• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

kor e alle "tommy knarvikene her inne"?

Started by KennethS, September 06, 2004, 21:22:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Ser at det var mye sutring og klaging på at det ikkje ble arrangert buss tur nå som tog turen var fultt opp... ser at det e 3 Stk som har meldt seg på... helt utrolig etter all klagingen her inne.
tå på Brann

Syng for Brann

Mulig at det er flere da, siden BBB-sturet ikke oppdaterer absolutt hele tiden.

Personlig har jeg tog-billet. ;-)

Nixon

Fortsatt liten oppslutning. Vedder nesten på at det ikke blir noen busstur. Synd, for vi kunne trengt flest mulig for å lage stemning i den råtne svingen.
Rød makt på Hansa

brannfrik

brannsupportere flest e jo treige å melde seg på tur og no e det jo fylt opp 72 seter på et tog, og mange venter nok for å se om det dukker opp eventuelle restplasser fra folk som ikke har betalt innen fristen, og dessuten kommer nok en seier over pappauttene på staddaen neste mandag sette fart i det som skal til av folk som trengs for å fylle opp i alle fall en buss til Blærum.

no ser eg forøvrig at det e satt opp et medlemsmøte om litt over en uke, og at ett av punktene der e kordan vi skal få fler folk med på tur. dette e veldig positivt. det e på tide at vi aktivt tar tak i dette problemet og snur trenden som har vært de siste årene.

brannsupporteren:-D

om dåkkar vil ha mer folk me på tur, sett ner aldersgrensen fra 16 til feks 14 i stedenfor! finnes PLENTY av ungdommer som er under 16 (bla meg selv) som vil dra på bortetur, som ikke får med seg folk over 18 på tur og dermed ikke kan dra fordi vi ikke er 16. det er bare TEIT!  :twisted:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

grei

Ja, hvorfor ikke invitere barnehagene og til å stille, her gjelder det å tenke nytt.

bitta

det er kanskje en liten forkjell på barnehage og ungdomsskole!!
itta savner Olof!

brannsupporteren:-D

Quote from: "bitta"det er kanskje en liten forkjell på barnehage og ungdomsskole!!


TAKK!  den har jeg ventet på!

og en ting til! selv om vi er under 16 betyr ikke at vi er sånne barnslige drittunger som løper rundt å drikker seg dritings og "tøffer" seg bare fordi de er med de "store gutta" på tur! Vi burde no vel få lov, på lik linje med alle andre brannsupportere få lov til å være med på arrangerte borteturer vel!   :roll:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Uenig. BBB kan umulig ta ansvar for en haug med 14-åringer på tur. Og ja, jeg tror en del vil både drikke og tøffe seg. Og blir det noe tull med fulle fjortiser vil dette bare slå tilbake på BBB.

Dersom dere absolutt har så lyst er det vel bare å bestille en togbillett og reise til østlandskampene på egenhånd. Verre er det faktisk ikke. Men gjør PLENTY av fjortenåringer det? Nop! Så kanskje ikke etterspørselen er så stor likevel?
Rød makt på Hansa

kirsti

Samla dykk 4-5 stykker (eller fleire om de får til), ta toget over, barnepris blir ikkje meir enn 600-800, ein gong iblant går det fint. De får det minst like gøy som på bussen. Lover. Syng og vær glad heile turen, kom topp gira til Bærum/Oslo/Hamar/Lillestrøm, kom inn på bortetribuna i god tid og stå der og syng saman med dei frå bussen til kampens ende, for så å dra heim, glade, nøgde og sovande. Super-tur. Snakker av erfaring.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Nixon

Er man litt tidlig ute er det flust av billetter til 300,- t/r på toget.
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"Er man litt tidlig ute er det flust av billetter til 300,- t/r på toget.


Du tror vel ikkje det e flere billetter til 300 t/r nå lengre, herlig naivt :D
tå på Brann

GamleErik

Nixon sitt innlegg var nok preget av de foregående innleggene hvor man var begynnt å se mer generellt på mulighetene for å komme seg av gårde på egenhånd og er således å forstå slik at hvis du er ute en stund i forveien til andre østlandskamper (rett nok langs Bergensbanen) så kan du sikre deg rimelige billetter.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Quote from: "GamleErik"Nixon sitt innlegg var nok preget av de foregående innleggene hvor man var begynnt å se mer generellt på mulighetene for å komme seg av gårde på egenhånd og er således å forstå slik at hvis du er ute en stund i forveien til andre østlandskamper (rett nok langs Bergensbanen) så kan du sikre deg rimelige billetter.


Nesten så jeg skulle skrevet det selv GamleErik. Du var nok litt rask i avtrekkeren der KennethS. Mente selvsagt ikke til semien. Men sånn generelt. Og herlig naiv er jeg bare når det gjelder Brann...:)
Rød makt på Hansa

KennethS

ok, men gikk ut ifra det siden topcien handler om stabæk turen :D
tå på Brann

Stoffi

En grunn til at det finnes aldersgrense, er at BBB ikke kan ta ansvar for "barn".  Hva hvis noe skulle skje? Hva hvis for eksempel media skulle filmet en stupfull 14'åring på tur med BBB. Eller hva hvis noe annet skulle skje?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

brannsupporteren:-D

det finnes faktisk "fjortiser" som ikke drikker og! har dere tenkt på det?! :twisted: dessuten hvordan skal man dra til oslo med en gjeng på fire-fem stykker når man ikke kjenner noen andre som kan dra på borteturer?!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Quote from: "brannsupporteren:-D"det finnes faktisk "fjortiser" som ikke drikker og! har dere tenkt på det?! :twisted: dessuten hvordan skal man dra til oslo med en gjeng på fire-fem stykker når man ikke kjenner noen andre som kan dra på borteturer?!


Selvsagt er det mange som ikke drikker. Men det spiller ingen rolle. BBB kan umulig ta sjansen på det. Det blir som med lappen. Mange 16-åringer kunne sikkert kjørt feilfritt i det uendelige. Men man slipper ikke alle løs for det. Man må rett og slett smøre seg med tolmodighet.

Kjenner du ingen? Du skrev jo at det var PLENTY med fjortiser som ville reise. Var det bare kvalifisert gjetning?
Rød makt på Hansa

brannsupporteren:-D

jeg vet om mange men ingen som jeg får lov å dra med! men drit i det, skjønner jo det at dette ikke blir noe av uansett :roll:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Ikke for å kverulere. Men det er vanskelig å diskutere med folk som skriver fullstendig usammenhengende.
Først ville du at BBB skulle åpne for fjortiser fordi det var mange som ville reise. Gikk nesten utfra at du kjente de.
Så kjente du ingen som kunne reise.
Så kjenner du plutselig mange, men får ikke lov til å reise med akkurat de.

Er det rart man blir kverulant?
Kanskje man burde hatt aldersgrense her på dette forumet?:)
(Neida, bare tuller!!)
Rød makt på Hansa

Roffarne

Og for bare å gjøre denne tråden enda mer stupid kan jeg jo legge til at du begynner innlegget ditt med at du ikke vil kverulere for deretter å avslutte det med at kverulering ikke er så dumt likevel.
Jaja.
Kanskje ikke så rart at oppsluttingen av snittsupportere blir lav hvis det er slike ting som dette man har i vente de 9 timene på bussen.

grei

Altså, alle som har vært med på organisert bortetur med Brann vet at dette ikke under noen omstendighet er noe for barn. Kidsen vokser opp tidsnok.

Go Up