• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannsupportere i trøbbel igejn ifølge BT

Started by Blææ, June 17, 2004, 08:20:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Quote from: "monzilla"La meg minne dere nok en gang på at dere på SS kastet ut en tulling som kastet en papirbit på banen! Er ikke dette to sider av samme sak egentlig?

Beklager folkens, men dette blir for dumt!monz

Xminator

Greit at Brann driter seg ut med å sende folk på feil tribune. Men det er faen ikke fritt frem å spille idiot selv om det skjer.

De aller aller fleste av oss klarer å se motstanderen juble for mål. De som IKKE klarer dette har ikke noe på fotballkamp å gjøre. Ferdig med det.

Xminator
HÃ¥per de som kastet ting blir utestengt for sesongen.

Eivind

dette er ene og alene Brann sin feil som plasserer ffk supporterne blandt patriotiske Brann tilhengere.

Var med noen kamerater å så Danmark-Norge i københavn for ca 1år siden. Vi hadde da fått biletter midt blandt de danske "rooligans" Men med engang lagene ble lest opp og vi så mye som klappet for de norske spillerene så begynte øl-begerene å hagle over oss. De som satt på radene bak oss satt heletiden å små slo oss i ryggen og slengte drit.

Så dette er noe som skjer over alt i verden, på alle fotballtribuner. Borte og hjemmesupportere skal ikke blandes!

Blææ

Cola boy skrev:
F.eks. folk på forumet til FFK sier at når vi bergensere kommer til Fredrikstad så skal det bli bråk og blod...
Lyder ikke gått...

http://www.ffksupporter.net/nyheter/sak.php?sak=332
http://www.ffksupporter.net/forum/index.php



Antageligvis bare noen fjortisser som er tøffe på tastatureret,tror ikke det blir noe av slike ting som det trues med fra Fredriksted.
Visst det blir noe av så slipper vel egentlig vi å bekymre oss om det,Casuals tar seg av den biten skal du nok se.
ont follow me,Im lost too

Stoffi

Quote from: "Eivind"dette er ene og alene Brann sin feil som plasserer ffk supporterne blandt patriotiske Brann tilhengere.

Var med noen kamerater å så Danmark-Norge i københavn for ca 1år siden. Vi hadde da fått biletter midt blandt de danske "rooligans" Men med engang lagene ble lest opp og vi så mye som klappet for de norske spillerene så begynte øl-begerene å hagle over oss. De som satt på radene bak oss satt heletiden å små slo oss i ryggen og slengte drit.

Så dette er noe som skjer over alt i verden, på alle fotballtribuner. Borte og hjemmesupportere skal ikke blandes!


Dette sier vel det meste.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

P-K

Klart det var uheldig at FFK-vip'ene ble plassert på Hansa. Dette er amatørmessig av Brann, men det gir oss absolutt ikke noen blankofullmakt til å oppføre oss som idioter. Man hiver ikke ting på andre mennesker! I tillegg snakker vi her om familiefolk, ikke fulle, brautende bortesupportere som lager jævel gjennom en hel kamp.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Tom C

Quote from: "P-K"Klart det var uheldig at FFK-vip'ene ble plassert på Hansa. Dette er amatørmessig av Brann, men det gir oss absolutt ikke noen blankofullmakt til å oppføre oss som idioter. Man hiver ikke ting på andre mennesker! I tillegg snakker vi her om familiefolk, ikke fulle, brautende bortesupportere som lager jævel gjennom en hel kamp.


Som jeg skulle sagt det sjøl. Det er en dårlig bortforklaring å henvise til fulle dansker på landskamp som oppfører seg som idioter.

Jeg mener at hvis man må ty til å kaste ting på motstandernes supportere, uavhengig av hvor de befinner seg, så har man tapt supporterkampen på walkover.

At man synger "Ut med pakket" derimot, er bare morsomt, selv om det blir litt overkill når en samlet Hansa tribune synger dette mot en håndfull FFK'ere.
Aldri mer Obos....

Bergen Sin Gutt

Ble det overkill? Vi må jammen huske på å ikke gjøre noe slikt igjen!!!

!!!

Alexåsane

Quote from: "monzilla"

La meg minne dere nok en gang på at dere på SS kastet ut en tulling som kastet en papirbit på banen! Er ikke dette to sider av samme sak egentlig?

monz


Han kastet en sammenkrøllet plakat på dommeren. då SKAL han ut. Etter min mening er det mer alvorlig enn det som skjedde på hansa.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Tom C

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Ble det overkill? Vi må jammen huske på å ikke gjøre noe slikt igjen!!!

