• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tur til Stabæk - Tog

Started by Bjarte, August 24, 2004, 20:23:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarte

Vi har fått til en avtale med NSB, med tog fra Bergen onsdag 22. september klokken 07:58, med retur fra Lysaker ca. klokken 23. Vi jobber også med å ordne buss fra Nadderud til Lysaker etter kampen (spes. i tilfelle det blir ekstraomganger).

Pris blir 670 kroner.

Flere detaljer om turen vil følge en av de nærmeste dagene.

Alexåsane

og ka koster biletten til kampen?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Erik

sist kostet det vell 30 kr?? det er ikke dyrt for norges dårligste bortesupportertribune!!

Kruxleiven

20 kr sist jeg var i kikkertsvingen, men vi bestiller nok et felt pÃ¥ en bedre tribune pÃ¥ Nadd denne gangen. SÃ¥ da blir det nok dyrere. Skal man melde seg pÃ¥?  :? Samme elendigheten hver gang pÃ¥ Nadderud.

brannfrik

de siste årene har vi no fått et felt på 300 plasser på en av sittetribunene, og der kostet billettene 100. blir vel neppe aktuelt i år siden vi antakelig blir litt fler enn 300.....

Blue

Betyr dette at det ikke blir charter fly?
lue

Ole Brom

Quote from: "Blue"Betyr dette at det ikke blir charter fly?


Tydeligvis ikke når det er blitt ordnet tog !!

Ricky

Tog høres meget bra ut; så lenge man kan betale etter den 10. (lønningsdagen), så blir jeg med :p

Si Wolstencroft

670 kroner er vel litt i overkant når man vitterlig kan gå på nsb.no og bestille selv for kr 300. Samme togene og greier.

Ole Brom

Quote from: "Si Wolstencroft"670 kroner er vel litt i overkant når man vitterlig kan gå på nsb.no og bestille selv for kr 300. Samme togene og greier.


Kordan fikk du det så billig da ?


kirsti

Dei billettane til 300 kr er det særs få av, og sidan folket her jamt over e nokon somlekoppar (Meld dykk på Hamarturen no då! Taper me her kan me gløyma gullet for alvor), er det supert at Bataljonen har fått til ei avtale så det blir ein leveleg pris uansett.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Bjarte

Dette med billigere billetter på nettet fant vi også ut i går kveld og klokken 04:00 i natt bestilte jeg følgende:

27 billetter à 300 t/r (fra Bergen 07:58/10:28) (fra Lysaker 23:19).
12 billetter à 570 t/r inkl. 2 køys sovekupe hjem igjen (fra Bergen 07:58/10:28) (fra Lysaker 23:19).

Med andre ord har vi 39 plasser med tog til semien mot Stabæk.

Mer info om salg av disse turene blir lagt ut i løpet av morgendagen.

KennethS

Prøvde og sende mail og bestille billetter, men fikk bare mailen i retur.
tå på Brann

Bjarte

Quote from: "KennethS"Prøvde og sende mail og bestille billetter, men fikk bare mailen i retur.


Dette er det nå rettet opp i. Den rette e-mail adressen finner du nå i artikkelen våres på forsiden. Takker for tilbakemeldingen. Beklager så mye at det gikk litt for fort.

ekte kjuagutt

Hva er et realistisk mål for hvor mange vi kan vente på tribunene mot stabæk??

Erik

Ta deg en tur så finner du ut det....

brannfrik

ser at de fleste togbillettene er oppbestilt.. vil det eventuelt bli satt opp en busstur etter at alle togbillettene er oppbestilt?

Zander:)

hva er aldersgrensen på denne turen? som alle andre?

Helge karlesn

Quote from: "Zander:)"hva er aldersgrensen på denne turen? som alle andre?


Nei, det er selvsagt en annen aldersgrense får å reise til Bærum.
idenes forsvarer.

Zander:)

for*

Kunne være iom dette var cupen og kanskje dere var litt mer tilstrekkelig .. Men uansett, jeg fyller 16 i desember, voksen for alderen , noe sjangs i havet for meg og en kompis å bli med?

Lilleheil

Blir det bestilt flere biletter hos NSB vist flere enn de 39 ønsker å reise ned te Bærum? Er det mulig å bestille togbiletter på egenhånd men likevel stå sammen med brannsuporterne på tribunen? jeg er medlem av BBB.

grei

Quote from: "Lilleheil"Er det mulig å bestille togbiletter på egenhånd men likevel stå sammen med brannsuporterne på tribunen? jeg er medlem av BBB.


Selvfølgelig, de spør ikke hvordan du kom deg til Nadderud når du skal kjøpe billett. De fleste reiser uorganisert.

Hansakongen

Kan vel tenke meg at brann laget kommer nok til å chartre et fly bort til bærums området??? så hvorfor ikke høre med de om de vil leie litt større fly da.. så kan vi få fylt opp et lite flylast med supportere bort ditt.... Vi må jo selvsakt betale for turen at ikke brann for alle utgiftene i vertfall. Det er jo brann som tvil tjene på det med å ha flere tilskuere i ryggen.... Noe å tenke på kanskje eller????

Bjarte

Quote from: "Hansakongen"Kan vel tenke meg at brann laget kommer nok til å chartre et fly bort til bærums området??? så hvorfor ikke høre med de om de vil leie litt større fly da.. så kan vi få fylt opp et lite flylast med supportere bort ditt.... Vi må jo selvsakt betale for turen at ikke brann for alle utgiftene i vertfall. Det er jo brann som tvil tjene på det med å ha flere tilskuere i ryggen.... Noe å tenke på kanskje eller????


Brann ønsker ikke at spillerne skal reise sammen med Brannsupporterne da dette kan (og det forstår jeg) ødelegge forberedelsene til spillerne. Kostpris ved charting av fly ligger litt over 2000 kroner. Så får dere selv spekulere om vi klarer å få 49, 120 eller 150 mann til å være med på en slik tur.

howie

Quote from: "Hansakongen"Kan vel tenke meg at brann laget kommer nok til å chartre et fly bort til bærums området??? så hvorfor ikke høre med de om de vil leie litt større fly da.. så kan vi få fylt opp et lite flylast med supportere bort ditt.... Vi må jo selvsakt betale for turen at ikke brann for alle utgiftene i vertfall. Det er jo brann som tvil tjene på det med å ha flere tilskuere i ryggen.... Noe å tenke på kanskje eller????


Jeg tror ikke det er sånn at Brann leier ett eget fly brann-laget når de reiser med fly til bortekamp. Det er nok Brann som bestiller på vanlig måte som alle andre folk...

Så vist du tar fly til naderud så har du en sjangs til og have i nabosete med Winters&co... ;)
hehe...

Vist brann faktisk leier fly, så skjønner jeg i hvertfall godt at brann ikke hadde råd til sæternes og andre spillere...

Go Up