• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

La oss fylle Stadion til randen mot Sogndal !

Started by enavgutta, August 18, 2004, 22:11:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Leser på Brann.no at interessen foran søndagens kamp er stor! Nå som vi virkelig har fått en klassespiller som kan putte ballen i mål sammen med Winters er det sannelig på tide vi fyller Staddaen helt opp igjen. Etter Brynekampens svake oppmøte bør alle og enhver ta med onkel, tante og slekninger med eller uten sangstemme, gammel som ung!

Vi beviste i cupkampen at vi kan holde stemningen pÃ¥ kokepunktet lenge. Jeg hÃ¥per det blir en fest pÃ¥ tribunene og at alle og enhver, sittesvin, altanslitere og storestÃ¥gjengere gir alt for felles sak;  Ã¥ gjenskape den magiske Stadionatmosfæren! Og til dere der borte pÃ¥ gamle-sitte. Det er lov Ã¥ ikke bare klappe, men faktisk være med pÃ¥ "Byen e Bergen" nÃ¥r SS og Hansa klemmer til ! PÃ¥ søndag skal vi vise alle at vi er best i Norge bÃ¥de pÃ¥ og utenfor banen !

howie

Akkuratt som alle andre kamper...

Men jeg er enig!

Ta med venner og uvenner!
Ta med søsken og foreldre! Tanter og onkler! Bestmor og bestefar!

Selv tok jeg faktisk med meg pappa OG MAMMA mot Bryne!
Hehe, utrolig, men sant. Min mor vet knapt hva brann er, og vet ikke om ballen skal under eller over tverleggern...

SÃ¥ ta med alle du ser!

SIL

og vinner Brann denne kampen, så settes enda en spiker i 1.divisjons boksen til Sogndal. På den måten mister vi to store høydare neste år da storebror og lillebror skal krige.
HÃ¥per litt at Cato & Co. tenker pÃ¥ det nÃ¥r de gÃ¥r pÃ¥ banen pÃ¥ søndag  :)

Stoffi

Synd hvis dere skal rykke ned, det er faktisk noe jeg ikke hÃ¥per vil skje. Men vi skal til Royal League.  :)  SÃ¥ guttene mÃ¥ nok gjøre sitt beste for Ã¥ slÃ¥ Sogndal pÃ¥ Søndag.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!


Brann69

Kan man forhÃ¥ndskjøpe billetter til midten hos Narvesen? (sÃ¥ lenge man er medlem).. ??  Eller er det bare ved inngangen man kan kjøpe billett dersom en ikke har partoukort?

BL

Quote from: "Brann69"Kan man forhÃ¥ndskjøpe billetter til midten hos Narvesen? (sÃ¥ lenge man er medlem).. ??  Eller er det bare ved inngangen man kan kjøpe billett dersom en ikke har partoukort?


narvesen har faen ikkje peiling!!! skulle kjøpe der til bryne kampen... de mente hele ss og hansa var utsolgt
Hansa-
Felt Z

Brannfrelst

Det er jo ikke sikkert at narvesen har tilgang på så mye billetter da... Slik var det når Brann hadde billettservice,da gikk posten tom for billetter... Men alikevel gikk det an å kjøpe på Stadion... 15000 på søndag og 4-2 til Brann!!!
2.10.07-Gullet kom hem!

HaterRævBK

D e ikke første gang narvesen sier d e fult.... fikk ikke billett 16.mai pga de :(
S slaur.....

BL

Quote from: "HaterRævBK"D e ikke første gang narvesen sier d e fult.... fikk ikke billett 16.mai pga de :(


dÃ¥ var det jo faktisk utsolgt  :wink:
Hansa-
Felt Z

Bekkalokket

For all del; Ta gjerne med fotballinteresserte på kamp. Men la nå mamma, bestemor og søster være igjen hjemme. Få ting er så irriterende som en uvitende klovn som står og lurer på hvem han gode venstre midtbanespilleren er, mens Brann kjemper for seiersmålet på overtid.

Nixon

Quote from: "Bekkalokket"For all del; Ta gjerne med fotballinteresserte på kamp. Men la nå mamma, bestemor og søster være igjen hjemme. Få ting er så irriterende som en uvitende klovn som står og lurer på hvem han gode venstre midtbanespilleren er, mens Brann kjemper for seiersmålet på overtid.


Hallo? En gang må jo være den første for alle. Kanskje de blir hektet og kommer tilbake. Da som "proffe" tilskuere som stiller de rette spørsmålene. Og det er jo bare slik man virkelig kan øke tilskuertallene.
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

Quote from: "BL"
Quote from: "HaterRævBK"D e ikke første gang narvesen sier d e fult.... fikk ikke billett 16.mai pga de :(


dÃ¥ var det jo faktisk utsolgt  :wink:


jaja, men d var ikke utsolgt 1 uke før kampstart;) d var då eg skulle kjøpe....
S slaur.....

grei

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bekkalokket"For all del; Ta gjerne med fotballinteresserte på kamp. Men la nå mamma, bestemor og søster være igjen hjemme. Få ting er så irriterende som en uvitende klovn som står og lurer på hvem han gode venstre midtbanespilleren er, mens Brann kjemper for seiersmålet på overtid.


