• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggdag på Søndag mot Sogndal

Started by Stoffi, August 20, 2004, 08:57:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Flaggdag på søndag. Oppfordrer alle til å ta med eller kjøpe et flagg eller to.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3528&brann=2130d010a5c60edb9204e6c835ad00f8


(dette er kanskje feil forum for dette, men skitt au)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

Jeg synes flaggene som selges er litt for små - har en del flagg liggende som er enda mindre. Disse ble solgt for 30 kroner eller noe sånt for noen sesonger siden. Tar de med - men jeg lover ikke kanonstemning av den grunn.

Bra initiativ fra BBB med flaggdag!
.og husk!

Roffarne

Flaggdag?
Enig i at det røde og hvite skal vaie i vinden, men man vifter ikke med flagg på 30*30cm som en gjeng med småpiker fra Fridalen skole på 17. mai.
Skjerf får duge.

Stoffi

Quote from: "Roffarne"Flaggdag?
Enig i at det røde og hvite skal vaie i vinden, men man vifter ikke med flagg på 30*30cm som en gjeng med småpiker fra Fridalen skole på 17. mai.
Skjerf får duge.


Det var da svært for en negativ holdning.

De vanligste flaggene er vel rundt 50-60 cm, eller hva?

Hvis du synes flaggene er for smÃ¥, fÃ¥ Brann til Ã¥ produsere større eller lag et selv.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

XPen

Roffarne: Alle monner drar......vettu!

grei

Bare fordi noen påpeker at disse flaggene er litt små så får de beskjed om å lage et selv? Jeg har uansett ikke tenkt å kjøpe noe flagg men jeg skjønner jo likevel at folk vil ha større flagg. Det både ser bedre ut og føles mindre "frøkenaktig" å holde på.

Er ikke flaggdag sånt man annonserer mange uker eller måneder i forveien så folk får forberedt seg litt? To dager før er nok i seneste laget. Hadde vært fett om folk fant fram alle de gamle flaggene fra skap og kjeller (de som kan henges opp altså).

Alexåsane

sist gang jeg hadde med flagg på storestå ble det revet vekk av folk over oss på sitte tribunen, når vi fikk tak i det igjen va stangen krekt og sømmen hvor stangen skal henge fast i ødelagt.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Det tøffeste hadde helt klart vært dersom Brann gav blanke i reklameskiltene sine foran SS slik at vi kunne hengt opp flagg og bannere langs hele linjen. Men det er vel kanskje litt for mye å be om?
Rød makt på Hansa

Roffarne

Grei har tatt poenget mitt her.
Flagg er ett mektig supporterinnslag. Trolig noe av det mektigste, dersom det gjøres rett. Det er ikke tøft med mannfolk som står og veiver med flagg à la disse 17. mai greiene. Store flagg er tingen, men jeg vet ikke hvor mange som sitter hjemme med ett flagg på 2*1,5 m?

Og det å lage selv overlater jeg til de som fikk mer enn NG+ i "Håndarbeid" på skolen:) Sying er ikke helt min stil.

Stoffi

Skal si meg enig i at småflagg ikke er i nærheten av litt større flagg på 1-1,5 meter. Men alle monner drar.
Større flagg er noe vi absolutt savner.

Skal se om jeg får med meg en kompis på å lage et tostangsflagg, men det blir vel bare syting hvis det taes med på stadion.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

HaterRævBK

jeg syntes at flagg e noe vi burde hatt hver kamp.... (flere enn de store vi har fast)... når du ser på tv hvor d e mange flagg og andre ting i lagets farge så ser dette ganske tøtf ut. slik som VIF-suporterene brukte her:
http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=1558

men om folk ikke har flagg så bør de ha med seg noe i rødt, ser så dumt ut med de som står på bataljonen feltet i helt vanlige klær.....

eg stiller no garanter opp med flagg om eg så må lage d..... selv om d sikkert ikke kommer til å bli så bra;)
S slaur.....

cybro

Eg har et Sogndal-flagg, hjelper det?:)
Kjøpte et sånt Formel1-flagg som dommeren vifter med når dei har ei runde igjen:D Dritkult flagg igrunn.

HaterRævBK

Quote from: "cybro"Eg har et Sogndal-flagg, hjelper det?:)
Kjøpte et sånt Formel1-flagg som dommeren vifter med når dei har ei runde igjen:D Dritkult flagg igrunn.



for meg kan du ha sogndal flagg, men då trenger du ikke tenke på nærme deg ss eller hansa... då skal du heller få sitte borte med saftkokerene og vifte med dette flagget i regnet:)

men om du tar med et formel 1 flagg på ss eller hansa e opp til deg, så lenge d e rødt....
S slaur.....

cybro

Nææh.. Tror eg holder meg til felt W eg. Klarer meg fint der. Hater å se bortesupportere på andre plasser.

howie

Quote from: "Roffarne"Flaggdag?
Enig i at det røde og hvite skal vaie i vinden, men man vifter ikke med flagg på 30*30cm som en gjeng med småpiker fra Fridalen skole på 17. mai.
Skjerf får duge.




Flaggene er på 70x60cm... I hvertfall de som selges på stadion. Sjekk ut nettbuttikken på www.brann.no for mer info...


