• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kunne liksom ikke blitt bedre

Started by MrMojoRisin, July 09, 2004, 08:24:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MrMojoRisin

For en gangs skyld var det fornøyelig å våkne opp og lese arrogansens bastion (les: BT).
Først får jeg vite at vår alles kjære Olofinjana blir i Brann, så leser jeg med fornøyelse om Charlie Miller - en spiller som kan bli viktig for Brann (kan vel ikke huske at klubben har hatt negative erfaringer med skotter).
Og bare for å gjøre dagen komplett, så leser jeg videre at Robbie har bestemt seg for å se ut karrieren i Brann. Til tross for at Lillestrøm nok ville gitt ham mer penger enn Brann.

Nå begynner dette å ligne på noe. I stedet for diffuse øst-europeere og avdanka siddiser, vil lage nå toppes med klassespillere.
Nok en gang kan vi begynne å se oppover på tabellen, og ikke ned i den anonyme tilværelse vi var på vei til.

Til slutt vil jeg be folk om å slutte å rakke ned på Håkon, Dylan og Helge.
Håkon er ung og delvis uerfaren. Kanskje litt nerver i begynnelsen. Men når han først slår til, så er han den beste i landet.
Dylan er ung, og vant til å spille en helt annen type fotball enn den i Norge. Men han har alle forutsetninger for å lykkes. Jeg tror han kommer sterkt tilbake. Og dessuten er han så forbanna hyggelig, at det er umulig å mislike ham.
Helge's jobb er ikke å være spektakulær. Han er en sliter, og gjør den jobben bra. Han er mye mer stabil enn Tommy Knarvik, og gir alltid 150 prosent for klubben - selv om han ikke alltid lykkes.
rann - I love you, even if you fuck up.

Nixon

Quote from: "MrMojoRisin"Til slutt vil jeg be folk om å slutte å rakke ned på Håkon, Dylan og Helge.


Men å rakke ned på avdanka siddiser er ok? La nå Tom Sanne få en sjanse eller to før vi avsier dommen.

Ellers er jeg enig. Godt å våkne opp til slike nyheter. Og POL sier at de fortsatt leter etter spillere. Hører jeg TFL i det fjerne?
Rød makt på Hansa

Optimisten

E vi klar for cupfinale folkens???
Og e vi klar for en plass høyt oppe på tabellen?
Dette blir nok bra vil eg tro, har ikkje lenger vondt i magen!!! Toppen av kransekaken no hadde vært om Olofinjana hadde signert en ny kontrakt for Brann:) (men det e vel å drømme litt for mye, men ingen har sagt at det ikkje e lov)

No må vi bare gjøre vår del av jobben, støtte alle, uansett, som har på seg en Brann drakt!!!! Det e ikkje spillerne vi elsker det e drakten!!!!! (sånn i teorien i alle fall)
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Brannfrelst

Nicket ditt passer perfekt med det innlegget!! Tror Brann kommer til cupfinalen eg og,kanskje medaljer... Det ville vert en stor glede...
Mangler bare en spiss eller høyreving nå... TFL og Daniel Braathen...
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Skal ikke være den som retter på skrivefeil. Men ser hele tiden at folk skriver navnet på Daniel Braaten feil. De skriver Braathen. Noe som altså er feil. Faktisk heter han noe så stilig som Daniel Omoya Braaten...
Tenkte det kunne være greit å ha det på stell i tilfelle han kommer! Håper det selv om Engen-supporterne er sikre på at han kommer dit.
Rød makt på Hansa

Go Up