• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi drikker Hansa og pisser Ringnes

Started by abe78, July 27, 2004, 10:05:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Kanskje dette kunne vært tittelen på et banner på neste hjemmekamp? Eller kanskje vi bare skal tone ned hele diskusjonen inntil det skjer noe - jeg tror ikke at mye fokus på saken nå hjelper brann.

Faen jeg blir oppgitt over en del regler i Norge..!
.og husk!

2rB


Lars

Tifo, skal støtte laget(og evt"slenge litt dritt" om motstanderen).
Lage tifo for hansa ser eg ikkje helt grunnen til...

Støtte hansa gjør du ved og kjøpe hansa det, noe som sier seg selv at en gjør, så langt det er mulig og få tak i.

abe, prøv og legg innleggene dine under rett forum.

Uttaler her min personlige mening og ikkje tifo gruppen sin.

Lars....
(medlem i tifo gruppen)

monzilla

hva med ironien? Det skaper stemning og engasjement rundt klubben. Som om "NFF til helvete" var laget for å støtte laget etter omkampen mot molde.
De siste årene er vi blitt mindre vittige og ironiske. Hører aldri "hallo hallo, vi e så jævla god" sangen lenger. Jeg stemmer for en slik banner.

P-K

Skal vi vise selvironi kunne det kanskje være en idé å spille på Hansa som produsent av mer enn øl i en tifo. F.eks noe om Perle & Bruse.

Ikke mye humor i "drikker Hansa pisser Ringnes". Det er heller med på å underbygge påstanden om at "hansa.no" er alkoholreklame...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Det er vel ikke ett eneste bryggeri i Norge som kun leverer øl. I så måte er det reklame for bryggeri i sin helhet som er ment som ulovlig fra "Ringnes" sin side. Men selv ser du ut til å funnet en "snedig" løsning i sponsingen av baechsoccer: http://www.beachsoccer.no/Webdesk/netblast/pages/index.html;jsessionid=F5615CD602A343824787E309FA2BE875?id=119447

Så da blir vel, i deres egne øyne, Perle & Bruse/ Hansa lov da. Sleng det inn på to linjer slik at Perle & Bruse kommer med microskrift. Og da er plutselig logoen "Hansa" lov igjen..

Ole Brom

Quote from: "monzilla"hva med ironien? Det skaper stemning og engasjement rundt klubben. Som om "NFF til helvete" var laget for å støtte laget etter omkampen mot molde.
De siste årene er vi blitt mindre vittige og ironiske. Hører aldri "hallo hallo, vi e så jævla god" sangen lenger. Jeg stemmer for en slik banner.


helt enig ! Se bare på Brage - Brann 2-0 som ble laget i et spontant øyeblikk !

Brann_Askøy

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "monzilla"hva med ironien? Det skaper stemning og engasjement rundt klubben. Som om "NFF til helvete" var laget for å støtte laget etter omkampen mot molde.
De siste årene er vi blitt mindre vittige og ironiske. Hører aldri "hallo hallo, vi e så jævla god" sangen lenger. Jeg stemmer for en slik banner.


helt enig ! Se bare på Brage - Brann 2-0 som ble laget i et spontant øyeblikk !


Det var jo kun pga dårlig planlegging fra TIFO gruppen sin side!

Alexåsane

"En del av EngaTifos dugnadstimer går med til å produsere engangsbannere, dette er bannere med et budskap som er myntet spesielt til denne ene matchen. Ofte er det et lite lyskespark til motstanderne, men det kan like gjerne være en hyllest til en spiller, laget eller en kommentar til noe som har skjedd rundt klubben. "

slike engangbannere hadde jeg ikke hatt noe i mot å se på stadion!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann-jento

Quote from: "abe78"Kanskje dette kunne vært tittelen på et banner på neste hjemmekamp? Eller kanskje vi bare skal tone ned hele diskusjonen inntil det skjer noe - jeg tror ikke at mye fokus på saken nå hjelper brann.

Faen jeg blir oppgitt over en del regler i Norge..!


eg kunne ikkje vert mer enig med d du sa om å lage et banner og d siste du skrev...
hansa.no e ikkje reklame for alkohol! d e like mye reklame for brus!
lem fra Hanne (Brann-jento)

KennethS

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "monzilla"hva med ironien? Det skaper stemning og engasjement rundt klubben. Som om "NFF til helvete" var laget for å støtte laget etter omkampen mot molde.
De siste årene er vi blitt mindre vittige og ironiske. Hører aldri "hallo hallo, vi e så jævla god" sangen lenger. Jeg stemmer for en slik banner.


helt enig ! Se bare på Brage - Brann 2-0 som ble laget i et spontant øyeblikk !


Det var jo kun pga dårlig planlegging fra TIFO gruppen sin side!


Ja, enig der askøy boy, tifo gruppen brude visst at Brage kom til og drite seg ut nok engang og ha klar 2-0 banneret før kampen :D Lenge leve Elisabeth Westerlund (eller ka f hun het)
tå på Brann

Go Up