!!!


Misforstår du med vilje, eller er du bare en løk?

Mente selvfølgelig at det var morsomt å høre flere tusen personer synge "Ut med pakket" i taktfaste rop mot noen få stakkarslige FFK-supportere....
Aldri mer Obos....

P-K

Alle som hiver ting, inn på banen eller på andre, bør vises bort fra Stadion. Hva som blir kastet spiller liten eller ingen rolle. Det var herlig å se den indre justisen på Store Stå da han tullingen ble hentet ned. Det kan vel regnes som en kortsiktig bonus av boten Brann fikk fra NFF etter Russelsaken. Vi får håpe det fortsetter slik.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

monzilla

mr_soma - du viser egentlig bare at du ikkje har flere argumenter å komme med siden du begynner å spore tråden over på meg, og ikke episoder. Du stod vel på Storestå, jeg satt på felt z og så ALT som skjedde.

Du har enda ikke svart meg på spørsmålet mitt. Hvorfor er det rett å hive ut en tulling som kaster en papirbit på banen (en sammenkrøllet plakat er en papirbit) mens de som kaster begre og tyggis på FFK-supp gjør det i lidenskap og engasjement? Det er faktisk en del supportere her inne som er værre en media. Det virker som enkelte leter etter feil som folk i admin. og styret i SKB gjør. Husker mange debatter om skrivefeilene til jæger blant annet.

Denne tråden går ut på at B.D. går ut og kaller de som kastet for idioter. Hva faen er gale med det? Hvorfor begynne å slenge dritt til B.D. av den grunn? Hvis de fleste tenker seg godt om så er det idiotisk å kaste ting på andre mennesker relativt uprovosert. Jeg kan forstå hvorfor vedkommende kastet, men det gjør ikke saken bedre eller mindre idiotisk av den grunn.

grei, godt argument med sykkelen, men det gjør ikke sykkeltyven mindre idiot at du gjør en forglemmelse å låse sykkelen din.


Alexåsane

blir litt vanskelig Ã¥ hive ut de  pÃ¥ hansa nÃ¥r securitas ikke sÃ¥ kem det var.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

P-K

Securitas så ikke hvem det var som kastet på Store Stå heller...
Det er den indre justisen som nøkkelen her.  Dette kunne vært ordnet pÃ¥ Hansa ogsÃ¥ dersom folk hadde sagt ifra hvem som kastet ting. Dette er kanskje ikke bare bare dersom det var mange som kastet, men desto viktigere Ã¥ gripe fatt i.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

monzilla

Og så var det ikke mer en 3-4 begre maks som ble kastet, så der gikk argumentet ditt i dass.. Du har enda ikke svart meg på spørsmålet mitt?

Alexåsane

monzilla. det er ikke noe bedre det de på hansa gjorde. men storestå tok afære og pekte ut syndebukken. det gjode ikke hansa. ok?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr_Soma

Hvorfor er det rett å hive ut en tulling som kaster en papirbit på banen (en sammenkrøllet plakat er en papirbit) mens de som kaster begre og tyggis på FFK-supp gjør det i lidenskap og engasjement?

Jeg har ikke beskyttet noen i denne saken her Monzilla.
Jeg sier ikke at det de på Hansa gjorde var mer rett en det som skjedde på SS.
Tvert imot.

Nå får du gje deg her og ikke oppfør deg som en idiot.

Nå har jeg besvart spørsmålet og om du lurer på noe mer så spytt ut.

Xminator

Tror det er det Monzilla vil frem til også. De som kastet er idiotene Dahl referer til og har ikke noe på Stadion å gjøre.

monzilla



For meg hører det ut som du forsvarer at folk kastet ting og tang, men jeg ser at denne diskusjonen her leder ingen vei. Avsluttet?

Hele poenget mitt var at folk går til angrep på Bjørn Dahl fordi at han gikk ut og kritiserer de som kastet, noe han har sin fulle rett og plikt som direktør til å gjøre.

Bergen Sin Gutt

Det er best å være overpolitisk korrekt.

Gå på fotballpuben og slapp av.

Mr_Soma

Tror vi skal avslutte denne diskusjonen her en gang for alle-
Den leder ingen vei allikevel... hehe.


Mitt siste ord er skrevet i denne saken.

monzilla

Kan ta resten på vei ned te stavanger ;)

Alle mann til stavanger!

Go Up