• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Farvel farvel...??

Started by Ole Brom, July 22, 2004, 13:29:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=XCVEN3VWK5JKBQFIMUDSFEQ?articleID=65027

Da er mest sannsynlig Roy ferdig i Brann ettersom vi har fått den ukjente Klock til Brann.

Roy har i sine to perioder i Brann spilt godt over 200 kampper for klubben. Han har vært en bautastein i forsvaret vårt i mange år og ble tilslutt i 2003 tildelt kapteinsbindet den sesongen.

Om du nå forlater oss Roy, takk for alt du har gjort for Brann og lykke til videre !

Andrews

Bedre vi gir RW en skikkelig avskjed enn Seyi....

Kai-Olai

Spør du meg fortjener de en stor avskjed begge, men ja, Wassberg fortjener å bli hyllet som en helt.

Men vi skal vel ikke bruke penger på han heller, siden han ikke lengre skal spille for Brann!

abe78

Wassberg er helt ja! Bør gi han sjangsen i kampen mot vålerenga - slik at han får sin siste kamp på stadion. Tror han kan gjøre en fin jobb i en kamp - men mangler tydeligvis en del kamptrening.
.og husk!

KennethS

Quote from: "Andrews"Bedre vi gir RW en skikkelig avskjed enn Seyi....


Enig, Wassberg har gjort 100 ganger mer for Brann en Seyi.
tå på Brann

Mr.moon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Andrews"Bedre vi gir RW en skikkelig avskjed enn Seyi....


Enig, Wassberg har gjort 100 ganger mer for Brann en Seyi.


Og bringt 100 ganger mer penger i kassen...
ø for Brann alle mann!

kenneth

Hørt utrykket "`Penger er ikke alt"?

Mr.moon

Quote from: "kenneth"Hørt utrykket "`Penger er ikke alt"?


ja, men er helt uenig. penger er alt! ka får man uten penger? ingenting. alt kan kjøpes for penger.
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"
Quote from: "kenneth"Hørt utrykket "`Penger er ikke alt"?


ja, men er helt uenig. penger er alt! ka får man uten penger? ingenting. alt kan kjøpes for penger.


Tydeligvis ikke alt ! Se på Steven Gerrard som sa nei til nærmere 1.5 mill i UKA hos Chelskej, men takket nei :)

Litt off topic men et godt eksempel :)

Mr.moon

Jo, bra eksempel det Ole Brom. Men hvilke spillere hadde brann fått med og uten penger? Steven er et hederlig unntak.
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"Jo, bra eksempel det Ole Brom. Men hvilke spillere hadde brann fått med og uten penger? Steven er et hederlig unntak.


Ja godt spørsmål ! Her til lands teller nok pengene mer enn i England. Der har de så høye spillerlønninger at noen millioner fra eller til spiller nesten ikke noe rolle, de er så skamrik uansett. Men det har da vist seg at jo mer penger man har jo mer gjerrig er man og griskere.

I norske forhold har nok 100 000,- mer i året mye å si for en spiller. Og 500 000,- mer i overgangspenger for en klubb her til lands betyr nok også en god del.

Det er no et fåtall spillere man kan få tak i gratis eller til minimal lønn, dette må være spillere som har hjertet i klubben. Se på bjarmann når lillestrøm sleit. Han ville gå ned i lønn for å hjelpe klubben men på den andre siden så har han nok av penger i familiekonsernet men dog.

Penga rår, uansett hvilken næring man jobber i.

KennethS

uansett så ville eg heller hatt en Wassberg i god gammelt slag som midtstopper, en 20 mill på bok.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"uansett så ville eg heller hatt en Wassberg i god gammelt slag som midtstopper, en 20 mill på bok.


Menar du dette helt alvorlig ???

Nå når vi får over 20 mill etter Seyi salget kan vi bruke penger på nye flere spillere, bruke noen millioner til egenkapital for fornyelse/oppgradering av eksisterende arena sånn at vi kan få den godkjent, vi kan bruke mer penge på talentutvikling, forbedre treningsfasilitetene etc etc.

Så du vil bytte dette vekk i en midstopper i "god gammelt slag" ??

Vel ingen tvil om hva jeg ville valgt....

KennethS

alt eg har opplevd på banen med Wassberg, alle kanon kampene hans, alle gangene han har gjort norske spisser til latter e vel ubetalelig :D, men vanskelig og sammenligne med 20 mill på bok. E spendt på og se kordan Brann bruker disse pengene.
tå på Brann

P-K

Tja vet nå ikke helt jeg. Wassberg har vel bare 2 ordentlig gode sesonger i Brann bak seg.

Han var en av de mest lovende fra Team Brann perioden, men Jokke gikk utenpå ham både ti og tyve ganger. Degradert til Fyllingen, en tur til Hellas, tilbake til Brann ( Tror ikke det var mange av oss som ville ha ham da ), en åpnebaring da han plutselig ble flyttet fra back til midstopper, men en heller skral siste sesong. Alt i alt både opp pg nedturer, men en minneverdig Brannkarriere.

En sønn av Wassberg og unge frøken/fru Jensen derimot! Det kan vi se frem til. Litt gampekrefter fra Roy'en, og et snev av teknikken til Kniksen. Han kunne blitt det Sondre aldri ble! :D
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

KennethS

Quote from: "P-K"Tja vet nå ikke helt jeg. Wassberg har vel bare 2 ordentlig gode sesonger i Brann bak seg.


Det e pga at han ble brukt som venstreback i en periode, der stinket han, snakket med Alex (Valencia) og han sa før sesongen Wassberg endelig kom inn som stopper, at Wassberg var den beste stopperen han har spilt mot, var nesten umulig og komme forbi han, vi var seff negativ pga wassberg var jo rundingbøye nr 1 , men han fikk rett, for en stopper wassberg var på sitt beste *mimre* :D
tå på Brann

Go Up