• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann videre med 5-0!

Started by sekto, May 26, 2004, 19:05:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

To mål av Dylan gjorde sikkert godt for selvtilliten, og forhåpentligvis klarer han å holde på den gode følelsen til neste kamp..

Gøy at Storesund fikk seg et mål, lover bra for mer spill.
Knarvik fikk også en, kanskje det kan gjøre at han presterer litt bedre nå fremover..

Og hyggelig at Lund fikk seg et innhopp og mål. Hadde vært artig om han hadde funnet noe form, så kanskje han kunne bidra med noen mål i løpet av sesongen..

Spennende å se kem vi får nå i neste runde..

Ole Brom

Ja var deilig men ikke mer en man kan forvente !

howie

Jepp, det var deilig...
Jeg tippet 5-1 til Brann på kamptippingen...
men men...

Håper Brann tar poeng borte mot Lyn på søndag.

Brann e livet mitt :)

Ja, herlig det der... :) Utrolig bra mål av Tommy`en då. Men han e jo tross alt en ganske talentfull spiller, vi kommer til å få se mer av han denne sesongen, håper han får spilletid.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Alexåsane

må bare si at det va mange bra komentarer fra suporterene sin side:) Fikk kontakt med knarvik osv;) va tidi!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sotraanda

Quote from: "Alexåsane"må bare si at det va mange bra komentarer fra suporterene sin side:) Fikk kontakt med knarvik osv;) va tidi!


Kan du kansje utdype mer...? Skjønner ikke ka du mener!
ater, heter, hater NFF!

Odd

Quote from: "sekto"To mål av Dylan gjorde sikkert godt for selvtilliten, og forhåpentligvis klarer han å holde på den gode følelsen til neste kamp..

Gøy at Storesund fikk seg et mål, lover bra for mer spill.
Knarvik fikk også en, kanskje det kan gjøre at han presterer litt bedre nå fremover..

Og hyggelig at Lund fikk seg et innhopp og mål. Hadde vært artig om han hadde funnet noe form, så kanskje han kunne bidra med noen mål i løpet av sesongen..

Spennende å se kem vi får nå i neste runde..


Ja, bra å se at Dylan scorer, men etter Molde-kampen har han imponert så lite i serien. Tror ikke at det bare er selvtilliten det står på heller. Men hvis det er noe den mannen ikke ser ut til å mangle, så er det vilje og rett innstilling, og jeg er overbevist om at han kommer til å utvikle seg til en mer stabil spiller i løpet av kort tid.

Vil snart se Lund i aksjon igjen. Fikk det aldri med meg at han var blitt skadet - kanskje på grunn av den ***** avisstreiken. Hadde troen på han som den rette spillertypen mot Stabæk, og mislikte det jeg så når han ikke var tatt ut i troppen en gang. Lund fikk ikke så allverdens med spilletid i fjor - 20 kamper høres vanvittig mye ut, men faktumet er jo at han kanskje bare spilte 5-15 minutter i mange av dem. Lund kan score mål!! Så hvorfor ikke spille han godt inn i laget igjen, sånn at spillet kan få bedre flyt fremover. Han spiller møkk dårlig på B-laget, men det skyldes nok 100% motivasjon. Brukes han riktig, kan han gjøre livet surt for f.eks. Tromsø.

Sotraanda

Lund er for dårlig, lund er ferdig. Han ble nok hentet for seint til Brann, og bør forsvinne ut stadion porten i november. Sammen med bl.a Wassberg, Ulfstein, knarvik, Knudsen.
ater, heter, hater NFF!

Odd

Quote from: "Sotraanda"Lund er for dårlig, lund er ferdig. Han ble nok hentet for seint til Brann, og bør forsvinne ut stadion porten i november. Sammen med bl.a Wassberg, Ulfstein, knarvik, Knudsen.


Wassberg og Ulfstein forsvinner uansett, og det er helt greit, og ikke noe stort tema å diskutere.

Ellers kan jeg si meg enig i at Kvarvik og Knudsen ikke akkurat er stjernespillere, og at de enkelt kan velges bort til fordel for noen andre. Knudsen gjør fortsatt mye feil, og hindrer mange gode angrepsmuligheter. Knarvik lærer visst aldri at han skal SLUTTE å spille "ego" - han pleier alltid å fyre av et par harde skudd fra håpløs vinkel selv om han har flere spillere i god plassering foran seg. Det er ikke plass til slike spillere som gjentar samme feil gang på gang.

Men er ikke enig i det du sier om Lund. Men ja - kanskje Brann hentet han litt seint - han begynner å bli ganske gammel etterhvert. Men jeg har sett Lund spille som en konge, og tror ikke at tiden er over riktig enda. Tror fremdeles at han kan utrette vanvittig mye bra, dersom han brukes fornuftig. Nå har vi mange andre lovende spisser, men Lund viste jo i fjor at han også kunne spille ving. Brann kunne prøvd å bruke ham på høyrekanten på et par treninger, så kanskje vi hadde hatt en kortsiktig løsning på "Knudsen-problemet"? Brenner virkelig etter å se endringer på høyrekanten.. Knudsen kan i beste fall brukes som høyreback, han duger ikke som ving.

enavgutta

Behold Lund! God superreserve! Men nå må Winters på banen igjen ! Hvor er han ? Skadet? SKAL se Winters herje med Lyn forsvaret på søndagen.

Knixen

Quote from: "enavgutta"SKAL se Winters herje med Lyn forsvaret på søndagen.


Tviler på at han får noe forsvar å herje med på søndag, siden kampen går først mandag ;)

Men for all del, håper Winters e tilbake frisk og rask snart. Sjøl om Macallister og Ystaas gjorde jobben mot Glimt sist.

Go Up