• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tommy til Bryne

Started by agovik, August 11, 2004, 07:00:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

agovik

Hørte på nyhetene i dag at Tommy Knarvik var gått til Bryne. Vi får bare ønske han lykke til på veien...
lt for brann..

Nixon

Akkurat passe nivå for Tommy. Og han vil nok trives godt sammen med bøndene på Jæren! Og Rogalands Avis og Stavanger Aftenblad kan likegodt først som sist arkivere Tommy sitt mobilnummer...:)
Rød makt på Hansa

Austevolling

Ja håper han bruker sjangsene sine der. Sjangsene han fikki brann misbrukte han ved å ødlege store kontringer ved å gå og skyte selv.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

abe78

Herlig at vi endelig er kvitt dette sytet! Men jeg ønsker han lykke til i Bryne. Vet ikke om dette er en riktig klubb for Tommy - kanskje han heller burde prøvd seg i ålesund eller sandefjord - om de vil ha han da.
.og husk!

XPen

Ikke enig med austevollingen her.....

Det har vert et problem i Brann at ingen tar ballen i egne "hender" og skyter.
Eg mener det burde blitt gjort oftere, at spillere tør ta med ballen til 20-25 meter og fyre løs!
Men rett skal være rett: Det er bedre nå enn for 1-2 år tilbake!

anders millar

Det ble litt mye syt på slutten...Men lykke til Tommy du har funnet divisjonen din!!
Brann, må ha det bare må ha det..

Austevolling

Vist du veit ka kontring betyr xpen?  Brann kom av og til med 4 mot 2situasjoner og da skal du spille ball og ikkje skyte fra 20-25 meter.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Roffarne

http://www.skbrann.org/nyheter?artID=351

Her er ett nokså artig intervju med Tommy fra den gangen hadde beviste noe. Artig å de hva han den gangen sa om fremtiden, pressen og Brann.

cyp

elt O e snobbete!!

Mr.moon

Lukka te Tommy. Gledelig for alle parter at han er borte.
ø for Brann alle mann!

KennethS

må vi huske at han bare e på lån, han kan havne i Brann igjen til neste år.
tå på Brann

Austevolling

Me får håpe at han spiller seg i stor form i bryne sånn han kan komme tilbake som en klasse spiller.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Nixon

Quote from: "Austevolling"Me får håpe at han spiller seg i stor form i bryne sånn han kan komme tilbake som en klasse spiller.


Det er vel tvilsomt. Spillere som tar steget ned har ofte vanskelig for å komme opp igjen. Eller tar jeg feil?
Jeg vil mye heller ha Alex Valencia og Knut Walde tilbake. Men sjansen er ikke så stor etter min mening. For er det tilfeldig at Klock har overtatt Walde sitt gamle nummer? Så veldig gode signaler til Walde sender det uansett ikke...
Rød makt på Hansa

Xminator

Nå har han ihvertfall alle muligheter. Og bare seg selv å takke om det ikke går så bra.

Vi må vel tåle en "takk for sist" om han spiller bra for Bryne tenker jeg.

Austevolling

Da e bedre å spille i 1 divisjon enn å spille for brann i 2 divisjon!!
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Ole Brom

Endelig kvitt sytepakket ! Dette er vel mest trist for BA som mister sin sytejournalist NR 1 !!!

brannsupporteren:-D

SO LONG TOMMY!!! kommer IKKE til å savne deg!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Ole Brom

Nå får Jærbuen tidende eller hva nå avisa der nede heter være om seg. Nå kan de får en journalist gratis til å skrive for de :)

howie

Jeg synes det er helt greit at Tommy Knarvik lånes vekk til Bryne.

Det har vert så mye fram og tilbake med han, og han har sutret så mye, i hvertfall så har BA fått det til å se sån ut, at det bare var på tide og bytte klubb...

Selv mener jeg han kunne fått en ny kontrakt og en bra plass i troppen, men når det har vert så mye snakk om han så er vel egentlig dette det beste.

Men det må vel egentlig bli en nedtur for han selv.
Han har jo tidligere utalt at han ønsker seg til utlandet og bli skikkelig proff osv...

Vi får se om Bryne greier og lage en ny "stjerne" som Soma, bare litt lengre frem på banen...

