• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Norges svar på Zlatan i Tønsberg

Started by Mr_Soma, July 28, 2004, 15:38:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Om noen vil se ekte kunst, gjort med ball så last ned denne videoen :^

http://www.it-utvikling.no/files/monty/GotMoves4.wmv


Kunst?

sekto

Nice. Gutten har ballfølelse i hvert fall.. Imponerende, men ikke noe unikt.. Har sett 14-15 åringer som kan gjøre lignende triks. Så er det jo en fordel med video, man kan prøve triksene 100 ganger, så klipper man sammen det man klarer. Ikke det at jeg hadde klart noe av det der om jeg prøvde 100 ganger.

Så er jo spørsmålet, hva kan han utrette på en fotballbane i kampsituasjon. Er lett og gjøre små fikse triks i en tom gymsal, andre ferdigheter trengs for å markere seg i en kamp. Men kanskje en gutt som Brann sin junior avdeling bør se på..

BL

Quote from: "sekto"Nice. Gutten har ballfølelse i hvert fall.. Imponerende, men ikke noe unikt.. Har sett 14-15 åringer som kan gjøre lignende triks. Så er det jo en fordel med video, man kan prøve triksene 100 ganger, så klipper man sammen det man klarer. Ikke det at jeg hadde klart noe av det der om jeg prøvde 100 ganger.

Så er jo spørsmålet, hva kan han utrette på en fotballbane i kampsituasjon. Er lett og gjøre små fikse triks i en tom gymsal, andre ferdigheter trengs for å markere seg i en kamp. Men kanskje en gutt som Brann sin junior avdeling bør se på..


ikkje noe unikt?? ka 14-15 åringer er det du har sett då? små triks??
er nok vanskeligere enn det ser ut som  :wink:
Hansa-
Felt Z

BrannMann

imponerende... men jeg regner med at han ikke klarte alt på første forsøk, men virker som en talentfull ungutt.. ikke umulig at brann burde sett nærmere på ham.. men det nå engang sånn at kampsituasjon og triksing med ball er 2 forskjellige ting
jokomelk og brød og seriegull!!!

enavgutta

Foreslår dere tar en kikk på nike.com for legendarisk triksing og ballfølelse.

sekto

Quote from: "BL"
Quote from: "sekto"Nice. Gutten har ballfølelse i hvert fall.. Imponerende, men ikke noe unikt.. Har sett 14-15 åringer som kan gjøre lignende triks. Så er det jo en fordel med video, man kan prøve triksene 100 ganger, så klipper man sammen det man klarer. Ikke det at jeg hadde klart noe av det der om jeg prøvde 100 ganger.

Så er jo spørsmålet, hva kan han utrette på en fotballbane i kampsituasjon. Er lett og gjøre små fikse triks i en tom gymsal, andre ferdigheter trengs for å markere seg i en kamp. Men kanskje en gutt som Brann sin junior avdeling bør se på..


ikkje noe unikt?? ka 14-15 åringer er det du har sett då? små triks??
er nok vanskeligere enn det ser ut som  :wink:


Som enavgutta sier, se på nike sine sider, de har noen gutter med lignende ballfølelse. Og disse 14-15 åringene gikk jeg på lag med, eller har sett dem trikse rundt i nabolaget.. Ikke noe man klarer hver gang, men med øvelse, så kan de fleste unge fotballspillere mestre slike triks.

abe78

Herlig at dere sammenligner han med de 10 beste trikseklippene nike har funnet. Jeg ble skikkelig imponert av triksene hans! At det finnes bedre triksere - såklart! Finnes det mange av dem - nope!

Bør Brann skaffe seg han? Tviler...
.og husk!

sekto

Nike får vel flere hundre innsendte klipp, de har ikke leitet dem frem. De ti er de som er gode nok til å bli vist. Er sikkert mange som kan klare det der i en video.

Roffarne

En god trikser er ikke synonymt med en god foppalspiller.
Han kan stå der på midten og trikse til krampen tar ham, men det krever mer enn jøggler-egenskaper for å bli en god spiller.

