• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjønnsfordeling

Started by Lefty, September 08, 2004, 11:51:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Er det mange flere jenter her inne enn meg?

Noen ganger føler jeg meg rimelig ensom i et mannsdominert fotballmiljø! Er jenter som er fotballsupportere stort sett med fordi kjæresten er det eller tar vi initiativet på egenhånd?

Syn på saken(e)?

Lefty

Nixon

Har en kompis som tok med seg kjæresten på kamp. Nå er hun helt hektet, og ganske så overlegen fordi hun har vært på flere hjemme- og bortekamper enn han i år. Så han angrer litt...:)
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Kjæresten min er utenlandsk, og supporter til sitt lokale lag. Hun kan stort sett ikke gå på kamp alene, uten en kompis, og ihvertfall ikke på pub for å se fotball alene. Blir da stemplet med at hun bare er ute etter én ting, og risikerer evt. dårlig rykte etc.

Jeg synes det er flott med litt flere jenter i miljøet!

sekto

Har merket meg noen jenter her på forumet. Men tror ikke det er helt reprasentativt for hvor mange jenter som går på Stadion.

Mitt inntrykk er at de jentene som bryr seg om Brann og går på Stadion stort sett er litt eldre. Opp i 20 årene og videre.. De er kanskje ikke så aktiv på et nettforum.

En stor del av jentene på Stadion er der for det er kult og det er blitt status. Så de bryr seg ikke om noe her på forumet. De kommer på Stadion fordi Tommy og Dylan e så deilig.

Så har du de jentene som går fordi typen går. Enten for de må passe på han så han ikke gjør noe gale som å se på andre jenter, eller så går de fordi de må late så de bryr seg om fotball slik at typen skal like dem enda bedre.

Tror derfor det er så lite jenter her inne.. men kan jo nevne at jeg aldri har fått med meg du er jente Lefty, så er meget mulig det er mange flere her enn vi tror.. :0P

brannsupporteren:-D

du ekkje den eneste som føler seg litt ensom i et manns dominert forum :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Lefty

Quote from: "sekto"Tror derfor det er så lite jenter her inne.. men kan jo nevne at jeg aldri har fått med meg du er jente Lefty, så er meget mulig det er mange flere her enn vi tror.. :0P


Nei, det kan jo være et poeng, det.

Har egentlig tenkt at jeg ikke vil "bruke" at jeg er jente på forumet. Jeg pleier å være rimelig rett på sak og da kan det jo være enkelte som behandler svarene på en litt mere forsiktig måte fordi jeg er jente og ikke "kan bedre/skjønner bedre"!

Har fått mange fine svar her og nå føler jeg meg litt mere informert! :D

Lefty (Liw) :)

enavgutta

Mulig det ikke er så mye chicks her i forumet, men på Hansaen kryr det av smårips :-)

Henki

Synes egentlig det burde være unødvendig å vite om man er gutt eller jente, mann eller dame her på forumet. Det viktigste er at blodet er rødt og at hjertet befinner seg i den rette klubben :)
Ballen skal fremover!

kirsti

Eg blir heile tida skulda for å titte på gutar når eg e på fotballkamp. Men då bør ein ikkje gå på fotballkamp, for der ser ein jo nesten ingenting av dei likevel ;)
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Tom C

Quote from: "Henki"Synes egentlig det burde være unødvendig å vite om man er gutt eller jente, mann eller dame her på forumet. Det viktigste er at blodet er rødt og at hjertet befinner seg i den rette klubben :)


Finnes det noen som ikke har rødt blod?
Aldri mer Obos....

anita

De kongelige ska jo visst nok ha blått blod...... ;p

sekto

Siste jeg hørte var visst at Stabæksuppoorterne trodde det samme.. :0P

bitta

For å si det sånn så har jeg ingen guttevenner som er intresert i fotball, slå den du!! Jeg går ikke for å se på Dylan eller Tommy (måtte blitt Soma) jeg går fordi jeg er intresert i fotball og fordi Brann er laget mitt!!=)
Visste ikke at det var status å gå på stadion heller :shock: ?
Forresten, noen som kan fortelle meg hvor klepp stadion ligger??
itta savner Olof!