Austevolling

Han klagde seg jo på tv hordaland og og da blei filma. Og onsdag eller noke då hadde faren til tommy ringt til per ove for å høre om tommy fekkny kontrakt. DA E PINGLETE!!! Han bør ta kontakt selv!!!
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Lefty


Blææ

ont follow me,Im lost too

enavgutta

Takker Tommy for jobben han har gjort i Branndrakten, og takker for redningsmålet mot Sandefjord som reddet oss fra nedrykk. Fast plass og tillit vil nok vekke talentet hans igjen.

Nixon

Quote from: "Lefty"At karen drar er kanskje best for ham, men Brann slipper fra seg en juvel de aldri rakk, eller gadd, å slipe ferdig...Lefty


Juvel er vel kanskje ikke det ordet jeg forbinder mest med Tommy. Det må jo være grenser for hvor lenge man skal slipe og gnikke på en spiller før han skal glitre. Tommy har fått sine sjanser til å spille seg inn på laget i år, men har ikke grepet sjansen. Har har fått prøve seg på kanten uten hell. Spør du meg skal en "juvel" av en midtbanespiller kunne takle en kantrolle på en utmerket måte. Også sentralt på midten har han spilt uten å glitre. Har sett han på 2. laget noen kamper i år. Og han har ikke imponert. En "juvel" skal kunne dominere stort i 2. divisjon.

SÃ¥ takk og farvel Tommy!
Rød makt på Hansa

Roffarne

Vil ha meg frabedt at krisemaksimatorer og BA-abonnenter gjør en sak av at Tommy drar. Noen ganger tror man gjerne det er en juvel man sitter med, men så viser det seg at det bare er en snedig kamulfert krystall-klump.
Ja, Tommy viste takter i ung alder og KUNNE blitt noe. Men det er ikke dermed sagt at vi skal drive veledighet i det uendelige for å se om han får en oppsving igjen. Du fikk sjangsen Tommy og du viste at du ikke var god nok for førtelagsspill.

Ettermælet av Tommy vil jo selvsagt bli at han til stadighet løp til pressen hver gang han ikke trivdes. Og man skal ikke se helt bort ifra at dette var en del av ligningen til POL og co. Som har gjort NOK en strålende besluttning.
Og på toppen av det hele var det faren til Tommy som ringte POL for å få en avklaring og da får det hele en flau smak av barnehagementalitet.

Blææ

Det er krise i Brann Roffarne,vi har en ufaglært bonde fra Osterøy som trener og en hestegambler fra Dalen som sportslig leder.
Har du tenkt over at faren er både agent og rådgiver for Tommy?
Faren har tidligere spillt for bla Engen så erfaring har han og det stiller seg helt normalt for oss som ikke vet som mye som o-store Roffarne at agenten kontakter klubben når det er et problem.
Ettermælet til Tommy vil bli at han hadde mange kanoscoringer for Brann,at han turde å si ifra når det var noe er en styrke som mange andre pingler burde tatt lærdom av.
at POL har gjort en strålende besluttning i denne saken må være din mening og ingenting annet,for oss som følger med Brann så har det aldri vært tvil,boss Haugen og Knutsen og få Knarvik inn på midten.
ont follow me,Im lost too

Nixon

Så Tommy har imponert de 13 gangene han har spilt for Brann i år? Da har du sett noe annet enn, vil jeg tro, flertallet av de som går på Stadion.
Rød makt på Hansa

Xminator

Det jeg husker fra 2002 var en middelmådig spiller som etter hver kamp klagde på de han spilte på lag med.

Brann med Tommy Knarvik som fast mann i angrep eller på midtbane er ikke en medaljekandidat.

Så nei Blææ, Roffaren er ikke alene i å synest dette er en glimrende løsning for alle parter.

stig

Tommy hadde gjerne guts til Ã¥ si ifra,men problemet var at ikke skjønte kem  han skulle si ifra til. ikke modige Ã¥ sladre t pressen i det hele tatt. snakk face to face med de det gjelder.
forøvrig er Haugen en spiller som Brann absolutt trenger i laget for å balansere det. Et lag fungerer ikke kun med teknikkere. Foretrekker en offensiv og en defensiv sentralt på midten,hvertfall hjemme. Fungerte bra borte mot Odd med to defensive. Skulle hatt dekning for miller offensivt,og Tommy kunne vært løsningen,men han holdt etter min mening ikke mål lengre.
Nettsideansvarlig

Lefty

Quote from: "stig"Tommy hadde gjerne guts til Ã¥ si ifra,men problemet var at ikke skjønte kem  han skulle si ifra til. ikke modige Ã¥ sladre t pressen i det hele tatt. snakk face to face med de det gjelder.


