• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vil Brann kjempe for Grindheim?

Started by Nixon, August 12, 2004, 12:16:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65972

Viking er på spillerjakt. Og Christian Grindheim er en høyaktuell kandidat ifølge avisene. Nå må Brann komme seg på banen og være med når/hvis Viking legger inn bud. Grindheim er en meget spennende spiller som kan være med å dominere Brann og Tippeligaen i årene fremover.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

KennethS

Kjenner eg Peddien rett sitter han vel på gjerdet med luen i hånden. I Brann forventer de tydligvis at de beste spillerne skal trappe opp på døren på stadion og ringe på.
tå på Brann

Ole Brom

Eneste problemet er at Grindheim kan bli dyr. Men skal man ha kvalitetsspillere så må man betale derretter.

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Eneste problemet er at Grindheim kan bli dyr. Men skal man ha kvalitetsspillere så må man betale derretter.


tipper en pris på rundt 2 mill.
tå på Brann

vardgutt20

ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

monzilla

kjøp heller en etablert eliteseriespiller

HappyRoy

blir grindheim den neste? i VG ble Peddien sitert på at det var flere spillerE på vei til Brann... flertall med andre ord.. Prøvd å tenke meg til hvem det kan være og falt ned på at det er en midtbanespiller som er det mest aktuelle. Mjelde har jo sagt i forbindelse med A Aas at det ikke var på den plassen de prioriterte å hente forsterkninger.

Grindheim kommer nok sansynligvis til å forsvinne fra Haugesund etter denne sesongen hvis de skal få penger for ham. Er nok heller ikke akkurat negativt at damen hans studerer i Bergen :)

Det finnes mer enn nok rutinerte spillere på midtbanen. Grindheim er fremtidens mann, og er etter min mening overmoden for å prøve seg i tippeligaen. ca 2 mill er ikke et dumt tips. Jone Samuelsen gikk fra FKH til Viking for rundt det beløpet.

Ole Brom

Jewg personlig håper Brann får tak i Grindheim. Han er en meget spennende talentfull fotballspiller som kunne hatt en stor fremtid i Brann. Samtidig burde Brann hentet en profilert etablert midtbanegeneral som pr dags dato går rett inn og hever laget betraktelig ! Så kan vi ha Grindheim i backup:)

Roffarne

Quote from: "KennethS"Kjenner eg Peddien rett sitter han vel på gjerdet med luen i hånden. I Brann forventer de tydligvis at de beste spillerne skal trappe opp på døren på stadion og ringe på.


Kjøp en avis og les om mandagens hendelser. Tror ikke Bengt`en kom labbende inn på kontoret til Peddi og ba om å få spille hos oss. De som fremdeles tviler på at Peddilusken gjør en god jobb henger ikke med i svingene.

Skal nok ikke se bort ifra at Grindheim faller for fristelsen til å tjene store penger og reiser til en belgisk bakgårdsklubb heller. Men dersom det blir en klubb i Norge skal Brann helt klart kjenne sin besøkelsestid.
Og de gjør de nok.

Mr_Soma

Haha... der traff du spikeren skikkelig på hodet Roffarne!
Eller hva KennethS?  ;)

Nixon

He he. Tatt med buksene nede!!
Lett for når man hele tiden skal provosere og ha sterke meninger...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

abe78

Jepp - du slo spikeren helt ned på ett slag!
.og husk!

Mr.moon

Dakka kenneths, gutten tok feil(igjen)...
ø for Brann alle mann!

Helginho

Personlig har jeg ikke sett denne spilleren i aksjon så mye, noe det virker som resten av dere har..og hvis han er såpass god som dere vil ha det til og Brann har en mulighet til å få tak i han så bør Peddi hive seg på sykkelen og trø ned til Haugesund...trenger en kreativ kraft på midten, en annen spiller som ikke hadde vært å forakte er F Strømstad

XPen

Melodi "Stille no bønder"

Stille no Kenneth, å å å
stille no Kenneth,
osv...

Kanskje ny sang til søndag.......

KennethS

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "KennethS"Kjenner eg Peddien rett sitter han vel på gjerdet med luen i hånden. I Brann forventer de tydligvis at de beste spillerne skal trappe opp på døren på stadion og ringe på.


Kjøp en avis og les om mandagens hendelser. Tror ikke Bengt`en kom labbende inn på kontoret til Peddi og ba om å få spille hos oss. De som fremdeles tviler på at Peddilusken gjør en god jobb henger ikke med i svingene.

Skal nok ikke se bort ifra at Grindheim faller for fristelsen til å tjene store penger og reiser til en belgisk bakgårdsklubb heller. Men dersom det blir en klubb i Norge skal Brann helt klart kjenne sin besøkelsestid.
Og de gjør de nok.


også ? utrolig peddi klarte og gjøre jobben sin 1 gang! helt utrolig FEIRE MYE OG LENGE! :D hadde det ikkje vært for Chess hadde ALDRI Bengt spilt for Brann nå, kan ikkje gi all ære til Peddien heller.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Mr.moon"Dakka kenneths, gutten tok feil(igjen)...


feil?
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"Dakka kenneths, gutten tok feil(igjen)...


