• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Horribelt tillskuertall

Started by Mr_Soma, August 15, 2004, 21:59:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Oppmøtet til dagens KVARTFINALE kamp var horribelt lavt! Nå sitter alle dere medgangsupportere hjemme med skjegget i postkassen, bitter og sur. Dere gikk med dette glipp av årets kamp/(2.omgang) -

Er flaut at vi bergensere ikke klarer å stille opp med mere enn drøyt 7000 stykker på en søndag og det er opplett.

Dere som satt hjemme og så kampen på TV, og hadde annledning til å komme på Stadion idag burde TA DERE SAMMEN!

Men nå gidder jeg ikke å la det negative gå ut over humøret mitt, for Brann vant og har en fot på Ullevaal!

Kruxleiven

Enig i alt du sier. Slik er det vel alltid med cupkamper da. Hadde den gått i uken så hadde det vel vært enda færre, men det er all god grunn til å gremmes over at man ikke var på stadion i dag.

Mr_Soma

Men det som også irriterer er at om dette hadde vært mot RBK, Enga eller LSK for den saks skyld så hadde folk funnet veien til Stadion.

Man må ikke tenke på at Bryne er mindre attraktiv motstand enn de andre lagene i tippeligaen, for du reiser vel på Stadion for å se ETT lag i korte trekk, nemlig Brann!

Synd kampen gikk på tv, slik at hele Norge får se hvor glissent det var på tribunene idag.

KennethS

Bedre med 7500 som lager den stemningen som var idag , en 15000 som e stille som i graven :D de 7500 e folk som går på stadion uansett, derfor blir det bedre stemning av det også.
tå på Brann

TcK

tragisk lavt tilskuertall, men fantasisk stemning når Brann skjerpet seg..

*klar for semi*

tck
Jesus elsker alle barna

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"Bedre med 7500 som lager den stemningen som var idag , en 15000 som e stille som i graven :D de 7500 e folk som går på stadion uansett, derfor blir det bedre stemning av det også.


Tror du ikke det ville eksplodert enda mer om det hadde vært 15-16 000 idag da?
Selvfølgelig hadde det det, alle hadde jo stått like mye i.
Men idag fikk vi bekreftet at "kjernen" vår består av ca 7500 stk.
Skulle helst sett ett siffer til i det tallet der,men sånn er det jo bare.

monzilla

hvorfor irriterer det deg at folk ville ha kommet hvis det var et større lag som var i byn? Gloryhuntere gjør ingenting gale, de bidrar bare positivt de tre-fire kampene de er på for året. Ser ikke helt problemstillingen.


espen

De beste supporterne har vi ikke hatt på åresvis...

SÃ¥ den tittelen kan vi se langt etter enda

Mr.moon

Brann får ca 7000 billetter til finalen. eg mener de bilettene skulle gått til alle som var på stadion i dag. Det er supportere det. De andre kan bare dra til helvete.
Eg snakket med en kompis i dag å spurte hvorfor i helvete var du ikke på stadion? Han sa, nei det ble ikke til, men eg er så klart med til ullevål. Glem det, sa eg. Medgangssupporter.
ø for Brann alle mann!

Alexåsane

Quote from: "Mr.moon"Brann får ca 7000 billetter til finalen. eg mener de bilettene skulle gått til alle som var på stadion i dag. Det er supportere det. De andre kan bare dra til helvete.
Eg snakket med en kompis i dag å spurte hvorfor i helvete var du ikke på stadion? Han sa, nei det ble ikke til, men eg er så klart med til ullevål. Glem det, sa eg. Medgangssupporter.


Det finnes sikkert ordentlige supportere som ikke hadde anledning til å komme i dag. det e tross alt skole ferie fortsatt.. osv.. Bilettene blir vel først lagt ut til BBB medlemer så til de som va på stadion i dag.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!


Xminator

Flott oppmøte på BBB-feltet!

enavgutta

7000 bill til cupfinalen ? Det è jo ingenting. Føyer meg til å rekken av dem som understreker hvor kjipt det er og se halvfulle tribuner på Stadda. Bergensere e typiske late hjemmesittere.... Men stemningen fixet vi nå likevel!

Xminator

7 tusen til hvert lag og resten til sponsorer og "fotballens venner" - det vil si at de siste 14 tusen bilettene går rett på svartebørs :/

KennethS

Quote from: "Mr.moon"Brann får ca 7000 billetter til finalen. eg mener de bilettene skulle gått til alle som var på stadion i dag. Det er supportere det. De andre kan bare dra til helvete.
Eg snakket med en kompis i dag å spurte hvorfor i helvete var du ikke på stadion? Han sa, nei det ble ikke til, men eg er så klart med til ullevål. Glem det, sa eg. Medgangssupporter.


Kor har du dette fra? det blir jo ikkje avgjort før etter semifinalen kor mange billetter Brann får, har jo mye med kem de møter. Møter vi Lyn får vi nok flere billetter en hvis vi møter Lsk.
tå på Brann

pags

Mitt beste minne fra stadion var mot psv hjemme. Det var den aller beste stemningen blandt de (altfor) få oppmøtte bergenserne. Det er ikke alltdi antallet som betyr noe, men resultatet. Og at mange valgte å sitte hjemme for å se kampen; det er deres problem. Vi som var der kan kose oss med minnene fra en knall (dårlig) første omgang og en tilsvarende god andre omgang.

grei

Det er riktig at det ofte har vært bedre stemning på de kampene der det har kommet veldig få.

