• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie Miller

Started by hocey, September 06, 2004, 10:07:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

Morsom artikkel i BA på lørdag. Er charlie gutten fra sjokolade fabrikken som har vokst seg stor? Håper han vill lykkes i Brann, fordi slike skøyere alltid er hyggeligere å heie på enn dønn seriøse rbk're. Eneste vi mangler nå er å få tilbake løven. Da blir det fart i media bildet!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Ole Brom

Quote from: "hocey"Morsom artikkel i BA på lørdag. Er charlie gutten fra sjokolade fabrikken som har vokst seg stor? Håper han vill lykkes i Brann, fordi slike skøyere alltid er hyggeligere å heie på enn dønn seriøse rbk're. Eneste vi mangler nå er å få tilbake løven. Da blir det fart i media bildet!


Og ikke minst Tommy Knarvik med sine utallige sutreinnlegg. Da kunne Tommy & Co startet sin egen avis:)

andreas27

så foressten at tommy ble byttet ut i går! blir nok ikke lenge i bryne!
spiller ikke han kant også?

Mr_Soma

Tommy e blitt omplassert til kant ja.... for Bryne mener de har mer komplette spillere enn han selv sentralt - Sier jo litt om at Knarvik har tapt seg da.

Men så hadde han en målgivende i forrige kamp også, vel og merke.

Superjack

Tommy burde ta seg en tur nedover i divisjonene. Nest-Sotra er det en klubb som heter der ute som han kommer fra. Spiller i 3. div.
Og vi har ett lite lag i løkkecupen som kunne trenge en ekstra utespiller.
Brannsupporter.

Kagain

Jeg synes faktisk intervjuet med Charlie var bra jeg. Litt kos å se spillere som ikke er dypt religiøse og ekstremt sympatiske, men snarere "vanlig" og sympatisk.

Så får vi se om han kan innfri lovnadene han gav. Han burde jo vite at man lufter ikke kjeften i Bergen uten å få det ti ganger tilbake om han ikke lykkes...

hocey

ja, helt enig. Det var det som var meningen. et bohem lag er artigere enn et maskin lag, og det er artig at brann har fått en ny raymond kvisvik.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Kagain

Quote from: "hocey"ja, helt enig. Det var det som var meningen. et bohem lag er artigere enn et maskin lag, og det er artig at brann har fått en ny raymond kvisvik.


Jeg kan ikke annet enn å håpe at det går troll i ord her, og at han BLIR en ny Super-Ray. Eller ihvertfall nesten en Super-Ray. Og det er mer enn godt nok...

Alexåsane

Eg liker miller veldig godt! han er kanksje en litt ufin spiller, rå osv.. men det e bare et stort +! en utrolig teknik har han også.. la han få trene kondis gjennom den norske vinteren så skal du se det blir noe av den halvgale skotten!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kagain

Quote from: "Alexåsane"Eg liker miller veldig godt! han er kanksje en litt ufin spiller, rå osv.. men det e bare et stort +! en utrolig teknik har han også.. la han få trene kondis gjennom den norske vinteren så skal du se det blir noe av den halvgale skotten!


Ufine spillere har da Brann manglet lenge (utenom Rønningen som kjeftet på seg det meste) så om Charlie klarer å rise enkelte andre midtbanespillere fra andre lag er det utelukkende bra.

Henki

Quote from: "Alexåsane"la han få trene kondis gjennom den norske vinteren så skal du se det blir noe av den halvgale skotten!


Er enig i at Miller bør få sjansen til å trene seg skikkelig opp før vi avgjør om han er en flopp eller ikke. Da han kom til Brann hadde han ikke trent fotball på 7 uker og før det hadde han en lang sesong i Skotland bak seg. Fyren har utvilsomt teknikk og man merker og at han har overblikk og spilleforståelse. Så får vi bare håpe at en hel sesongoppkjøring med Brann kan bidra til at han kommer tilbake i form!
Ballen skal fremover!

viks

Quote from: "Henki"
Quote from: "Alexåsane"la han få trene kondis gjennom den norske vinteren så skal du se det blir noe av den halvgale skotten!


Er enig i at Miller bør få sjansen til å trene seg skikkelig opp før vi avgjør om han er en flopp eller ikke. Da han kom til Brann hadde han ikke trent fotball på 7 uker og før det hadde han en lang sesong i Skotland bak seg. Fyren har utvilsomt teknikk og man merker og at han har overblikk og spilleforståelse. Så får vi bare håpe at en hel sesongoppkjøring med Brann kan bidra til at han kommer tilbake i form!


I tillegg til dette har han noen sinnsykt bra basis ferdigheter, han slår en tredvemeterspasnning rett på fot, og ballen sitter nesten limt i beina på han. Syntes han minner litt om Raymond jeg. Tror Miller blir stor..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up