• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

POL ønsker 2 til

Started by Xminator, July 14, 2004, 10:49:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Lenke til saken på BT

Lurer på om det ligger flere Miller'er og venter på oss :)

Når det gjelder TFL tror jeg vi kommer til å vente en stund. Det virker ikke som om agenten har det spesielt travelt.

Ole Brom

Spennende ! Absolutt ! Må de få fingen ut snart i TFL saken ! Kan ikke TFL sjøl pese agenten sin litt da ? Om han virkelig vil til Brann og Bergen, som han har sagt tidligere, så bør han kjøre løpet ut !


Hvem kan den andre spilleren være mon tro ? Han Klock er vel en av de to ?

Roffarne

Når Peddien sier at de ønsker to til så tenker han antageligvis ikke på to helt konkrete. Det er vel mer basert på ett generelt ønske om å styrke stallen (ett bra Peddi-ord).
Men nå som George-saken ser ut til å være oppe og avgjort så har jo Bjørn tidligere lovet at det skulle dryppe litt på klokkeren, så da kan man vel ta seg råd til å hente TFL for denne "billige pengen". Så sant han vil komme, da.

enavgutta

Vi trenger ikke flere studenter til Brann nå ! (Sanne, Klock) Vi trenger 100 % spillere !!

Ole Brom

Nå er vel ikke Klock blitt Brann spiller enda da. Men for å være helt ærlig er jeg mer spent på hva Klock kan få til i Brann trøya enn Sanne. Sistnevnte har spilt mange år i TL uten å ha vist allverden i Viking. Klock er en forholdsvis ung spiller som har fremtiden foran seg. Han skal vel studere i Bergen noen år og ila disse, tja 3-4 årene han skal være her ?, så kan

Xminator

En fornøyd agent

Viola mener han har to spillere til på lur :p

enavgutta

Det er nesten slik at jeg begynner å like agenter nå. Kjekt for Peddien som det har vært så mange verbale slagsmål om her på forumet, at han får en god attest fra denne Viola. Nå vet vi kritikere ihvertfall at han har kommunikasjonsevnene i orden. Men travparken, det skal vi ihvertfall fortsette å harselere med :-D

Andrews

Klart agenten smiler og er fornøyd som har cashet inn store summer på Winters og Miller, lyser fan meg dollartegn i øynene på han. Superlativer på billigsalg og dollarsedler på baklommen går som hånd i hanske!

Roffarne


Go Up