• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Full hus igjen mot Glimt!

Started by enavgutta, May 18, 2004, 15:03:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Ringte ticnet for å bestille billetter isted, stor pågang og vanskelig å velge en uke før kampen ! Ser på brann.no at over 7000 billetter er solgt. Det blir med andre ord en ny 16.mai fest på søndagen :-) Gleder meg allerede som en hund :-)

enavgutta


JhonnyBeGood

Har akkurat bestilt billetter til meg og noen kamerater, fikk ikke tak i til 16. siden det var utsolgt og ville ikke gjøre samme tabben denne gangen.

Anbefaler alle og gjøre det samme, hun på ticnet sa at pågangen hadde vært minst like stor som til 16. mai kampen og at det kom til å bli utsolg5t denne gangen og.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Ricky

Kjøpte 4 billetter på "studentseksjonen" i Hansasvingen. Fikk relativt gode plasser på rad 8, så det er nok fremdeles massevis av billetter igjen.

At billettsalget har passert 7.000 er jo egentlig ikke så veldig imponerende når man trekker ifra sesongkortene...  Frykter at "bunnrekorden" mot Odd på 14.000 tilskuere ryker på søndag, men det er jo lov å håpe. Det vi presterer mot Stabæk på torsdag avgjør nok om det kommer 11-13.000 eller om det kommer 14-15.000.

Ole Brom

tipper rundt en 15 000 ! resultatet på torsdag har nok litt å si, men vi skal no banke svake sosser vel !

Erik

Jeg tror det kommer rundt en 13-15000.... 7000 er solgt så lang, 1 uke igjen og det selges ca 3-4000 på kampdagen:D Gøy med mye folk=)

Zander:)

hvorfor synker publikumstallet fra år til år.. dette er dårlig :(

Erik

Enkelt, stadion tar mindre og mindre....

Brannfrelst

Synker for pokker?? I 2002 var det 10,993,i fjor 12,185 og i år er det hittil 15625!!
Den synker ikke...
2.10.07-Gullet kom hem!

abe78

.og husk!

Cogito

Quotehvorfor synker publikumstallet fra år til år.. dette er dårlig :(


Sitatet skjønner jeg i likhet med andre her ingenting av. Feilaktig.

Sannsynligvis blir nok tilskuertallet mot glimt det dårligste til nå i år, men det er heller ikke så rart når det dårligste til nå er 15k. Interessen for Brann er for tiden enorm.
 have a dream!

Zander:)

Husker før for endel år siden da det var  over 20 på staddaen ..

BL

Quote from: "Zander:)"Husker før for endel år siden da det var  over 20 på staddaen ..


det er nok endel år siden ja
Hansa-
Felt Z

Erik

Gleder meg til den dagen det er over 20k på stadion igjen:)

KennethS

var mange kamper på 90 tallet som var over 20 på, men dengang var det plass til 25000.
tå på Brann

Kruxleiven

http://www.skbrann.org/sesongen/kamp?kampID=19

Skbrann.org fra sesongen 2002. Tidene forandrer seg dere. 8177 tilskuere. Jeg husker for øvrig kampen som Roy Helge Olsen dømmet. Tror aldri jeg har ledd så mye selv om Brann tapte 3-1. Vel poenget med å si alt dette var vel egentlig at Bodø/Glimt er et lag som trekker lite folk selv om det er "uendelig" stor pågang nå. Ender vi på 13000 skal vi være storfornøyd.

Christian

Er Odd en så mykje mer attraktiv motstander enn Bodø/Glimt? Skjønner ikkje kordan folk kan være så negative i forhold til publikumstallet. Vel er kampen tv-sendt, men om Brann vinner på torsdag og været på søndag er ok tror eg atter en gang på rundt 15.000. At det skal komme mindre folk enn mot Odd fatter eg i alle fall ikkje.

KennethS

Tror kampen mot Stabæk har mye og si, vinner vi den så kommer det lett over 15.000, taper vi derimot så vil det nok være noen medgangsfolk som stikker og ikkje kommer tilbake før vi vinner igjen, da tipper eg rundt 12500, Sad but true.
tå på Brann

Ole Brom

15500 med seier på torsdag !

enavgutta

Vi har stort sett spilt dårlige kamper på Stadion mot Glimt, derfor blir det fullt hus til helgen, forutsatt at vi vinner på Nadderud og det blir nogenlunde pent hver,  fordi folk e spendt hvordan vi takler fiskebøndene fra nord denne gangen.

enavgutta

Vi har stort sett spilt dårlige kamper på Stadion mot Glimt, derfor blir det fullt hus til helgen, forutsatt at vi vinner på Nadderud og det blir nogenlunde pent hver,  fordi folk e spendt hvordan vi takler fiskebøndene fra nord denne gangen.

Stoffi

Er Midtseksjonen på SS fortsatt åpen for alle? Eller var dette bare for 16. mai kampen?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Thorleif

På midtfeltet store stå kreves det medlemsskap i BBB. 16de var et unntak. Men, om vi ikke klarer å fylle det opp, vil nok Brann vurdere å justere størrelsen på feltet.

Så løp og kjøp billetter på forhånd dere som ikke har partoutkort, så slipper dere også evt kø og medlemssjekk og hele den pakken på stadion. Billetter forhåndsselges på Stadion og på Fotballpuben (baren i 1ste etg) i hele åpningstiden. Bare husk medlemsbevis.

larsenkje

Hei.
Er det mulig å reservere billetter via mail, for så å hente de før kampstart. Er en gjeng som skal reise oppover fra stord, og de vil gjerne stå på midtfeltet. Har medlemskap og alt i orden. Men det er ikke så gøy å reise oppover dersom det blir utsolgt.

anita

Eg va på stadion å kjøpte billett te midtfeltet i dag, men måtte ikkje visa medlemsbevis. Eg e medlem så sånn sett e det ikkje någe problem, men i og med at feltet e beregnt på medlemmer så e det jo litt merkeligt at de ikkje sjekke...

Thorleif

Har bedt Brann om å stramme inn på rutinene sine......


enavgutta

Regner med vi klarer å presse stemningen i taket på Hansaen !

Go Up