Poenget med MITT innlegg var at nettopp vi supportere/utenforstående ikke egentlig vet om alt som har skjedd rundt Tommy Knarvik!
Vi kan ikke bare gå UTIFRA at han ikke har snakket "face to face", som du sier. For alt vi vet har fyren tatt opp disse problemene med rette person gang etter gang, uten å få respons.

Jeg la også merke til at da Tommy ble byttet inn i kampen mot RBK, gikk Raymond Kvisvik bort til Knarvik og nærmest "gratulerte" han med å få noen minutter (25 min)! At Tommy er spesielt upopulær i spillergruppa, tror jeg heller ikke...

Vi tar jo opp dette med erstattere for Olof her inne gang etter gang, også. Og hva skjer?! - Miller???

Hadde alt dette vært snakk om kommunikasjonssvikt, er det UTEN TVIL POLs ansvar! Og la oss ikke glemme at keeper Rønningen aldri ble gitt noen ny kontrakt; for som Rønningen selv sa på tv: "hadde de (POL) gjort jobben sin som de lovte, hadde ikke dette vært en sak i det hele tatt"!
Har sansen for Mjelde, men hva vet vel jeg om personal- og psykologipolitikken hans?

Lefty

Kagain

Quote from: "Austevolling"Me får håpe at han spiller seg i stor form i bryne sånn han kan komme tilbake som en klasse spiller.


Tror nok ikke det er så stor fare for at han kommer tilbake, i Vestnytt for i dag sier han det at han aldri kommer tilbake til Branns nåværende sportslige ledelse og trenerteam...

Mr_Soma

Quote from: "Røde Mor"
Quote from: "Austevolling"Me får håpe at han spiller seg i stor form i bryne sånn han kan komme tilbake som en klasse spiller.


Tror nok ikke det er så stor fare for at han kommer tilbake, i Vestnytt for i dag sier han det at han aldri kommer tilbake til Branns nåværende sportslige ledelse og trenerteam...



Blir nok aldri mer Brann for Knarvik nei.
Kanskje best for alle parter.

http://www.vestnytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=698

Ole Brom

Quote from: "Mr_Soma"

Blir nok aldri mer Brann for Knarvik nei.
Kanskje best for alle parter.



Det gjør ingenting !!

Skal si Knarvik tar journalistoppgaven seriøst gitt ! Vestnytt har også fått hans tjenester !

Knarvik kan jo ikke ha tid til Ã¥ trene slik han skriver og slenger dritt  i media ! Makan te sytepave, godt Ã¥ bli kvitt fyren !!

Lefty

HVA er bra nok for deg, egentlig? Du syter minst like mye om alt og alle!

Lefty

Mr.moon

Quote from: "Lefty"HVA er bra nok for deg, egentlig? Du syter minst like mye om alt og alle!

Lefty


herregud da mann, hva mener du med det her? du skjønner så godt hva ole brom mener, så hvorfor gjøre noe ut av dette her? om du bare hadde giddet å bodd i byen så hadde du merket at tommy de siste mnd har vært i en eller annen avis å BARE kommet med negativt piss om brann, å positivt piss om seg selv. Sov ut rusen lefty.
ø for Brann alle mann!

Lefty

Avisene ligger ute på internett også, vettu...
Behøver ikke bo Bergen for å lese avisene derfra heller!

Dessuten har han IKKE kommet med piss om BRANN, men om enkeltpersoner og deres prioriteringer!
OG om DU hadde giddet å lese mine to tidligere innlegg i denne tråden, hadde du kanskje sett sammenhengen?

PS! Uttrykk som "sov ut rusen" er liksom voksent?!

Lefty

hjallisen

utrykket "barnehage" slår meg når jeg leser om dem som kverulerer... Men kanskje jeg tar feil?
ed beina plantet på bakken

Superjack

Brannsupporter.

Go Up