• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn i finalen?

Started by KennethS, August 15, 2004, 22:47:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Hvis Brann kommer seg til finalen og møte Lyn, da bør vi få mange billetter. Da mener eg Brann bør få opp mot 15000 billetter.
tå på Brann

Mr_Soma

Hvor mange topicer trenger du å lage før du er tilfredsstilt KennethS?
Bare lurer :)

Alexåsane

syns vi burde fått 15000 biletter uansett motstander eg.. og møtt opp alle man!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Hansakongen

Ja om det er den motstander brann evt møter i finalen er 15000 et minmum.. så der følger jeg med deg KennethS.... så for vi evt ta det eksta billettene som måtte komme som en stor bonus=).... etter min mening skal vel lyn ha maks 2000... de trenger ikke mer enn det etter mitt synes punkt =).......

howie

Møter vi Lyn i finale kan lyn-supportere bli plassert yterst i vg-svingen, på felt L vist jeg ikke tar feil... På bortesupporter felte.
Så blir resten av stadion fylt med bergensere, minus medgangsupportere som heier på RBK!

stig

Må man huske på at det var under 8000 idag. De fortjener billett. De andre 7000 har vel en veldig god grunn til at de ikke kom.
Nettsideansvarlig

Mr_Soma

Hadde vært håpløst ille med Lyn i finalen, blir for dumt med en halv stadion fylt med sponsorer, Smart Club medlemmer, og diverse ski-fanatikere.

Nei gi oss noe motstand her.

Bent

Quote from: "stig"Må man huske på at det var under 8000 idag. De fortjener billett. De andre 7000 har vel en veldig god grunn til at de ikke kom.


ja.. bor i oslo og skal på jobb nå :)
Ut med RBH

ekte kjuagutt

Quote from: "Mr_Soma"Hadde vært håpløst ille med Lyn i finalen, blir for dumt med en halv stadion fylt med sponsorer, Smart Club medlemmer, og diverse ski-fanatikere. .


hehe.. lurar på kor du har fått den fra:P

Mr_Soma

hehe :P måtte bare videreformidle den - var jævlig bra sagt!
liten frøken detektiv du altså...hehe.

bra research kjuagutten!

Go Up