• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hele Brannlaget på fjelltur

Started by Austevolling, August 13, 2004, 12:03:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Austevolling

Det er sånn det skal være. Ble glad når eg leste dette. Det er viktig å ha det gøyt samtidig som man trener hardt. Det bygger opp lag moralen.


Les her:
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3499&brann=627d812c1ad0d0ab3dca7c2e701eb777
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Ole Brom

Ja dette er et flott tiltak av Mjelde ! Bra ! Håper ingen går seg vill i de dype mørke skoger på Osterøyna da :) Eller kanskje Mjelde håpet på å "miste" Knarvik om han var med :)

Hadde Teitur vært trener nå så hadde han nok sagt: I dag var det et deiligt vær, gutter idag tar vi 2 runder rundt Tveitavannet :)

Mr.moon

Quote from: "Ole Brom"Ja dette er et flott tiltak av Mjelde ! Bra ! Håper ingen går seg vill i de dype mørke skoger på Osterøyna da :) Eller kanskje Mjelde håpet på å "miste" Knarvik om han var med :)

Hadde Teitur vært trener nå så hadde han nok sagt: I dag var det et deiligt vær, gutter idag tar vi 2 runder rundt Tveitavannet :)


2? minst 10:)
ø for Brann alle mann!

Mr_Soma

Quote from: "Ole Brom"Ja dette er et flott tiltak av Mjelde ! Bra ! Håper ingen går seg vill i de dype mørke skoger på Osterøyna da :) Eller kanskje Mjelde håpet på å "miste" Knarvik om han var med :)

Hadde Teitur vært trener nå så hadde han nok sagt: I dag var det et deiligt vær, gutter idag tar vi 2 runder rundt Tveitavannet :)



Når Teitur satt ved stakene på Stadion så gjorde han akkurat slik som Mjelde gjør nå. Han innviterte hele laget hjem til seg hvor den islandske fruen stod for middagen, og hvem husker ikke når Teitur'en og fruen overrasket hele Brannlaget med frokost midt på Stadionmatten dagen etter en kamp de tapte?

Greit nok at islendingen var disiplinens overhode når det gjaldt tveitevannet,men det bodde også en litt myk mann i han ;)

Austevolling

Men uansett. Eg e VELDIG glad for at Teitur er vekke og at det er Mons som styrer laget nå.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Mr_Soma

Selvfølgelig... ikke noe annet jeg heller vil -
Får håpe alt gikk rolig for seg ute på øyen.

Siste vi hadde trengt nå ville vært om Soma trakket over på vei ned fra fjellet og at Winters fikk et ublidt møte med en Osterøy-eik ;)

Henki

Hvis noen av Brannspillerne fikk så mye som et skrubbsår på skovturen på Osterøy mener jeg at vi sprenger broen og senker fergen. Så slipper vi noe mer rot fra den kanten... :)
Ballen skal fremover!

howie

Quote from: "Austevolling"Det er sånn det skal være. Ble glad når eg leste dette. Det er viktig å ha det gøyt samtidig som man trener hardt. Det bygger opp lag moralen.


Les her:
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3499&brann=627d812c1ad0d0ab3dca7c2e701eb777


Ja, ble faktisk glad selv når jeg leste det der...

Det viktig og ha det litt gøy innimellom også, og ikke bare tenke fotball og trene hele tiden...
Jeg hadde ihvertfall blitt klin-kokos av det...

Genial Mjelde, stå på MONS!

Go Up