• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Se opp på HANSA idag -

Started by Mr_Soma, August 15, 2004, 05:11:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

På Hansa idag vil det bli en liten uoffesiell "avskjedshilsen" til Tommy Knarvik, om ikke vaktene stopper meg.

howie


sekto

Dette kan bli spennende.. Så lenge du ikke skaffer Brann en saftig bot, så skal dette bli artig sikkert..

Helge karlesn

idenes forsvarer.

Bombefar

noen som så hva som skjedde? fikk det ikke med meg. så ikke denne posten før nå etter kampen

GamleErik

Et lite søtt banner, bilder kommer i løpet av natten.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Kruxleiven

"La sutre-strilen bli på Jæren" eller noe slikt. For såvidt enig i det. Fint trøkk ellers på Hansa i dag, men helt håpløs samkjøring med SS.

Mr_Soma

Amatørmessing, men like vel ett aldri så lite budskap i det.

Jeg gikk tilfeldigvis forbi Brynebussen når jeg skulle opp til bilen etter kampen og kunne IKKE dy meg.

Bussen stoppet forran meg og jeg velsignet Branndrakten,kysset logoen  og sjerfet vaiet forran vel 50-60 jærbuinger, som lot irritasjonen gå ut over brusflasker og aviser som haglet "mot" meg, men som vinduet parrerte....hehe.

Så fikk jeg pent beskjed av politiet om å slippe bussen forbi.

Koser meg....

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"Amatørmessing, men like vel ett aldri så lite budskap i det.

Jeg gikk tilfeldigvis forbi Brynebussen når jeg skulle opp til bilen etter kampen og kunne IKKE dy meg.

Bussen stoppet forran meg og jeg velsignet Branndrakten,kysset logoen  og sjerfet vaiet forran vel 50-60 jærbuinger, som lot irritasjonen gå ut over brusflasker og aviser som haglet "mot" meg, men som vinduet parrerte....hehe.

Så fikk jeg pent beskjed av politiet om å slippe bussen forbi.

Koser meg....


Utrolig voldelig disse bryne supporteren, tenk og kaste aviser! tipper det var tommy's mange klagebrev som ble kastet mot deg :D
tå på Brann


Mr_Soma

Hehe... se ikke bort i fra det du -
De fikk faktisk politieskorte helt opp til hovedveien...

Som om vi brannsupportere er farlige ;)

Mr_Soma

Quote from: "Per Hilmar"


Trangsynt du skulle være da... traff jeg et ømt punkt på deg Per Hilmar?
Dakar.

monzilla

Er engang sånn her i livet at vi alle har forskjellige syn på ting, så det er en ærlig sak.

For min del kan Knarvik ryke og reise. Har inntrykk over at han sitter seg selv foran laget, og det liker ikke jeg.

Mr.moon

Støtter deg mr_Soma. Har selv hørt hva tommy sier fra f.eks kortsporten tvH, der er det ingen som lager noe til. Direkte sitat i aviser er heller ikke laget. uansett tommy brenn i h******.
ø for Brann alle mann!

pOmPeL

Litt morsomt, men svært så barnslig banner. Knarvik har da gitt mye til Brann også. Han er blitt presset ut, og fått enknekk på selvtilliten og motivasjonen. Tommy er egentlig en god spiller, så skjerpings nå karer...

Mr.moon

Quote from: "pOmPeL"Han er blitt presset ut, og fått enknekk på selvtilliten og motivasjonen. .


hehe. han har vel kansje heller litt vel STOR selvtillit...?
ø for Brann alle mann!

pOmPeL

Jeg mener han bør ha selvtillit. Skal ikke være uenig i at han kanskje har uttalt seg skeivt og feil enkelte ganger, men vi gjør da alle feil. Mener han kunne bidratt dersom ikke ballene ble polt opp fra stopperne, og hvis ikkje han hadde blitt fryst ut. Eg vet ikkje helt ka som har skjedd då, men sant...

Stoffi

Genialt banner.

Når han greier å si at han var branns viktigste spiller i 2002 sesongen, så viser det egoet til Tommy Knarvik.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DrMeland

Quote from: "Mr_Soma"Amatørmessing, men like vel ett aldri så lite budskap i det.


Hehe... Du er en artig skrue Mr_Soma:)

Har alltid synes Knarvik er en bra spiller men siste uttalelser er langt over grensen av hva vi kan tåle. Uttalelsene i dagens avis er mer personangrep mot Mons enn generell klaging.

Synes vi som supportere har lov å si ifra når en spiller oppfører seg sånn Knarvik gjør. Støtter deg 100% prosent Mr_Soma! At det er litt amatørmessig gjør det bare mer sjarmerende. Det enkle er ofte det beste!
rMeland

Ole Brom

Quote from: "DrMeland"
Quote from: "Mr_Soma"Amatørmessing, men like vel ett aldri så lite budskap i det.


Hehe... Du er en artig skrue Mr_Soma:)

Har alltid synes Knarvik er en bra spiller men siste uttalelser er langt over grensen av hva vi kan tåle. Uttalelsene i dagens avis er mer personangrep mot Mons enn generell klaging.

Synes vi som supportere har lov å si ifra når en spiller oppfører seg sånn Knarvik gjør. Støtter deg 100% prosent Mr_Soma! At det er litt amatørmessig gjør det bare mer sjarmerende. Det enkle er ofte det beste!


knarvik er en gjennomsnittlig fotballspiller. At han ikke er i første 11'veren til brann er hans egen skyld. Han har fått sjangser til å spille seg inn men har definitivt IKKE tatt vare på disse. Det eneste som man vil huske Knarvik for en hans mange sutreinnlegg i avisene.

Et godt råd Tommy : Slutt med fotballen, er sikkert flere aviser som er interessert i dine journalist egenskaper !

Go Up