• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

STĂ?TT OPDAL!

Started by Brann-jento, August 06, 2004, 12:46:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann-jento

lem fra Hanne (Brann-jento)

P-K

Klart Opdal skal stĂžttes! Han har et mye stĂžrre potensiale enn Polenproffen Ivar. :)

Men Ă„ grine etter frispark bare fordi Stephanie kom borti armen hans bĂžr han holde seg for god for.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. FĂžlelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

brannsupporteren:-D

selvfÞlgelig stÞtter vi opdal! han trenger bare litt tid pÄ seg:-) men han kommer seg!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Austevolling

Ja heilt enig!! VELDIG viktig Ă„ stĂžtte opdal! Husk at han ikkje har mangen A-lag kamper for Brann. Og han kommer bare til Ă„ bli bedre og bedre!! Opdal har ein stor frammtid i Brann!!
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Ole Brom

Quote from: "Brann-jento"
dessuten skulle han (opdal) hatt frispark i situasjonen mot vif..


Kruxleiven

I fucken won't!

Brannstyret og dere fans har Þdelagt mitt syn pÄ hele spilleren. Det kreves Casillas takter for at jeg skal endre syn.

pOmPeL

Dersom talentet er der sÄ er det vel ikke for mye forlangt at de prÞver Ä fÄ det frem? Han har gjort nok blundere i feltet nÄ til at han burde vÊre mye mer stÞdig enn hva tilfellet er. Jeg har ogsÄ hÞrt det at dersom nivÄet blant keeprene er hÞyt sÄ blir du en enda bedre keeper. Noen mÄ presse deg, og det kan vÊre lurt Ä ha en mÄlvakt i stallen som kan bidra positivt til Opdals utvikling. Akkurat nÄ er det vel Per Ove som er keeperens stÞrste motivator og han vet ikke akkurat sÄ veldig mye om hva en keeper trenger... Han evt egentlig ganske lite om veldig mye.

Nei, skal vi klare mÄlsetningene om Royal League sÄ burde ikke Ivar blitt solgt, sÄ lite som klubben fikk for han sÄ hadde han vÊrt mer verdt om han spilte for oss ut sesongen og gjorde en like god profil som i vÄrsesongen. SÄ kunne han heller spasert ut av stadion, vel vitende om at SK Brann var kvalifisert til Royal League.

Jeg har et tips til HÄkon Opdal: Skift sÄpe!!!

Go Up