingsevne som evt besitter trommer. Hvis det bare er noen halvfulle tullinger som dæljer løs i tide og utide, kan det vel fort bli en fiasko ja...

Men det kan vel ikke være så problematisk å prøve det? Funker det dårlig er det jo bare å la være neste gang. Men skulle det vise seg at det gir enda bedre stemning, er jo det positivet for både tilhengerne og motstanderene av trommer..
Aldri mer Obos....

eXploSer


Mr_Soma

Eg tar med kontrabass.....

Stoffi

Til dere som ikke har den fjerneste anelse:

Noen som husker linken til den Hammarby sangen som var postet i TIFO forumet? Der brukte de tromme for å holde takten, og det hørtes ekstremt stilig ut.

Så lenge en tromme ikke blir brukt som kubjeller eller som på en håndballkamp, så går det jo an å forsøke.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

Tar med trompeten min - har alltid hatt lyst til å ta med den på kamp. Ingenting er som den! Snadder dette blir morro!
.og husk!

eXploSer

...ingen som kan stille med mikrofoner så store stå høres bedre?

Mr_Soma

Quote from: "Stoffi"Til dere som ikke har den fjerneste anelse:

Noen som husker linken til den Hammarby sangen som var postet i TIFO forumet? Der brukte de tromme for å holde takten, og det hørtes ekstremt stilig ut.

Så lenge en tromme ikke blir brukt som kubjeller eller som på en håndballkamp, så går det jo an å forsøke.


Jeg tror harpe hadde vært tingen.... men seriøst - det var jeg som la ut mange sanger i mp3 forslag fra alt fra Twente til Hammarby.
Og klart en tromme kunne gjort SS mer "sydlandsk" , men så er jo ikke SS kjent for å være så veldig samstemte.

Og hvis ene delen begynner på en sang, for deretter at en buekorpsgutt på andre siden begynner å hamre på en tromme i tide og utide kan jo virke som rene galehuset.

Men selvfølgelig, vi kan jo prøve  - har vært oppe dummere forslag enn akkurat dette her.
Jeg skal ikke stoppe deg hvis du får trommen forbi alle 4-5 vaktene.

BrannBergen1908

tromme er greit det,hvis man vil bli stemplet som bønder

HaterRævBK

til alle dere barnslige drittunger her som sier dere skal ta med mikrofoner og stompeter og hva d nå måtte hvere... kan ikke dere bare klappe igjen???
her prøver noen seriøse mennesker å ha en seriøs diskusjon om trommer! da hjeøper d ikke at dere barnslige unger med litt for lite å gjøre på i fritiden kommer her og lar d gå ut over vår diskusjon...
lag egne emner hvis dere skal snakke tull hele tiden!
S slaur.....

KennethS

Quote from: "BrannBergen1908"tromme er greit det,hvis man vil bli stemplet som bønder


ikkje glem kubjeller.
tå på Brann

Eivind

HaterRævBK: problemet her er vel at 80% av brukerne av dette forumet er 13-16 år. Og da blir det ofte på dette nivået.

KennethS

Quote from: "Eivind"HaterRævBK: problemet her er vel at 80% av brukerne av dette forumet er 13-16 år. Og da blir det ofte på dette nivået.


Har fått en helt annet inntrykk, av de fleste ihvertfall at aldersnivået her e langt over det du sier.
tå på Brann

Mr_Soma

SÃ¥ var den kampen over -
Heldigvis jobbet jeg idag... og slapp å få med meg fadesen.

Men hvordan gikk det med "operasjon tromme inn forbi 4 vakter" ?

Mission failed eller?

Xminator

Hvorfor er alle så forbannet opptatt av hva andre mener? Er det virkelig så forbannet viktig om Blabæk skriver på sine sider at "buh buh, det var en tromme på Store Stå!"? Er vi med i norgesmesterskap for blandetkor?

Det viktige bør jo være den stemningen vi lager for Laget og tilskuerene... Og om noen er villige til å stikke nesen frem og drite seg ut, med tromme eller 2 meter hatt, så mer power til de!

/xminator som synest takhøyden er forferdelig lav her nå!

Blææ

Store Stå er en barnehage fra før,flaut som faen når spillerene entrer banen til ultrasonisk hyling fra jentene på SS
En tromme eller to så stiller dere likt med Tornekrattet.
Lykke til.
ont follow me,Im lost too

BL

Quote from: "Eivind"HaterRævBK: problemet her er vel at 80% av brukerne av dette forumet er 13-16 år. Og da blir det ofte på dette nivået.


det er det største problemet her... alt for mange drittunger her!!
det flommer over av usaklige og idiotiske innlegg
Hansa-
Felt Z

Mr_Soma

Kan noen svare på om trommen kom seg inn mellom portene igår?
Og om det var ett vellykket "prosjekt" eller ei?

grei

Tipper fyren som skrev det første innlegget ler godt når han ser alle som går på limpinnen.

HaterRævBK

hørte ikke no tromme i går nei...mr soma.
S slaur.....

Kruxleiven

Jeg så mann med tromme i går. Rett før slutt gikk han nede ved felt S. Han slo til og med i den, men det var kun den ene gangen. Helt feil sted å stå i hvertfall om han ville samkjøre det med synging. Jeg tror ikke det blir akseptert om det skulle komme tromme inn på SS i hvertfall. Time will tell.

heia trærne

Satan kor mange idioter det fins her inne! Skal leite lenge etter en søtere gjeng med retarderte Brann-fans. Få dere et liv gutter. Husk å legge Brann-drakten og skjerfene igjen hjemme neste gang det er match. :lol:
rømmen min er at Bergens fineste gutter en dag skal gå løs på trærne istedenfor andre casuals!!

Kalinkasvingen

Etter hva jeg hørte via andre, hadde Juset øvd så mye på trommingen at han slo hull i trommen og ikke hadde tid til å reparere den før kampen.

juset

Har fÃ¥tt nytt skinn pÃ¥ tromma. Tar den med til semien. Det kommer til Ã¥ bli skikkelig trøkk.  Det vil selfølgelig være mulig for andre Ã¥ fÃ¥ prøve tromma og.
augen e en pudding

Bekkalokket

Kult, Juset. Jeg har to bauekorps- trommestikker hjemme. Tar de med på semien! Håper å få teste de på trommen din. Har en kompis som har en buekorps tromme og. De smeller noe jævlig! Hadde det vært noe å t a med?? Hva mener folket?

XPen

Ta med!

Så får vi i hvertfall testet det

Forza Juve!

DrMeland

rMeland

Bekkalokket

Genialt forslag fra Meland når det gjelder samkjøring mellom trompet og tromme, men synes det med triangel virker litt useriøst. Kunne kanskje funket, men det blir vel litt mye av det gode... eller?? Hva mener buskene?

grei

For guds skyld, ikke la din gamle kazoo bli liggende hjemme.

DrMeland

Quote from: "Bekkalokket"Genialt forslag fra Meland når det gjelder samkjøring mellom trompet og tromme, men synes det med triangel virker litt useriøst.


Useriøst for faen!? Har bare en ting å si: du har aldri hørt meg spille triangel ...

*bling*
rMeland

monzilla

Hmm, frister faktisk å ta med en stortromme på kamp for å tre den ned over hodet på førstemann som kommenterer at jeg går rundt med en tromme...

Go Up