Så skal Brann bruke til på slikt som dette? Opplagt nei.

kenneth

Det var uansett imponerende. At dette e en spennende spiller e det jo ikkje tvil om. Skader jo ikkje om brann henter han til en trening.

supporter

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=16961

Cisse er i flølge han sel kompis av han så trikser og han sier jo dette om han :

"kan trikse kan ikke spille

han spiller på Flint "

TcK

artig med videoer av trikse-flinkiser, og selv om det er noe helt annet i kamp, så sier det en god del om ballfølelse og teknikk...

bør brann "hente" ham? send han en skolekatalog fra fotballgymnaset.

tck
Jesus elsker alle barna

Ole Brom

Quote from: "TcK"

bør brann "hente" ham? send han en skolekatalog fra fotballgymnaset.



Nja rolig nå....at han er god til å trikse er en ting men hva han kan prestere i en kamp er en annen. Kan ikke stå i midtsirkelen og trikse hele kampen heller..

sekto

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "TcK"

bør brann "hente" ham? send han en skolekatalog fra fotballgymnaset.



Nja rolig nå....at han er god til å trikse er en ting men hva han kan prestere i en kamp er en annen. Kan ikke stå i midtsirkelen og trikse hele kampen heller..


OM han kan det, så taper vi i hvert fall ikke kampene.. Blir 0-0 mot alle da.. Brann sparket ut av serien for ikke å ha prestert en scoring.. :0P

Kagain

Hehe, joda, knotten kunne mikse trikse og fikse med ballen. Likte spesielt godt den ene kombinasjonen med hælspark og slikt... Om han klarte det i et strekk så er han i det minste over kurant...

KennethS

Quote from: "Roffarne"En god trikser er ikke synonymt med en god foppalspiller.
Han kan stå der på midten og trikse til krampen tar ham, men det krever mer enn jøggler-egenskaper for å bli en god spiller.

Så skal Brann bruke til på slikt som dette? Opplagt nei.


vetsje eg, Maradona var 8 år når han ble oppdaget, mest pga "jøggler-egenskaper" som du som fint kaller det. Men denne spilleren e vel 15-16 og bør ha visst mer en at han kan trikse.
tå på Brann

P-K

Triksing betyr fint lite og ingenting. Hadde det i det minste vært finter han viste frem. Det kryr av folk som kan trikse til krampen tar dem, men kommer de høyere enn 6. divisjon av den grunn.... Sjelden.

Vi trenger folk med fotballhode, fysikk og tempo. Et par finter på kjøpet hadde gjort seg, men triksing er nettopp det... triks.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

monzilla

Savner solis :) han var full i triks og faenskap

KennethS

Quote from: "P-K"Triksing betyr fint lite og ingenting. Hadde det i det minste vært finter han viste frem. Det kryr av folk som kan trikse til krampen tar dem, men kommer de høyere enn 6. divisjon av den grunn.... Sjelden.

Vi trenger folk med fotballhode, fysikk og tempo. Et par finter på kjøpet hadde gjort seg, men triksing er nettopp det... triks.


Enig i mye av det du sier her, men denne fyren viser jo mer en triksing, han viser jo at han kan skyte og løpe med ballen, Regner med at Brann vet kem gutten e , hvis han e et stort talent. Personlig kan eg triske ganske lett, men eg e ikkje god nok for Brann fordet, så der har du veldig rett.
tå på Brann

Mr.moon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "P-K"Triksing betyr fint lite og ingenting. Hadde det i det minste vært finter han viste frem. Det kryr av folk som kan trikse til krampen tar dem, men kommer de høyere enn 6. divisjon av den grunn.... Sjelden.

Vi trenger folk med fotballhode, fysikk og tempo. Et par finter på kjøpet hadde gjort seg, men triksing er nettopp det... triks.


Enig i mye av det du sier her, men denne fyren viser jo mer en triksing, han viser jo at han kan skyte og løpe med ballen, Regner med at Brann vet kem gutten e , hvis han e et stort talent. Personlig kan eg triske ganske lett, men eg e ikkje god nok for Brann fordet, så der har du veldig rett.


E du helt idiot du eller? Selfølgelig vet brann kem alle 15 åringer rundt i norge som kan triske litt er!!! Ka nettverk er det du tror brann har? Oi, var en som trikset 7000 ganger på norway cup no, men han vet vel brann om, de hadde nok en speider kun på den triksekonkuransen. Våkn opp gutt!!
ø for Brann alle mann!

Mr.moon

Quote from: "KennethS"Personlig kan eg triske ganske lett, men eg e ikkje god nok for Brann fordet


Hør på deg selv. Patetisk, only patetisk.
ø for Brann alle mann!

Go Up