• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisvik ikke på landslaget!!!

Started by hocey, September 09, 2004, 09:22:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

Det er faktisk helt utrolig at landslaget ikke har bruk for Raymond. Han har vært Branns beste spiller i en år rekke, og i tillegg har han blitt mye bedre defansivt i det siste. Landslaget skrek etter en spiller som klarer å gi gode pasninger i går samtidig som mannen faktisk klarer å holde på ballen. Spiller han ikke neste landskamp gidder jeg ikke å se Norge en eneste gang denne kvalisering. Da er det heller Forza Azzuri som gjelder.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

HaterRævBK

mener de har mer bruk for Soma, han har også gode passninger og spiller alltid godt...
Raymond er ikke alltid like god.... har han en dårlig dag er den helt forferdelig!
S slaur.....

KennethS

Quote from: "HaterRævBK"mener de har mer bruk for Soma, han har også gode passninger og spiller alltid godt...
Raymond er ikke alltid like god.... har han en dårlig dag er den helt forferdelig!


Soma e stopper, Kvisvik e venstrekant. Tror Kvisvik hadde hevet gårsdagens landslag mye.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"
Quote from: "HaterRævBK"mener de har mer bruk for Soma, han har også gode passninger og spiller alltid godt...
Raymond er ikke alltid like god.... har han en dårlig dag er den helt forferdelig!


Soma e stopper, Kvisvik e venstrekant. Tror Kvisvik hadde hevet gårsdagens landslag mye.


Til og med Knudsen hadde hevet landslaget igår :)

HaterRævBK

Soma e stopper, Kvisvik e venstrekant. Tror Kvisvik hadde hevet gårsdagens landslag mye.[/quote]

ka, men no tenkte eg mest på d en her sa om at de trengte en meg gode passninger.... og siden eg mener Soma bør spill der, nevnte eg han....
men for å være helt ærlig så mener eg ikke Raymond e god nok for landslaget.
S slaur.....

HaterRævBK

S slaur.....

KennethS

Når Petter Rudi e god nok for landslaget så e ihvertfall Kvisvik god nok.
tå på Brann

Christian

Kvisvik har i alle fall fortjent en sjanse. Hareide bedyrer at det er prestasjonene som teller, men i tilfellet Super-Ray syns eg han har lukket begge øynene.

No blir det riktignok vanskelig å komme inn på et lag midt i VM-kvalifiseringen, uten å ha vært med på treningskamper og oppkjøring. Mener likevel Kvisvik kunne tilført noe på laget. Syns det ble mye panikk og hastearbeid på midten mot Hviterussland. Pasningene kommer i hytt og vær og de gangene noen prøver seg langs bakken havnet ballen hos motstander.

Roen til å holde litt på ballen og vente på bevegelse så heller ikkje ut til å være tilstede. Detter er jo noe Kvisvik og Hanstveit til tider briljerer med på Brann sin venstreside. Men men, de vet vel bedre Hareide og Bjørneby.

grei

Kvisvik er en suveren spiller i Tippeligaen, men internasjonal fotball har et annet tempo. Og det er ikke på Gamsten sin plass at landslaget har problemer.

enavgutta

Vel vel, ut med Rudi på kant sier nå bare jeg. Inn med Super-Ray!
Landslaget har Brannfobi, og det har de vel alltid hatt.

Christian

Quote from: "grei"Kvisvik er en suveren spiller i Tippeligaen, men internasjonal fotball har et annet tempo. Og det er ikke på Gamsten sin plass at landslaget har problemer.


Det er jo tydeligvis det når Rudi blir kastet innpå som venstrekant ;)

Bombefar

Skjønner ikke at alle sier at Rudi spilte så bra mot Italia. Han spilte jo helt elendig og enda verre på onsdag. Blir jo helt kvalm av alle "ekspertene" som sitter og later som om de har peiling. Det eneste Rudi gjorde mot Italia var å trikse på egen 16 meter slik at Italia fikk en kjempesjangse.

hocey

Hangeland, Basma, riise, andressen, RUDI, Hoseth!!! Er det noen av disse som har vært bedre de siste årene enn Kvisvik og hatt like stor betydning for et lag. Neppe, da er det en vits når Hareide ikke gir gutten en sjanse når han har prøvd ut halvparten av landets toppspillere!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Go Up