• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fiskesuppe

Started by Henki, August 22, 2004, 22:27:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Helt seriøst, var det noen som fikk lyst på fiskesuppe i dag eller? Herregud altså. Trodde bunnen var nådd når det gjaldt underholdning etter hun der syngedamen på LSK-kampen men du store alpakka som dette her tok kaken. Goooooooooooo Toro :)
Ballen skal fremover!

enavgutta


Henki

Da er vi enig! Og ja, jeg skal straks og med en gang bli mer kritisk i min språkbruk. Lurer på om Toro er fornøyd med pr'en de fikk i dag :)
Ballen skal fremover!

sekto

Det var rett og slett tragisk å se de to toskene. jeg skammet meg faktisk på veiene av dem og alle andre som måtte se dette.. Det var rett og slett pinlig.

Tror ikke SS har vært så samlet i felles hat på noen sesonger. Det var jo verre pipekonsert enn det dommeren fikk. Er rett og slett håpløst å bringe inn Tommy Sulen som de siste tiårene har underholdt pensjonister og småbarn på Fyllingen kamper for å belære Stadion hvordan de skal oppfølge seg. Bølgen? Nye sanger som er elendig? og Bøy og tøy gymnastikk. Det er jo bare latterlig!

Toro skulle holdt seg for god for dette. Vekket absolutt ingen lyst til å sponse Toro. Jeg skjønner jo de vil ha sin reklame når de deler ut produkter, men dette bare oset jo av desperasjon og pengegriskhet. Vet ikke hvor mye Toro gav Brann for dette, men det bør ha vært en god slump penger.

Får håpe vi slipper dette i fremtiden. Er ikke første gang Sulen har stilt opp på Stadion, gangen før var det vel trim han skulle ha oss til å gjøre. Stilte opp i en eller annen leopard mønstret tettsittende drakt og parykk eller noe sånn. VBr like kvalmenes det, som i dag. Da også rente dette forumet over med folk som klaget over at han fikk lov til å stå der og drite seg ut foran et halvfult Stadion..

Hansakongen

Det var helt tragisk å se på denne under holdingen, som var på staddaen i dag sier nå bare jeg..... Få ut pakket og inn med kua :twisted: For håpe em gang for alle at disse idiotene aldri for komme å underholde forann en brannkamp og drite ut både bergen som by og brann som lag..... Hvem er neste som skal drite ut bergen som by og brann som lag???? noen forslag??? :evil:

Mr_Soma

Sven O. i boxer og Brannlogo på kassen mens han jogger rundt i halv Gullbranndrakt og synger Byen e bergen på grov sørlandsk -

Men seriøst, TORO - Dette var laaaavmål!

howie


eXploSer

Hadde vært bedre med Azar som tok rosenborgsangen..

Zander:)

lurer på å skrive mail til de ..

sundagutten

Flott reklame... for  Knorr.
ei til kakemenn i butikken før 1.Desember

monzilla

jeg driter i hva som skjer i pausen. Brann fikk sikkert en god del kroner for de 15 minuttene, så for min del kan de promotere løsbarter så lenge brann får betalt for det. Folk må ikke være så kravstore...

Jeg vet ikke med dere, men jeg går på stadion for å se kampen og gir egentlig en god faen i alt annet.

Blææ

Skal aldri mere kjøpe et eneste Toro produkt for dette var det flaueste jeg har sett på lenge..
ont follow me,Im lost too

Henki

Quote from: "monzilla"
Jeg vet ikke med dere, men jeg går på stadion for å se kampen og gir egentlig en god faen i alt annet.


Selvfølgelig er man på Stadion for å se kampen, men herrejemini det er jo nettopp derfor man vil slippe å måtte lide seg gjennom sånne ting som det der i går. Pausen skal brukes til å vente på 2.omgang og ikke noe annet. Og ihvertfall ikke til å trekke Brann ned i driten. Flaut er ordet!
Ballen skal fremover!