Hallo? En gang må jo være den første for alle. Kanskje de blir hektet og kommer tilbake. Da som "proffe" tilskuere som stiller de rette spørsmålene. Og det er jo bare slik man virkelig kan øke tilskuertallene.


Det er klart alle er velkommen på Stadda. Hvis "her vil vi bare ha gutter i sin beste alder" hadde snittet vært lavt, gitt.

Men at det på sikt hadde utviklet seg en smule differensiering på tribuneseksjonene hadde vært flott. Det var feil når Store stå en periode var overbefolket av småunger og det blir litt feil når en masse familier med unger sitter innimellom de mest innbitte på Hansa. Unger er framtiden og de fortjener egne plasser der de kan diskutere Raymond med far og mor og le av Gullbrann i trygge omgivelser.

Mr_Soma

Ble litt lettere provosert  forrige kamp mot Bryne -
Jeg står som vanlig på nest øverste rad, og bak meg står det 5-6 jenter som knapt er begynt på ungdomskolen.
2 av de diskuterer hva de skal gå med på festen neste helg,mens en står og skriver melding, de 3 andre SITTER på Store Stå og ser ned i betongen og prøver å se hvem som klarer å spytte mest iløpet av 90 minutter.

Hva i alle dager gjør slike som dette på en fotballkamp?

Om de bidrar økonomisk for Brann, det driter jeg i - slike fjortiser har ingen verdens ting der oppe å gjøre spør du meg.

HaterRævBK

Quote from: "Mr_Soma"Ble litt lettere provosert  forrige kamp mot Bryne -
Jeg står som vanlig på nest øverste rad, og bak meg står det 5-6 jenter som knapt er begynt på ungdomskolen.
2 av de diskuterer hva de skal gå med på festen neste helg,mens en står og skriver melding, de 3 andre SITTER på Store Stå og ser ned i betongen og prøver å se hvem som klarer å spytte mest iløpet av 90 minutter.

Hva i alle dager gjør slike som dette på en fotballkamp?

Om de bidrar økonomisk for Brann, det driter jeg i - slike fjortiser har ingen verdens ting der oppe å gjøre spør du meg.


tror ikke du e den eneste som har møtt slike fjortiser... for noen kamper siden stod d noen på den alderen drita full ved siden av meg. Hvordan de kom seg inn når de var så full vet eg ikke, d må vaktene svare på....
men eg tror ikke de hadde noe fotball interesse, nesten hele kampen bare satt de og snakket om hvor dårlig de var og at de måtte spy....!!
S slaur.....

cyp

Quote from: "enavgutta"Og til dere der borte på gamle-sitte. Det er lov å ikke bare klappe, men faktisk være med på "Byen e Bergen" når SS og Hansa klemmer til ! På søndag skal vi vise alle at vi er best i Norge både på og utenfor banen !


Jeg sitter selv på gamletribunen og jeg irriterer meg over det samme! Sitter rundt en gjeng med gamlinger, fjortiser og sosete folk som så vidt orker å klappe. Men jeg gidder bare ikke å synge når det sitter hundrevis av latsabber rundt meg, kan bli ganske frustrerende for både meg og dem...
elt O e snobbete!!

grei

Jepp, det nytter bare å synge med dersom det er stemning for det på tribunen ellers. Sto tidligere bortest på Store stå, der var det nesten umulig å få med folk, Hansa er langt bedre men også her er det tause områder.

Ole Brom

Quote from: "grei"Jepp, det nytter bare å synge med dersom det er stemning for det på tribunen ellers. Sto tidligere bortest på Store stå, der var det nesten umulig å få med folk, Hansa er langt bedre men også her er det tause områder.


Hansa er nå begynt på komme seg etterhvert, om det er flokker av folk som ikke synger enda så vil de nok joine med når folk rundt dem begynner å synge. Syntes det er konge at Hansa er blitt så bra som den er blitt jeg :)

enavgutta

Idag hadde jeg en gledelig samtale med ticnet og de kunne fortelle at det nå snart er utsolgt på Hansatribunen. Dette er jo svært gode nyheter. Håper på godt vær og en perfekt ramme rundt Sæternes debuten og fyrverkeriet rødtrøyene skal levere til oss på søndagen !

Alexåsane

e bilettene til BBB feltet kommet på fotball puben nå!??? var der før i dag, da var de ikke kommet!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann69

Er det andre plasser enn på fotball-puben en kan forhåndskjøpe billetter til BBB-feltet ?

sekto

Skal ikke si det 100% sikkert, jeg har sesongkort, så ikke kjøpt forhåndskjøpt billetter etter den nye ordningen kom, men det går vel an å kjøpe billetter på Stadion noen dager i forveien. Stemmer det eller er det jeg som tar feil nå?

KennethS

Quote from: "sekto"Skal ikke si det 100% sikkert, jeg har sesongkort, så ikke kjøpt forhåndskjøpt billetter etter den nye ordningen kom, men det går vel an å kjøpe billetter på Stadion noen dager i forveien. Stemmer det eller er det jeg som tar feil nå?


Det stemmer, man kan seff kjøpe billetter på Stadda.
tå på Brann

Go Up