• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"sogndal puler sau"

Started by hjallisen, August 23, 2004, 12:54:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

Genial sang-humor er viktig!!!

Lo godt når sangen for første gang ble framført-mange på c-feltet som virkelig trøkket til de gangene sangen runget på stadion.

Sæternes-sangen var og bra.

Håper på flere nye-gjerne i samme genre slike som "---puler sau"-sangen.

Bra gjort-stå på!!
ed beina plantet på bakken

cybro

Genialt??? Synst ikkje det var noko humor i det eg. Prøv å vær litt mer voksen neste gang.

Christian

Blei i overkant vulgær og simpel, for min del. Er gjerne med på morsomme sanger som gjør narr av sogninger og andre bygdefolk, men då med mer finesse enn dette.

Kanskje eg er blitt gammel...

Ole Brom

Quote from: "hjallisen"Genial sang-humor er viktig!!!

Lo godt når sangen for første gang ble framført-mange på c-feltet som virkelig trøkket til de gangene sangen runget på stadion.

Sæternes-sangen var og bra.

Håper på flere nye-gjerne i samme genre slike som "---puler sau"-sangen.

Bra gjort-stå på!!


var vel litt på grensen syntes jeg . MEN vi trenger litt "humor" sanger ala Chess sangen som ble foreslått.

sekto

Jeg er no bare 20, så vet ikke jeg også er for gammel da til å syntes det ikke var spesielt morsomt. Skal være litt artige sanger og kan gjerne gjøre litt narr av motstanderen, men syntes sånne sanger er fjortisfakter.

Komme med en sang som er skikkelig gjennomtenkt og som treffer skikkelig er betraktlig mer morsomt enn en slik enkel og teit sang. Men kan kanskje ikke forvente mer av en haug med overstadig berusede menn og 14 gutter som vil tøffe seg..

paf

Quote from: "hjallisen"
Lo godt når sangen for første gang ble framført-mange på c-feltet som virkelig trøkket til de gangene sangen runget på stadion.

Synes det var morsomt jeg, og som en unge i området presist uttrykte det: Pappa, hva er en sau?
:-)

Mr_Soma

Quote from: "cybro"Genialt??? Synst ikkje det var noko humor i det eg. Prøv å vær litt mer voksen neste gang.


Kommer det fra en utflyttet sogning - haha!

Go Up