Men det er uansett litt absurd, hvis det skal vise seg at Brann kommer til cupfinalen, at mange av de som reiser til Oslo ikke vil ha sett en eneste av cuprundene live.

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Mr.moon"Brann får ca 7000 billetter til finalen. eg mener de bilettene skulle gått til alle som var på stadion i dag. Det er supportere det. De andre kan bare dra til helvete.
Eg snakket med en kompis i dag å spurte hvorfor i helvete var du ikke på stadion? Han sa, nei det ble ikke til, men eg er så klart med til ullevål. Glem det, sa eg. Medgangssupporter.


Kor har du dette fra? det blir jo ikkje avgjort før etter semifinalen kor mange billetter Brann får, har jo mye med kem de møter. Møter vi Lyn får vi nok flere billetter en hvis vi møter Lsk.



Når Brann møtte RBK på ullevaal i 95' så fikk Brann tildelt 6500 billetter mot trøndernes 7000.
Men det var den gang da.

abe78

Quote from: "espen"De beste supporterne har vi ikke hatt på åresvis...

SÃ¥ den tittelen kan vi se langt etter enda


Dette er en latterlig uttalelse og det er ikke den eneste fra deg espen! Tenk deg litt mer om før du lirer av deg drit i forumet.

Vi har kanskje ikke den største supportergruppen (les: bataljonen) - men bildet er mye mer sammensatt. Hvor høyt sang ikke de nesten 4000 på Hansaen i går? Det er veldig få steder i Norge som kan matche en slik stemning. Hvor mange sitter med drakt på Hansa og resten av stadion? Supporterne finnes ikke bare på storestå.

Bare vent å - når Brann skal spille finale i cupen - det kommer til å bli en vannvittig rift om plassene. Det hadde det blitt om Ullevål var over dobbelt så stor også - dette pga. et eventyrlig engasjement for klubben!
.og husk!

grei

Gårsdagens kamp viste Brannsupporterne i et nøtteskall (bortsett fra det at det var få tilskuere).

Vi hadde Store stÃ¥, sÃ¥nn de kan være pÃ¥ sitt beste (sang enormt høyt et par ganger i første omgang, minte om gamle dager). Og vi hadde Store stÃ¥ sÃ¥nn som de kan være pÃ¥ sitt tammeste (periodevis helt stille eller  synging sÃ¥ lavt at man mÃ¥ spisse ørene for Ã¥ høre?)

Vi hadde Stadionpublikum generelt på sitt tammeste, i perioder av første omgang. Mange mener piping mot eget lag er negativt, også denne siden fikk vi vist oss fra i går, flere ganger i første omgang og når de gikk til pause. Til slutt fikk vi se publikum på sitt beste, der hele Hansa sang, og vi så ned på et Store stå i ekstase, som sang en annen sang.

Hele spekteret ble vist altså- på godt og vondt.

Brannfrelst

Quote from: "espen"De beste supporterne har vi ikke hatt på

Hvor høyt sang ikke de nesten 4000 på Hansaen i går?


4000 på Hansa igår?? Ja da såg du mer enn meg.. Men men..

Når Brann møtte RBK på ullevaal i 94' så fikk Brann tildelt 6500 billetter mot trøndernes 7000.
Quote


Brann var i finalen i 95 mot rbk.. Antar det var en skrivefeil :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Mr_Soma

ja dæven... bra du rettet meg der - hehe. 1995 skal det selvfølgelig være!

Erik

Hvor høyt sang ikke de nesten 4000 på Hansaen i går??

hehehe

Hansa tar 3600 fullsatt... det var ikke over 3000 der i går engang!!

Brannfrelst

Hansa tar 4000... Minst.. ca 25 rader,med ca 160 seter på hver rad..
2.10.07-Gullet kom hem!

grei


Mr.moon

Hansa tar 4800. var ca 2000 der i går.
ø for Brann alle mann!

Erik

4800??? HAHAHA lattis... ta deg en titt her du...

http://www.skbrann.org/klubben/stadion

Hansasvingen (over) er den nyeste stadiondelen, ferdigstilt i 1998. Hansasvingen har 3500 seter. det er kommet 150-200 flere seter i år... så 36-3700 tar den!!!

howie

Quote from: "Mr_Soma"Oppmøtet til dagens KVARTFINALE kamp var horribelt lavt! Nå sitter alle dere medgangsupportere hjemme med skjegget i postkassen, bitter og sur. Dere gikk med dette glipp av årets kamp/(2.omgang) -

Er flaut at vi bergensere ikke klarer å stille opp med mere enn drøyt 7000 stykker på en søndag og det er opplett.

Dere som satt hjemme og så kampen på TV, og hadde annledning til å komme på Stadion idag burde TA DERE SAMMEN!

Men nå gidder jeg ikke å la det negative gå ut over humøret mitt, for Brann vant og har en fot på Ullevaal!


Tilbake til tema...

Ja, er enig at det var alt for få folk som gadd å komme til stadion i går kveld...
Men så er det vel flere grunner til det da.
Blant annet at kampen ble sendt på NRK, og NRK skal absolutt ha kampen langt utpå kvelden!
Og så var det jo søndag. Mange som skal tidlig på jobb mandags morgen også vet du...

Jeg var ikke hjemme før etter elleve i går kveld. Det blir for sent vist jeg skulle på jobb i dag i 7-8-tiden, noe jeg heldigvis ikke skal...

Og cupfinale billett får vel alle som har partoutkort og BBB-medlemmer...
Det syns jeg i hvertfall! Noe annet er bare teit og urettferdig!

Go Up