• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PÃ? TIDE!

Started by Henki, August 19, 2004, 13:46:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Ballen skal fremover!

GamleErik

Ja, som jeg gir uttrykk for i den lille notisen på forsiden var dette på høy tid og høyst velkomment.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

sekto

Hyggelig Brann har skjønt dette.. Men fortsatt så kan jo Sogndalsupportere som ikke stiller i noe supporterutstyr kjøpe billetter til andre plasser. Men ærlig talt, så skjønner jeg ikke vitsen med å plassere seg andre plasser nå. Alle vil vel være med egne supportere. Og når de i tillegg kan sitte om de skulle ønske det, så ser jeg ingen grunn til å plassere seg andre steder.

Bombefar

Quote from: "sekto"Hyggelig Brann har skjønt dette.. Men fortsatt så kan jo Sogndalsupportere som ikke stiller i noe supporterutstyr kjøpe billetter til andre plasser. Men ærlig talt, så skjønner jeg ikke vitsen med å plassere seg andre plasser nå. Alle vil vel være med egne supportere. Og når de i tillegg kan sitte om de skulle ønske det, så ser jeg ingen grunn til å plassere seg andre steder.


kanskje hvis det regner, noe det gjør en del i Bergen

sekto

Joda, har et poeng der, men bortesupporterne har ytterst sjeldent blitt plassert under tak før, så det bør man være forbredt på..

abe78

Regner desverre med at en del idioter plasserer seg rundt hele stadion - slik sogndal supoterne alltid har gjort. Da kan det sikkert bli bråk, slik det ble på fredrikstad kampen.

SIL suportere roer seg nok ned når vi leder 3-0 til pause...
.og husk!

Nixon

Det pleier alltid å være mange Sogndal-supportere i Hansasvingen. Og veldig mange av de går ikke med supporterutstyr, man ser de først når de spretter opp ved en Sogndal-skåring. (Egentlig akkurat slik mange Brann-supportere sitter på Fosshaugane.) Man må huske på at mange bor i Bergen og går kanskje på kampen med venner som holder med Brann. I tillegg tar de med seg ungene. Da føles det helt sikkert naturlig å kjøpe billett på nederste del av Hansa. Og bråk er det siste de tenker på. Så vi må nok regne med at man kan finne sogninger overalt på Stadion på søndag.
Rød makt på Hansa

B.B.

Man må regne med at det kan stå folk som heier på motstanderlaget over hele banen, det sier seg selv.

Det blir for dumt at personer som sitter i hansasvingen eller andre deler av stadion skal bli angrepet fordi man jubler ved scoring til motstanderlaget!

Eg kan forstå at det oppstår konflikter hvis man åpenlyst provoserer, men hvis tilhengerne våre ikke kan tåle at en person på raden under jubler etter scoring for motstanderne, så bør de holde seg heme... Litt takhøyde bør også vi supportere ha!

Tenk for en jobb det vil bli å sjekke fødested/oppvekstkommune på samtlige som skal inn på stadion:) Det hadde vært greier det, bruke dåpsattesten som leg for å gå på fotballkamp!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Henki

Brann har vel varslet at Sogndalsupportere som har bilett til andre steder på Stadion vil bli vist bort til Mastodonten. Helt greit spør du meg. Er man på bortekamp er det en selvfølge at man stiller seg med bortesupporterne. Og nå som vi faktisk har opplevd tilløp til bråk pga. bortesupportere i hjemmeområdene på Stadion synes jeg det er helt greit at Brann tar forholdsregler. Dette er jo heller ikke noe uvanlig fenomen i andre europeiske land.
Ballen skal fremover!

Brannfrelst

Jeg synes ikke noe om vold mot supportere,men hetsing har jeg IKKE noe imot... Slik som de FFK supporterene i Hansa,hele hansa sang jo Ut med pakket,ut med pakket!! Jævlig tøft...  Men de fÃ¥r komme seg bort pÃ¥ mastadonten!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up