• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Bryne

Started by Brannfrelst, August 16, 2004, 10:54:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Vil bare berømme de drøye 7000 bergenserene som møtte opp i går på Stadion.. Det viser at vi har en ganske stor kjerne,men det burde vert MYE høyere..
Men stemningen var ganske bra og vi støttet guttene når de låg under og.. Var det bare meg som hørte det eller var hansasvingen en egen sang gruppe i går? Det var sykt å høre på,var i hansa selv.. Var vel Z feltet som startet et par sanger og fikk med seg et par hundre på Hansa og søndre.. Vi e på vei til Ullevåll!!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Henki

Var godt trykk fra Hansa i går og ja! Var bra lyd ove det hele synes jeg. Litt kult at vi viste for hele Norge at vi kan lage såpass god stemning med bare 7000 på tribunen!
Ballen skal fremover!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Var det bare meg som hørte det eller var hansasvingen en egen sang gruppe i går? Det var sykt å høre på,var i hansa selv.. Var vel Z feltet som startet et par sanger og fikk med seg et par hundre på Hansa og søndre.. Vi e på vei til Ullevåll!!!


Det var de beryktede Casualsgutta. Eller de som tror de er det...:)
Rød makt på Hansa

abe78

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannfrelst"Var det bare meg som hørte det eller var hansasvingen en egen sang gruppe i går? Det var sykt å høre på,var i hansa selv.. Var vel Z feltet som startet et par sanger og fikk med seg et par hundre på Hansa og søndre.. Vi e på vei til Ullevåll!!!


Det var de beryktede Casualsgutta. Eller de som tror de er det...:)


Er de 4000??! - Nei det sitter mye rart på Hansa og alle som satt der var i godt humør i andre omgang. Til tider en vannvittig stemning...! Herlig.

Knutsen var også god i går! Kom inn på kanten nesten som en spiss og la inn til første målet. Fortjener skryt!
.og husk!

Ole Brom

Bare synd at SS ikke hang seg på synginga til Hansa, da hadde det blitt et kanontrøkk ! Spesielt under "Byen e Bergen", da Hansa startet klarte en klovn på SS og starte en annen sang:(

Og Knudsen ? Han hadde et kanoninnhopp, la det fortsette slik, vi trenger spillere i form !

Brannfrelst

Tror det blir vanskelig å sammenkjøre Hansa og SS.. Har vel noe med at lyden kommer et sekund etter det er sunget,det skaper litt problemer sånn som igår..
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "abe78"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannfrelst"Var det bare meg som hørte det eller var hansasvingen en egen sang gruppe i går? Det var sykt å høre på,var i hansa selv.. Var vel Z feltet som startet et par sanger og fikk med seg et par hundre på Hansa og søndre.. Vi e på vei til Ullevåll!!!


Det var de beryktede Casualsgutta. Eller de som tror de er det...:)


Er de 4000??! - Nei det sitter mye rart på Hansa og alle som satt der var i godt humør i andre omgang. Til tider en vannvittig stemning...! Herlig.


Det sitter mye rart på Hansa. Men det var en gjeng med pent kledde gutter i sin beste alder som reiste seg og startet sanger. Godt tiltak!
Rød makt på Hansa

espen

Klarte ikke å dy meg, kom rett hjem å kjøpte kampen på nettavisen.. Stemmningen var veldig god tvers igjennom, spesiellt når hansa og ss samkjørte seg!

Genialt!

Blææ

Herlig stemning blandt guttene i Hansaen,dette blir bare bedre og bedre.
ont follow me,Im lost too

Ole Brom

Verre med gamlegutta på gamletribunen ! Helt tragisk spør du meg ! E fan så vidt de gidder å løfte på ræven når vi synger Reis opp hvis du elsker Brann, sku søren meg gitt de en stokk hver !!

Stoffi

Casuals er like velkommen som ethvert "juletre", som meg selv. De bidrar til POSITIV stemning på tribunene. Hele Hansa var bra igår. Kanon bra!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mr_Soma

Quote from: "espen"Klarte ikke å dy meg, kom rett hjem å kjøpte kampen på nettavisen.. Stemmningen var veldig god tvers igjennom, spesiellt når hansa og ss samkjørte seg!

Genialt!


Hvor kan man kjøpe kampen?

CHRISTIbrANn

du kan kjøpe kampen på tv2 eller nrk nettTV. vet ikke helt hva det koster, men tror ikke det skal være så mye. Eller du kan se målene gratis. PS: du må være registrert bruker på begge men det er gratis.
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

espen

jeg svarte ham på privat melding..
Det koster 50 kr å se kampen og da har du 24 timer på deg...
Ellers kan du kjøpe forskjellige rabatt løsninger..

Genialt

howie

Quote from: "Brannfrelst"Vil bare berømme de drøye 7000 bergenserene som møtte opp i går på Stadion.. Det viser at vi har en ganske stor kjerne,men det burde vert MYE høyere..
Men stemningen var ganske bra og vi støttet guttene når de låg under og.. Var det bare meg som hørte det eller var hansasvingen en egen sang gruppe i går? Det var sykt å høre på,var i hansa selv.. Var vel Z feltet som startet et par sanger og fikk med seg et par hundre på Hansa og søndre.. Vi e på vei til Ullevåll!!!


Jeg er faktisk litt imponert over stemningen...
Det er egentlig bare sånn det skal være, men jeg syns det faktisk var nokså bra trykk fra publikum.

Og du må stille deg lengre opp i hansa og ikke nede på rad 2-3 slik som du gjor, og være med og lage og oppleve skikkelig stemning...
(Ja, jeg så deg, du satt lengre nedenfor meg...)

Er det flere enn meg som mener det var hens på det andre målet til Bryne? Eller er det bare meg...
Jeg mener han svarte(hakke peiling på navnet) på Bryne står på streken utenfor stolpen og henser ballen inn igjen mot bjarnason når ballen var på vei ut til keeper...

Mr.moon

Quote from: "cola_boy"
Er det flere enn meg som mener det var hens på det andre målet til Bryne?


hehe, mener du kansje HANDS?
ø for Brann alle mann!

Go Up