• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva skjer ?

Started by Ole Brom, July 08, 2004, 13:52:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Er det noen som vet hva som skjer rundt Winters  og hans situasjon ?
Er virkelig Winters så god at han fortjener millionlønn ? Har han rett til å presse Brann for mer og mer penger ? Jeg mener at INGEN spillere skal sette seg sjøl over klubben. Ingen spillere er uerstattelige, ingen. Winters er en god spiller uten tvil, han har vendinger og avslutninger som ingen andre norske spillere har som jeg har registrert. Han er utrolig dyktig i å vende vekk spillere og sette fart. Hva med å prøve Winters som høyreving ?

Føler at Brann er blitt presset opp i et hjørne og at det er Winters  som kjører løpet. Brann vet at en erstatter av hans kaliber ikke finnes så mange av i Norge, om det i det hele tatt gjør det. Hvis han velger å gå til Lillestrøm pga bedre lønn, skal jeg ikke halshugge POL å gutta for ikke ha gjort en god nok jobb med å beholde han. Får vi inn TFL og kanskje Braaten ser jeg lyst på det !
men aller helst ville jeg hatt en toppspiss, hadde vært kanon om Brann hadde tørds å bruke gjerne en 5-6 mill på en slik spiller. Er ikke Lange klar for retur til Norge ?

Sotraanda

Overbevist om at Rushfeldt ville blitt stor i brann, men han kan vi glemme med en gang. drømmer samtidig om helstad!!
Brann bør gjøre sitt ytterste for å beholde winters, en kvalitetspiss som ikke kan ertsattes, men IKKE gå i noen lønnsfelle!
ater, heter, hater NFF!

Go Up