Quote from: "grei"
Bare fordi noen påpeker at disse flaggene er litt små så får de beskjed om å lage et selv? Jeg har uansett ikke tenkt å kjøpe noe flagg men jeg skjønner jo likevel at folk vil ha større flagg. Det både ser bedre ut og føles mindre "frøkenaktig" å holde på.

Er ikke flaggdag sånt man annonserer mange uker eller måneder i forveien så folk får forberedt seg litt? To dager før er nok i seneste laget. Hadde vært fett om folk fant fram alle de gamle flaggene fra skap og kjeller (de som kan henges opp altså).


Nå ble jo dette annosert både på www.brann.no og www.bataljonen.no for flere dager siden da...

Men jeg er enig, syns det kunne vert annosert før, det skulle blitt nevnt fra speakeren på stadion, så alle fikk det med seg. Det er ikke altfor mange som sjekker ut nettsidene til brann.
Men så har jo www.brann.no satt ny besøksrekord denne uken, så kanskje det er en del som har fått det med seg...

Quote from: "Alexåsane"
sist gang jeg hadde med flagg på storestå ble det revet vekk av folk over oss på sitte tribunen, når vi fikk tak i det igjen va stangen krekt og sømmen hvor stangen skal henge fast i ødelagt.


Grrrr.... BUUU....
Sikkert ikke brann-supportere...
Tror ikke det vil skje på søndag i hvertfall.

Quote from: "Nixon"
Det tøffeste hadde helt klart vært dersom Brann gav blanke i reklameskiltene sine foran SS slik at vi kunne hengt opp flagg og bannere langs hele linjen. Men det er vel kanskje litt for mye å be om?


hehe...
Ja, det er for mye å be om...
Det kommer i hvertfall ikke til å skje.
Hvorfor diskuterer vi i en annen tråd her på forumet om vi skal ha reklame på SS for å få sponset reise til semifinale, og så skal vi ta vekk reklamen foran SS? hmm...

Quote from: "Roffarne"
Grei har tatt poenget mitt her.
Flagg er ett mektig supporterinnslag. Trolig noe av det mektigste, dersom det gjøres rett. Det er ikke tøft med mannfolk som står og veiver med flagg à la disse 17. mai greiene. Store flagg er tingen, men jeg vet ikke hvor mange som sitter hjemme med ett flagg på 2*1,5 m?

Og det å lage selv overlater jeg til de som fikk mer enn NG+ i "Håndarbeid" på skolen:) Sying er ikke helt min stil.


Det er det som er skikkelig tøft ja...

Husker når klanen var på besøk, der hadde, tipper, ca. hver tredje person ett eget stort flagg... Det var ikke så kjempe tøft, men tror det hadde sett stillig ut vist det hadde vert f.eks. 500-1000 sånne flagg rundt omkring på stadion. Men akkuratt det er vel bare en drøm. Slike flag selges jo ikke heller... gjør de vel?

Quote from: "cybro"
Eg har et Sogndal-flagg, hjelper det?:)
Kjøpte et sånt Formel1-flagg som dommeren vifter med når dei har ei runde igjen:D Dritkult flagg igrunn.


Ja, så lenge du sitter borte i klokkesvingen med resten av saftfolket.

CHRISTIbrANn

hehe. du jobbet mye med det innlegget der, cola_boy??(;
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

Kruxleiven

Tipper det var et helvete for cola boy  :)  :?

Med flere vinduer Ã¥pne sÃ¥ gÃ¥r det vel kjapt. Jeg synes initiativet er bra., men jeg frykter det ikke vil fungere. Ideelt sett sÃ¥ skulle vi hatt minst 10-20 sjakk flagg og 40-50 andre flagg i samme størrelse med Brann farger og Brann motiv. Dessverre selger ikke Brann noe særlig til flagg sÃ¥ alt dette blir vanskelig. Jeg har et flagg som sier: "Mitt hjerte stÃ¥r i Brann... Seriemester....Norgesmester"  Det ser utrolig amatørmessig ut. Jeg tar det ikke med i morgen. HÃ¥per Brann kan lage noe nytt. Ellers er det vel heller ikke umulig for oss supportere Ã¥ lage noe pÃ¥ egen hÃ¥nd. Bryne supporterne hadde kjøpt østeriksk flagg og knytt det rundt livet. Selv vurderer jeg Ã¥ ta med et flagg fra Baskeland i morgen, men grønnfarghen passer ikke inn. I Italia har jeg sett Parma ta det norske flagget og andre flagg og bare fylt det med gult, hvitt og blÃ¥tt. Det ser stilig ut. Det er bare Ã¥ være kreativ.

KennethS

Quote from: "cybro"Eg har et Sogndal-flagg, hjelper det?:)
Kjøpte et sånt Formel1-flagg som dommeren vifter med når dei har ei runde igjen:D Dritkult flagg igrunn.


Ja det hjelper når en sogndal spiller skal tørke vekk spytet fra trynet sitt :D

neida, bare tuller ;)
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Alexåsane"sist gang jeg hadde med flagg på storestå ble det revet vekk av folk over oss på sitte tribunen, når vi fikk tak i det igjen va stangen krekt og sømmen hvor stangen skal henge fast i ødelagt.


Da hadde eg ikkje klikket, ka gjorde vaktene da? her e det RETT UT!!

UT MED PAKKET!!
tå på Brann

howie

Quote from: "CHRISTIbrANn"hehe. du jobbet mye med det innlegget der, cola_boy??(;

Hobby problemer...  ;)

Go Up