• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tom Sanne....

Started by Blææ, June 04, 2004, 11:25:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vardgutt20

d eg egentlig va ute etter va tidspunkt på junior kampen. å kor kampen ska spillast!
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

morten_61

Sanne har vært innbytter på viking i nesten alle kampene i år, men alikevel er han nr 4 på listen over den spilleren med flest assist i år 3 + 1mål, da har han fortjent en mulighet til og bevise at han duger.
Det tror jeg han gjør, nå venter jeg bare på en spiss som har litt hurtighet fx Helstad og tfl hadde vært fantastisk

enavgutta

Håper ikke hans studier vil gjøre at han ikke er fokusert nok på det han skal gjøre i Brann ihvertfall. Ellers blir han bare stallfyll.

Tossa

Jeg har sitt Sanne i 5 år på Viking sine kamper. Grunnen til at han får spille er at han har fart og utforder langs kanten. Har alltid vært et talent.
Nå er han ikke noe annet enn stallfyll. Visst SK Brann skal kjempe om medaljer er ikke Sanne den rette mannen Brann. Tenk dere om! Viking hadde gitt Sanne kontrakt hadde han vært god nok. Nå lar de Sanne dra til Bergen for å fullføre studiene sine. At Ludvigsen sier Sanne er en forsterkning sier vel litt om møkkalaget Brann.
otball e best på stadion!

DrMeland

Quote from: "Tossa"Jeg har sitt Sanne i 5 år på Viking sine kamper. Grunnen til at han får spille er at han har fart og utforder langs kanten. Har alltid vært et talent.
Nå er han ikke noe annet enn stallfyll. Visst SK Brann skal kjempe om medaljer er ikke Sanne den rette mannen Brann. Tenk dere om! Viking hadde gitt Sanne kontrakt hadde han vært god nok. Nå lar de Sanne dra til Bergen for å fullføre studiene sine. At Ludvigsen sier Sanne er en forsterkning sier vel litt om møkkalaget Brann.


Jeg har bodd i Stavanger i 3 år og aldri hørt noen klage på Sanne, så at det går prestisje i denne saken er det ikke tvil om. Typisk supportere å skjelle ut sine egne så snart et klubbskifte er et faktum. Tror det har gått prestisje i denne saken også når det gjelder Viking. Sanne har vært linket til Brann over lang tid, og først når Sanne og Brann er i reelle forhandlinger kommer beskjeden fra Viking om at han ikke får fornyet kontrakt, men da spiller det heller ingen rolle siden han har signert for oss!

Hvis Sanne er så dårlig så lurer jeg på hvorfor han FREMDELES spiller på dette Viking-laget...
rMeland

Go Up