• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kampen i dag

Started by Ole Brom, August 08, 2004, 09:17:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Ser at Knarvik er vraket fra 18 manns troppen mot Odd. Da blir det vel et nytt avisoppslag imorgen hvor det er klaging og syting nok engang.

Ser at Miller allikavel er usikker i sin "nye" rolle hengende bak spissene. Personlig mener jeg at Mjelde eksperimenterer vel mye fortiden. Spillerne blir usikker når han hele tiden forandrer på spillersystemet og formasjonene. Mjelde burde spikre en "fast" 4-4-2 og en 6-8 spillere være "stammen" i laget. Og samtidig bruke spillerne i den posisjonen man er best i. Dette vil gi spillerne mer trygghet i den rollen man er satt til å gjøre.

Virker som Mjelde er litt "urutinert" i trenerrollen sin, han prøver vel litt mye med dette laget.

KennethS

Ser ut som Mjelde e oppslukt på den nye 4-4-1-1 formaskjonen, selv mener eg vi bør bruke Charlie Miller sentralt på midten, vi har samme problemet der som vi hadde når Kvisvik skulle spille framme, ingen som kan erstatte han. Haugen og Guntveit e ingen vinner formel på midten. Gi Charlie M noen kamper så holder han snart 90 min og da blir han en veldig god spiller for Brann.
tå på Brann

sekto

Jeg liker ikke 4-4-1-1 opplegget. Syntes det virker altfor defensivt.
Men samtidig så er Winters eneste spissen som scorer mål, så vi trenger kanskje en til skikkelig måljeger før vi kan gjøre noe annet.

Miller som hengende spiss, eller offensiv midtbane, vet jeg ikke helt hva jeg skal syntes om. Han har fin følelse med ballen og kan servere noen lekre baller til tider, men tror ikke han er målfarlig nok på egenhånd.

Greit vi skal være mer forsiktig på bortebane nå, men kampen mot Molde viste at det ikke funket helt, selv om vi vant. Tror ikke vi kan håpe på det samme i dag også om vi kommer under.

Christmas Tree

Når jeg snakker med Knarvik opplever jeg ikke gutten som noe særlig sytete. At han kanskje noen ganger sier mer enn han burde er nok riktig, men mye av det inntrykket som er kommet ut blant folk tror jeg er i hovedsak medieskapt.


At han ikke engang er med i troppen er forøvrig helt skandaløst. Jeg har problemer se hvorledes Brann skal kunne skape noe med Guntveit og Haugen på sentral midtbane, og en blekfeit skotte med null kondisjon i en rolle som krever mye bevegelse. Tipper en daco po på Molde-kampen, bare uten mirakelet i de siste minuttene.

Ole Brom

Brann spiller sin beste kamp på bortebane idag syntes jeg. Brann er aggresive så det holder på ballfører til Odd. Meget overraskende at vi er så offensiv på bortebane ettersom Mjelde har manet til mer kynisme.

20 min igjen og det ser ut som vi har fått et heng på medaljestriden igjen !

Tilogmed Opdal eller Ophaug som Scheie kaller han idag har gjort en grei kamp :)

enavgutta

Det var godt å se at vi faktisk gjennomførte en arbeidsseier på bortebane - og utfallet ikke var et utfall av bare hell og lykke. Kvisviks straffemål viste at laget fighter når det får selvtilliten ved å lede 2-0. Undret meg noe over byttet av Ystaas, hvorfor ikke Miller? Håper også vi slipper å se Dylan så mye i Branndrakten framover - selvom noen kanskje vil arrestere meg og si han la ballen til Super-Ray på 1-0 målet. Ellers trenger vi Ophaug tilbake. Positivt også å merke seg at Sanne leverte varene idag.
_________________

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

howie

Quote from: "Ole Brom"Ser at Knarvik er vraket fra 18 manns troppen mot Odd. Da blir det vel et nytt avisoppslag imorgen hvor det er klaging og syting nok engang.

Ser at Miller allikavel er usikker i sin "nye" rolle hengende bak spissene. Personlig mener jeg at Mjelde eksperimenterer vel mye fortiden. Spillerne blir usikker når han hele tiden forandrer på spillersystemet og formasjonene. Mjelde burde spikre en "fast" 4-4-2 og en 6-8 spillere være "stammen" i laget. Og samtidig bruke spillerne i den posisjonen man er best i. Dette vil gi spillerne mer trygghet i den rollen man er satt til å gjøre.

Virker som Mjelde er litt "urutinert" i trenerrollen sin, han prøver vel litt mye med dette laget.


Det fungerte jo i dag da...
Men det var jo et heldig, men flott, mål av Kvisvik og en heldig straffe som avgjorde kampen da. Og det at alle skuddene fra Odd gikk rett til værs og det eneste flotte skuddet fra odd,s side tok faktisk opdal...

Men er enig litt.
Hver kamp så er det endringer og nye spillere...
Det er ikke dumt og prøve forskjellige ting og eksperimentere litt, men det må ikke bli for mye, som sagt... Da faller vi sammen og plutselig slipper vi inn masse baklengs...

brannsupporteren:-D

bra kamp i dag, laget fungerte bra men som det er nevnt tidligere i denne diskusjonen: hvorfor byttet han inn ystaas i steden for miller?! det skjønte i alle fall ikke jeg noe av! og jeg hÃ¥per dylan drar tilbake til kenguru land snart for noe pÃ¥ en fotballbane har han ikke Ã¥ gjøre! i alle fall ikke i samme kamp som brann! han gjør jo aldri det han skal og er aldri pÃ¥ plass der han skal pÃ¥  banen! eg betaler gjerne flybilletten for han personelig bare han setter seg pÃ¥ flyet frivillig!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Ole Brom

Quote from: "Ole Brom"Ser at Knarvik er vraket fra 18 manns troppen mot Odd. Da blir det vel et nytt avisoppslag imorgen hvor det er klaging og syting nok engang.



Ja det var da ingen bombe at han fikk en helside i dagens BA !

Blææ

Quote from: "brannsupporteren:-D"bra kamp i dag, laget fungerte bra men som det er nevnt tidligere i denne diskusjonen: hvorfor byttet han inn ystaas i steden for miller?! det skjønte i alle fall ikke jeg noe av! og jeg hÃ¥per dylan drar tilbake til kenguru land snart for noe pÃ¥ en fotballbane har han ikke Ã¥ gjøre! i alle fall ikke i samme kamp som brann! han gjør jo aldri det han skal og er aldri pÃ¥ plass der han skal pÃ¥  banen! eg betaler gjerne flybilletten for han personelig bare han setter seg pÃ¥ flyet frivillig!



Kanskje du kunne betale en bilett for Haugen til Sibir også?
ont follow me,Im lost too

Go Up