• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lsk-Molde 1-1

Started by soma, August 23, 2004, 19:57:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

soma

Kanon:D
No begynner d å ligne noe, brann på 3. plass, håper de tar 2. plassen då og speller stabilt resten av sesongen.
esus elsker deg!

Xminator


Brannfrelst

Molde kunne heller vunnet,hadde vert mer perfekt??Men fint resultat ja... Om lsk,vif og tromsø begynner å avgi poeng jevnlig nå så kan dette bli gøy,OM Brann fortsetter å vinne...
Tror ikke på høyere enn 3-4 plass..
2.10.07-Gullet kom hem!

soma

molde skulle jo ha vunnet, de fikk et helt feil annulert mål, flintskallen kan bare gå å legge seg.
esus elsker deg!

Per Ove

Brannfralst skrev: Tror ikke på høyere enn 3-4 plass..
Er du brannfrelst??Neppe!!Brann knuser alt og alle og vinner tippeligaen...
Og cupen!!!!!!
ruk Penga Fornuftig!!

Xminator

3 poeng til Molde og Molde hadde fått pustepause i nedrykksstriden. Det kan vi ikke ha noe av ;) Og vi har bare 29 poeng enda, så flere der nede er bra for oss. Betyr mest sannsynlig hard jobbing og tapte poeng fra medaljekandidatene.

Kruxleiven

Fint resultat, men det hadde nok vært bedre med Molde seier og godkjent Bernt Normann scoring nr.2.  Dette betyr jo at vi er nr. 3 på tabellen fremdeles som alle skjønner, men jeg sjekket tabellen. Vi står med 7 tap. Nesten ikke nedrykkslagene har så mange tap en gang. Grunnen til at vi ligger så høyt oppe er at de andre lagene har enda vanskeligere for å vinne og spesialiserer seg på uavgjort i steden. Jeg spår en vanskelig høst. Utfordringen blir å ta Tromsø og Bodø/Glimt borte samt å ikke tryne mot Fredrikstad. De andre kampoene tror jeg vil gå greit. Spesielt på Alfheim er det vel det samme marerittet hvert år med unntak av i fjor da.

KennethS

Quote from: "Per Ove"Brannfralst skrev: Tror ikke på høyere enn 3-4 plass..
Er du brannfrelst??Neppe!!Brann knuser alt og alle og vinner tippeligaen...
Og cupen!!!!!!


E du ikkje Brannfrelst fordet du ikkje tror Brann vinner serien?
tå på Brann

eXploSer

Quote from: "Per Ove"Brannfralst skrev: Tror ikke på høyere enn 3-4 plass..
Er du brannfrelst??Neppe!!Brann knuser alt og alle og vinner tippeligaen...
Og cupen!!!!!!


Man kan være brannfrelst selv om man ikke tror på nissen.

KennethS

Det e til neste år Brann skal kjempe om gullet, 2-3 nye spillere og vi beholder stammen i dette laget så blir det bra.... e litt redd for at Soma forsvinner i løpet av vinteren :(
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Det e til neste år Brann skal kjempe om gullet, 2-3 nye spillere og vi beholder stammen i dette laget så blir det bra.... e litt redd for at Soma forsvinner i løpet av vinteren :(


Noe sier meg at vi har hørt den før de siste 15 årene...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Vi vinner de siste 8 kampene og RBK avgir poeng i 4.

<- evig optimist! ;)

Go Up