Anne

Pinlig for byen og Bergen. Tror neppe Toro har hørt innslaget på forhånd. Guttene fra Dalen må holde seg i Dalen, ikke flause oss helt ut med tåpelige, falske låter.

Ole Brom

Quote from: "Henki"Da er vi enig! Og ja, jeg skal straks og med en gang bli mer kritisk i min språkbruk. Lurer på om Toro er fornøyd med pr'en de fikk i dag :)


Tja kanskje de "planla" dette elendige stuntet slik at alle snakket om det i ettertid ? Det er faktisk også en måte å drive reklame på !

Ta foreksempel alt dritt av reklame som går på tv. Hva husker du best : En reklame for neste Se og Hør eller en latterlig reklame om Mix hvor man slår ned hverandre for å få snop ?

Selvfølgelig er de syke og helt teite reklamene som er klistret til hjernen !

Men for all del, det som ble bedrevet i regi av Tommy Sulen var helt skandaløst ! Men kanskje det var meningen ??

Ricky

Når man skal få en reklame klistret på hjernen, så er det veldig lurt at budskapet som henger med blir "kjøøøøp... fiskesuppeeee...." og ikke "Toro kan dra til h***, og den fiskesuppen kan de ta og stikke opp i ****!"
Nå kommer vel Toro til å selge færre fiskesupper enn de hadde gjort om de bare hadde latt være å reklamere.

Candyman

Cola-boy skriver:
Vist dette tullet her hadde vert vist på TV2, så hadde vi vert "solgt"!

Jeg var på jobb, og rakk ikke kampen på stadda, så den på tv 2, og eg fikk med meg masse gauling om Toro....fikk ikke se de springe rundt tror eg, men fikk no med meg Toro reklamen ja...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

panZer micky

snakk om å drite seg ut foran hele norge.

begynne å synge happy birthday var rett å slett skandale.


BOIKOTT TORO

enavgutta

I all denne flauhet og fustrasjon om at disse to karene fikk løpe rundt og spre om seg av idiotiske gloser, må jeg si at jeg frydet meg nå Store Stå dro på med "Ut med pakket" da ToroSulen forsøkte å nærme seg.

Roffarne

Quote from: "monzilla"jeg driter i hva som skjer i pausen. Brann fikk sikkert en god del kroner for de 15 minuttene, så for min del kan de promotere løsbarter så lenge brann får betalt for det. Folk må ikke være så kravstore...

Jeg vet ikke med dere, men jeg går på stadion for å se kampen og gir egentlig en god faen i alt annet.


Feil! Hadde Thue reklamert for Toro haddet det vært flaut.
Dette var provoserende, skandaløst og utrolig ignorant!
Ser jeg Sulen èn gang til på Staddaen skal jeg melde meg på hylekoret som til enhver tid vil ha styret vekk.
Man bruker ikke 15 min og sjefstullingen fra Fyllingen for å selge suppe på Stadion.
Han er ikke glemt.

Roffarne

Og som ikke det var nok!!!
Så har en eller annen glup person funnet ut at "Hei! Når vi ført har guttene her på Staddaen, så kan de jo synge Nystemten med det samme!"

Hadde det ikke vært for at den sangen er hellig så hadde jeg skreket "Ut med pakket" sammenhengende.
Men den ble i alle fall fremført med ryggen mot svinet.

Hvis ledelsen på Stadion vil ha meg like forbannet neste hjemmekamp så tar de en telefon til Mini og hører om han klarer å holde en mikrofon.

Xminator

Nå er jo Toro fiskesuppe ganske godt da...

Mr_Soma

"Vi kjøper aldri mer TORO....Vi kjøper aldri mer TORO.... aaaaldri meeer TOOORO".

Ble flau i går -

KennethS

Toro e godt det. Kommer garantert til og kjøpe toro produkter. Sitte og spise tomatsuppe mens eg ser Ham kam-Brann på web tv :D
tå på Brann

Henki

Toro er helt greit det, mye godis der, men i alle dager, jeg kan ikke forstå hva Toro tenkte på da de lot de to klovnene der promotere selskapet.
Ballen skal fremover!

Go Up