cyp

Quote from: "enavgutta"Mulig det ikke er så mye chicks her i forumet, men på Hansaen kryr det av smårips :-)


Hehe, å ha smårips ved siden av seg på stadion er et mareritt. Satt ved siden av to 14-15 åringer sist kamp. Tror ikkje de fikk med seg hverken resultat eller mer enn 20% av kampen. Var mer opptatt av å sende SMS, snakke sladder og drikke cola. Men så lenge de betaler billetten...
elt O e snobbete!!

TcK

hehe cyp.. har vært med på det selv..

når det gjelder synging, så er jo også det et kapittel for seg selv. kvinner går vel for å være generelt bedre til å synge enn menn, men hurraformegselv så mange ganger jeg har opplevd 14-16 år gamle tonedøve jenter med en intens lyd som kommer ut av nebbet..

skal ikke si at jeg ikke har hørt gutter, og for den saks skyld menn oppi årene, som også burde ha varmet stemmen litt mer opp, men jenter synger liksom et par oktaver lysere, og da høres det så vanvittig tydelig!

bare for å motivere dere som føler dere truffet.. :P

Ha en fin dag.

tck
Jesus elsker alle barna

Lefty

Dette kan vel gjelde såvel gutter som oss jenter, det?

Selv om jeg er litt eldre enn disse fjortisene/småripsene...

Lefty

sekto

Jeg må jo innrømme jeg føler meg passe fjortis til tider jeg også. Med kamerater som bor utenfor Bergen for tiden, så blir det jo en god del SMS'er under kampene for å oppdatere dem. Ser ikke veldig bra ut, men må vel ofre meg så pass mye.. :0P

bitta

Takler ikke fjortisser på stadion! Greit nok at vi skal ha det gøy! Men på Brann-SIL kampen sto jeg vesiden av to små jenter og helvete så de skreik og sang!! Det helt talentløse var at de buet da Kvisvik ble byttet ut!! Greit nok de er små men herlighet, hva gjør de der når de driter i kampen og buer på sine egne spillere?? Og ja jeg er sikker på at de ikke var SIL supportere!! Grrrr.... :evil:
itta savner Olof!

Ã?yvindH

dette blir for dumt  :)  hvorfor tror dere ss har tapt seg? netopp pÃ¥ grunn av deeres holdninger... var ikke sÃ¥nn før... jenter vs gutter. alle har like stor rett til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ ss.... jo før dere husker det jo bedre. ellers har dere tapt allerede..... ellers sÃ¥ er det pateetisk Ã¥ høre dere be gamlegutta om Ã¥ komme ned Ã¥ vise dere hvordan man skal lage liv....

DrMeland

Synes det er flott med jenter som følger Brann. Det er ikke i alle sammenhenger vi mannfolk er like intelligente, så mangfold er nødvendig.

Madammen er fotballinteressert selv, men etter at Ivar dreit seg ut i fjor i kampen mot Viking (og det svartnet kanskje litt for meg, og skjellte ut både Ivar og Madammen) har vi det Madammen definerer som et "fotballfritt forhold"! Hehe...

Stå på jenter!
rMeland


DrMeland

Quote from: "Lefty"


Hva faen er det for et spørsmål? Nei, gjør ikke det :D
rMeland

BrannBergen1908

kvinnfolk i klovnebukser er en uting

Xminator

Quotekvinnfolk i klovnebukser er en uting


Mannfolk i tettsittende og sprengt branndrakt er en annen ...

BrannBergen1908

QuoteMannfolk i tettsittende og sprengt branndrakt er en annen ...


It`s not a beer belly. It`s a fueltank for a sex-machine.

Go Up