• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trollmannen Kvisvik

Started by abe78, August 09, 2004, 01:00:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Så dere målet i går? Såklart gjorde dere det! Jo flere ganger jeg ser målet jo mer imponert blir jeg. Det virker nesten umulig - tror dette er et av de artigste målene i tippeligaen!

Noen som har målet liggende digitalt? Hadde vært knall å sett det igjen noen ganger.

Blir spennende å se om Kvisvik blir tatt ut i troppen i morra - men jeg tviler - tror ikke kampen i går spiller noen rolle for eller til. Men jeg er ikke tvil om at han kunne tilført landslaget til Norge noe...
.og husk!

howie

Ja! Det var et nydelig mål!

Men jeg tror han hadde en ørliten dråpe flaks med seg...

Jeg tror ikke det der skal avgjøre om han blir tatt ut til landslaget eller ikke...

Roffarne

Nydelige saker.
Ble litt revet med av stunden og slengte rundt meg noe om at van Basten kunne gå og legge seg. Mulig det ikke var helt i samme gaten, men det var ett tydelig bevis på hvilken ballkontroll som bor i den stutte kroppen fra Geråker:)

Kruxleiven

Fantastisk mål! Da Kvisvik fikk ballen på kanten drømte jeg om at han skulle sette den i mål, men det virket for mye av det gode. Hadde det vært med venstre hadde det jo vært en sjanse, men han tok den med høyre og klarte utrolig nok å skru den i mål før den skrudde ut av målet igjen. Helt utrolig bra mål.

BTW. Har noen noen bilder av ham fra tiden før Brann i Moss og slikt? Ganske rart at jeg aldri hadde hørt om Raymond før han kom til Brann.

grei

Har sagt det før og sier det igjen, denne mannen er et unikum og en helt fantastisk spiller som jeg håper vi får beholde så lenge som mulig. Når det er sagt er det klart at det var en god porsjon flaks i tillegg til dyktighet inne i bildet. Ikke bare traff ballen perfekt for å treffe mål, men den unngikk både keeper og en forsvarsspiller på veien. Instinktene sa at dette ikke kunne stemme, så det gikk noen sekunder før jeg skjønte at det var mål...

Ole Brom

Quote from: "Fiore9"Fantastisk mål! Da Kvisvik fikk ballen på kanten drømte jeg om at han skulle sette den i mål, men det virket for mye av det gode.


Målet kom like overraskende på meg som da Brann fikk straffen i 2 omgang ! Det tok noen få strakser før jeg skjønte at det var mål og sto å skreik i soffaen nesten hoppende oppå dama :)

Ja var et fantastisk mål, mener det er en av kandidatene til årets mål. et langskudd er fint å se på men dette målet har en meget høy vanskelighetsgrad i seg !

Lefty

Enig, Ole Brom!

Det var et c-moment av et mål! :D

Lefty

Go Up