• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mob.-tf.-Sprk.

Started by abe78, June 28, 2004, 23:01:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Jeg lurte på om jeg skulle bruke noen quotes som eksempler her, men står over. Jeg vil bare si at det må bli slutt på mobiltelefon språket i en del meldinger i forumet her. Det gjør meldingene helt motbydelig å lese og folk kan heller ta seg bedre tid til å skrive skikkelige innlegg.

Et annet ønske er at vi bør bruke polls for å teste ut hva personene her mener om forskjellige spørsmål. Tror dette vile vært med på å skape et bedre supporter miljø. Kanskje bare medlemmer av bataljonen skulle få tilgang til forumet - i hvertfall retten til å skirve innlegg?  :idea:
.og husk!

Bjarte

Vi har ingen intensjon å være ordpoliti, hverken hva angår forkortelser eller rettskriving. Mange innlegg skrives raskt og spontant, og selv om jeg er enig i at "mobilspråket" er en uting, så kan vi bare oppfordre om dette (og det er jo det du gjør). Får jo bare legge til at du bruker "quotes" og "poll" i innlegget ditt, det og sikkert til irritasjon for mange..:-) Ellers har også vi mang en gang bedt folk om å skrive skikkelige innlegg, men pr. dags dato er det mange som ennå ikke kan la være å "chatte" eller komme med små kommentarer. Hver eneste dag sletter vi vel ca. 25 sånne innlegg.


Når det gjelder "poll" så ser vi veldig liten grunn til å bruke dette, da det viser seg fra tidligere erfaringer at det er fra 5 til 15 deltagere som er med å stemme. Dette gir hverken oss eller andre noen pekepinn på noe som helst. Vi setter mye mer pris på at folk tar kontakt med oss på Fotballpuben, og event. sier sin mening der. Det er både sosialt og det er på den måten vi fanger opp signaler i miljøet på.

Kun for medlemmer på forumet? Nei. Vi vil ha diskusjon fra alle, enten de er medlemmer av BBB eller andre "vanlige" Brann-supportere. Og dessuten vil det bli alt for tidskrevende å kontrollere og å oppdatere.

Go Up