I dette tilfellet mente han vel Grindheim:) Men skjønner poenget dåkkas:)

KennethS

tror de fleste her inne har vært kritisk til kordan peddi har drevet på i løpet av sesongen, såg en banner på Hansa under en kamp også. At Brann nå kjøper Bengt Sæternes e konge, men ikkje kom her og si at det e 100% peddi's fortjeneste.
tå på Brann

Xminator

Nei, DU er skeptisk. De fleste andre er realistiske nok til å skjønne forskjell på Real Madrid og Brann.

Roffarne

Det har ikke noe hensikt å debattere med deg Kenny, for du har jo helt tydelig gjort opp din mening om Peddien. Vet ikke hva du forventer av sportslig leder, men det virker som du ønsker deg en blandig av Joe Labero og Torgrim Holte.
Men det går atlså ikke an.

Peddi er trolig den beste i Brann-styret så lenge jeg kan både huske og ha blitt fortalt. I og med at det er Brann det er snakk om så sier det kanskje ikke så mye, men:)
Det er i alle fall ingen andre klubber i Norge som har ledere på det nivået som rekker Peddilusken til knærene. Det sa jeg når skandalemakerne og krisemaksimatorne skrek før ferien og det gjentar jeg nå.

Men for all del Kenny, hvis du har noe håndfast negativt om Peddi så del det gjerne med oss andre.

Roffarne

For øvrig er det ingen som har sagt at det er 100% Peddi sin fortjeneste.
Har enda tilgode å se ett eneste innlegg som påstår det.

KennethS

Quote from: "Roffarne"Det har ikke noe hensikt å debattere med deg Kenny, for du har jo helt tydelig gjort opp din mening om Peddien. Vet ikke hva du forventer av sportslig leder, men det virker som du ønsker deg en blandig av Joe Labero og Torgrim Holte.
Men det går atlså ikke an.

Peddi er trolig den beste i Brann-styret så lenge jeg kan både huske og ha blitt fortalt. I og med at det er Brann det er snakk om så sier det kanskje ikke så mye, men:)
Det er i alle fall ingen andre klubber i Norge som har ledere på det nivået som rekker Peddilusken til knærene. Det sa jeg når skandalemakerne og krisemaksimatorne skrek før ferien og det gjentar jeg nå.

Men for all del Kenny, hvis du har noe håndfast negativt om Peddi så del det gjerne med oss andre.


e ikkje negativ til Peddi, ikkje mer en andre her inne ihvertfall. Ble litt skepsisk til han når de skulle til polen og sjekke spiller markedet, har ennå ikkje spilt en god polakk i norden. En spiller som Grindheim bør Brann følge opp, men ikkje engang har han vært nevnt der oppe. Men regner med at Peddien har kontroll over situasjonen hans.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Xminator"Nei, DU er skeptisk. De fleste andre er realistiske nok til å skjønne forskjell på Real Madrid og Brann.


Her ser vi nok et "fjortiss" innlegg.

EGNE MENINGER Xminator!
tå på Brann

Roffarne

Quote from: "KennethS"En spiller som Grindheim bør Brann følge opp, men ikkje engang har han vært nevnt der oppe.


Ble det nevnt noe om Bengt før han plutselig var #10?
Stillhet fra Brann-styret er ett bra tegn:)

KennethS

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "KennethS"En spiller som Grindheim bør Brann følge opp, men ikkje engang har han vært nevnt der oppe.


Ble det nevnt noe om Bengt før han plutselig var #10?
Stillhet fra Brann-styret er ett bra tegn:)


Ja får håpe dette styret ikkje lider av "knarvik" syndromet :D

leste i avisen at Brann har holdt nr 10 tilbake med vilje for ingen har vært gode nok til og bruke det legendariske nummeret.... koffor i H spilte Jonas Jonsson i nr 10 da? han e jo en av de mest talentløse spillerne Brann har hatt de siste 10 årene. Håper og tror Bengt e mer verdig drakten.
tå på Brann

Odd

Quote from: "Roffarne"Det har ikke noe hensikt å debattere med deg Kenny, for du har jo helt tydelig gjort opp din mening om Peddien. Vet ikke hva du forventer av sportslig leder, men det virker som du ønsker deg en blandig av Joe Labero og Torgrim Holte.
Men det går atlså ikke an.

Peddi er trolig den beste i Brann-styret så lenge jeg kan både huske og ha blitt fortalt. I og med at det er Brann det er snakk om så sier det kanskje ikke så mye, men:)
Det er i alle fall ingen andre klubber i Norge som har ledere på det nivået som rekker Peddilusken til knærene. Det sa jeg når skandalemakerne og krisemaksimatorne skrek før ferien og det gjentar jeg nå.

Men for all del Kenny, hvis du har noe håndfast negativt om Peddi så del det gjerne med oss andre.

