Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Trekningen -vil se den
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trekningen -vil se den

Started by grei, August 15, 2004, 13:43:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

grei

I et utall av en mystisk optimisme er jeg nesten like spent på trekningen som selve kampen i kveld. Vi får håpe ikke flere tenker som meg, for det kan gi seg utslag i at endel holder seg hjemme foran tv'en- der får de jo med seg den (eventuelt) spennende trekningen direkte rett etter kampslutt.

Det er jo et lite paradoks at vi som pliktskyldig tropper opp på Stadion går glipp av dettes.

Det kunne jo i teorien vært sånn at de foretar trekningen fra det lille studioet nede ved banen, men det er vel kanskje bare i Tippeligakamper de setter opp det "studioet", og jeg vil vel tro de foretar trekningen i Oslo.

Uansett, dersom Brann klarer det i kveld hadde det vært fett om de viste trekningen direkte på storskjermen. Men det er vel for mye å håpe på at de har tenkt på at den muligheten eksisterer...

sekto

helt enig grei.. Vil absolutt ha med meg trekningen, om vi mot formodning skulle gå videre i dag, skal først og fremst alliere meg med noen som ikke skal på Stadion så jeg kan få en oppdatering så fort som mulig, men helst så skulle de sendt det på storskjermen rett etter kampen.

De kommer vel til å bruke NRK sin sending, OM de har storskjerm på plass i dag da, så burde jo ikke være noe problem å bare la den gå slik at vi fikk sett hvem vi møter i en evt semi..

Jeg sender i hvert fall en mail til noen i Brann om dette, så får vi se om de leser den nå før kampen og om de svarer..

DJ_ADG

Quote from: "sekto"OM de har storskjerm på plass i dag da,



Storsjerm e fast på stadion.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

sekto

OK.. Var ikke helt sikker om det kom til å være i dag siden det er cup..

Bombefar

regner med det er storskjerm. kan ikke være mye jobb å sette den på NRK. Fått svar på mailen forresten?

sekto

Nei, ikke noe svar nå kl. 18, må snart bevege meg oppover mot Stadion også nå, men får satse på de jobber knallhardt i kulissene nå for å finne en fjernkontroll og skru opp lyden litt etter kampen.. :0P

Go Up