• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Olof ute i tre kamper?

Started by Tom C, June 03, 2004, 08:49:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Hvordan kommer Brann til å takle å spille uten Olofinjana mot både Tromsø, Viking og Rosenborg...? Alle de tre kampene kolliderer visst med Nigeria-kamper på internasjonale kamp-datoer. Liker det ikke! Selv om Olof ikke har vist sitt aller beste i år, synes jeg det blir noe tannløst over Brann uten ham.
Aldri mer Obos....

Karsten

Herregud, vi må da ikke bli livredde for tap hver gang Olof ikke kan spille.. Da bør spillerne som erstatte han ta skikkelig tak å gjøre alt for å bevise at det finnes spillere som gjøre en "nesten" like god jobb som han.
Det bør være god motivasjon til det.

Blææ

All evet at vi ikke har spillere som når Olafen til knærne engang,frykter tre kjappe tap her ja.
Håper så inderlig jeg tar feil.
ont follow me,Im lost too

Skumling


Ole Brom

Vi har da både Guntveit, Haugen og Tommy som kan gjøre en jobb.

Blææ

alle kan tildeles en jobb men en undersøkelse gjort i ingeland viser at bare 2 av 10 kan den jobben di er satt til å gjøre.
ont follow me,Im lost too

sekto

Olofinjana er ikke pliktig til å stille på landskamper. Brann "eier" han og kan styre om han blir frigitt til kamper.. Så spørs det også på hva Seyi selv vil...

Brann e livet mitt :)

Eg tror nok at Mjelde vil la Seyi spille alle kampene for nigeria. Seyi vil nok i første omgang spille for nigeria, men d kan jo være han hopper over noen då, e vi heldig. Men vi skal ta tromsø selvom, vi må jo bare klare oss uten han og med SOMA i forsvar så går vel d alltid bra :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Vi har da både Guntveit, Haugen og Tommy som kan gjøre en jobb.


Cato Guntveit suger max på midtbanen, han bør ALDRI spille sentralt. Hvis vi får en skade på Knudsen eller Knarvik når Olofinjana e vekke, da sliter vi mye.
tå på Brann

enavgutta

Knudsen eller Knarvik kan ikke fylle et tomrom etter Olof. Gruer meg litt til å se vi miste tryggheten i midtbaneleddet. ......

Branntilegdør

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"Vi har da både Guntveit, Haugen og Tommy som kan gjøre en jobb.


Cato Guntveit suger max på midtbanen, han bør ALDRI spille sentralt. Hvis vi får en skade på Knudsen eller Knarvik når Olofinjana e vekke, da sliter vi mye.


var no der han fikk sitt gjennombrudd? i tillegg hvis ikke jeg tar veldig feil no, så spilte han der i skottland. Så han kan umulig suge så jævlig

Ole Brom

Tja en annen mulighet er å skyve Soma frem og få Ophaug i midtforsvaret. Men vil helst ikke splitte Norges beste midtforsvar da :) Enig med innlegg over at Guntveit kan gjøre en god jobb på midten. Eller Tommy og Helge sentralt. Et annet alternativ er å skyve Kvisen inn sentralt og Ystaas på venstre.

Men det aller beste er å få Olofen til å gi f'en i landskampene og heller spelle for klubben vår !:)

KennethS

Det eg har sett av Guntveit sentralt i år har vært håreisende, dessuten trengs han på kanten, flytter vi han inn kem skal da spille høyrekant?
tå på Brann

Xminator

Om alle er skadefrie, så er vel midtbanen Kvisvik-Knarvik-Haugen-Guntveit.

Det kan tippe begge veier. Det er ikke så lenge siden vi knuste Molde med Ulfstein og Razanauskas som sentral midtbane :p Det vil stå på innsatsen.

KennethS

Quote from: "Xminator"Om alle er skadefrie, så er vel midtbanen Kvisvik-Knarvik-Haugen-Guntveit.

Det kan tippe begge veier. Det er ikke så lenge siden vi knuste Molde med Ulfstein og Razanauskas som sentral midtbane :p Det vil stå på innsatsen.


Det blir midtbanen ja, men problemet kommer hvis Haugen eller Knarvik blir skadet eller suspendert, da har vi ikkje midtbane spillere når Olofinjana e på landslagsamling med Nigeria.
tå på Brann

Xminator

Vi har fremdeles Storesund i bakhånd. Etter det er det "alternative" løsninger.

Skal ikke se bort i fra at kampen avsluttes med Ystås på høyre og Walde på venstre. Men det er ekstremutslaget. Så lenge Kvisvik er på banen og har dagen, så er midtbanen vår kreativ nok til å takle alle lag i tippeligaen. Problemet med Olofinjana og at han er borte' er egentlig mer defensivt. Han vinner jo ofte dødballer i mot, roer ned med ballen og bryter en del angrep siden han er plaseringsdyktig. Og i tillegg så er han jo skapende og målfarlig, selv om han har vert mer målfarlig enn skapende så langt i år :p Klart vi vil savne han i kampen søndag.

KennethS

Quote from: "Xminator"Vi har fremdeles Storesund i bakhånd. Etter det er det "alternative" løsninger.

Skal ikke se bort i fra at kampen avsluttes med Ystås på høyre og Walde på venstre. Men det er ekstremutslaget. Så lenge Kvisvik er på banen og har dagen, så er midtbanen vår kreativ nok til å takle alle lag i tippeligaen. Problemet med Olofinjana og at han er borte' er egentlig mer defensivt. Han vinner jo ofte dødballer i mot, roer ned med ballen og bryter en del angrep siden han er plaseringsdyktig. Og i tillegg så er han jo skapende og målfarlig, selv om han har vert mer målfarlig enn skapende så langt i år :p Klart vi vil savne han i kampen søndag.


Får håpe eg ALDRI mer får se Ystaas på høyrekanten, han var tragisk der, han e spiss og ingenting annet.
tå på Brann

Ole Brom

Vi får hente Razanauskas og Jonas tilbake  :D

Go Up