Per Ove Ludvigsen har helt klart gjort flere fornuftige grep, men kan ikke helt kjenne meg igjen i en såpass uhemmet ros. Hva med salget av Ivar Rønningen? Og all somlingen før det ble tilbudt en kontrakt til både Rønningen og Winters? Bare for å nevne et par av de mest "groteske" eksempler.

Rønningen-salget har jeg fremdeles vanskelig for å legge i glemmeboken. Det sjokkerte også en del av oss da han klamret seg etter Petter Furuseth Olsen i fjor høst, for å beholde ham på laget.

grei

Det med klamringen var vel ikke så ille, hadde han klamret enda hardere hadde det vært stor sannsynlighet for at vi hadde ligget på førsteplass i serien i dag.

Odd

Quote from: "grei"Det med klamringen var vel ikke så ille, hadde han klamret enda hardere hadde det vært stor sannsynlighet for at vi hadde ligget på førsteplass i serien i dag.

KennethS

Quote from: "Odd"
Quote from: "grei"Det med klamringen var vel ikke så ille, hadde han klamret enda hardere hadde det vært stor sannsynlighet for at vi hadde ligget på førsteplass i serien i dag.


Enig, Brann var aldri tjent med vinglingen til PFO.
tå på Brann

Xminator

Om du har egne meninger, hvorfor da dette behovet for å tillegge alle andre her inne DINE meninger?

Om du har korttidsminne:
QuoteKennethS:
tror de fleste her inne har vært kritisk til kordan peddi har drevet på i løpet av sesongen

Kagain

Quote from: "KennethS"e ikkje negativ til Peddi, ikkje mer en andre her inne ihvertfall. Ble litt skepsisk til han når de skulle til polen og sjekke spiller markedet, har ennå ikkje spilt en god polakk i norden. En spiller som Grindheim bør Brann følge opp, men ikkje engang har han vært nevnt der oppe. Men regner med at Peddien har kontroll over situasjonen hans.


Typisk meg å ta ting bokstavlig, jeg mener at det i alle fall har spilt to gode polakker i Norden (som vi vet om) og sikkert noen flere...

Var ikke en av toppscorerne i Sverige polakk da? Og han derre nigerianer-polakken spiller vel i Danmark? Eller tar jeg feil? kan godt hende sistnevnte spiller i Polen og. Jeg har det desverre ikke fremfor meg.

KennethS

Quote from: "Xminator"Om du har egne meninger, hvorfor da dette behovet for å tillegge alle andre her inne DINE meninger?

Om du har korttidsminne:
QuoteKennethS:
tror de fleste her inne har vært kritisk til kordan peddi har drevet på i løpet av sesongen


spiller det noen rolle? poenget mitt e at det innlegget ditt kunne du holdt deg for god til.
tå på Brann

Xminator

Litt hårsår? Du må jo tåle at ikke alle mener det samme som deg? Og forteller deg at NEI, alle, ikke flertallet en gang, er enig i skitkasting mot POL. Det var tross alt påstanden din KennethS.

Fakta er at ledelsen Brann har i dag jobber bedre enn noen gang før. At de ikke kjøper for å kjøpe er ett sunnhetstegn.

KennethS

Quote from: "Xminator"Litt hårsår? Du må jo tåle at ikke alle mener det samme som deg? Og forteller deg at NEI, alle, ikke flertallet en gang, er enig i skitkasting mot POL. Det var tross alt påstanden din KennethS.

Fakta er at ledelsen Brann har i dag jobber bedre enn noen gang før. At de ikke kjøper for å kjøpe er ett sunnhetstegn.


eg  tåler at ikkje alle mener det samme som meg, e innlegget ditt der du skriver at eg e skepsisk og ikkje klarer og skille Brann fra Real Madrid og noe annet piss. Rett og slett et unødvendig innlegg.
tå på Brann

monzilla

Unødvendige innlegg ja, det er ikke gøy, spesielt å skrive en 2-3 innlegg etterhverandre i stedet for et langt et..

Over til noe annet, jeg mener POL gjør en god jobb. KennethS, jeg håper ikke at du går rundt og tror at media dekker alt som skjer nede i idrettsveien, og når du hevder at POL sitter på gjerdet og gjør ingenting så bør du revurdere den påstanden litt for å si det mildt.

er forsåvidt enig med xminator om at det er bra at ledelsen viser sunnhetstegn ved å ikke bare kjøpe for å kjøpe, og for ikke å kringkaste alt som skjer der nede til en hver tid.

DrMeland

Synes KennethS har et poeng. Det er bare å gå noen uker tilbake i tid så var 70% av brukerne på dette forumet for å sparke Peddien fordi han solgte Ivar Fomlekopp til RBK. Skal si ting snur seg fort:)

Det jeg tror KennethS mener er at et kjøp (Sæternes) ikke bør veie opp for en del passive og tildels merkelige valg og vurderinger underveis. Synes Peddi har gjort en god jobb, men at mannen finner på mye rart er det ikke tvil om.

Og dette med draktnummer 10 viser at ting jammen snur seg fort på stadion også. Hadde glemt at JJ hadde nr 10. Hehe... For en spiller!
rMeland

Go Up