• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Inndelingen

Started by gamlefar, May 16, 2004, 22:46:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gamlefar

I denne kampen så man virkelig hva inndelingen på SS har gjort.  Det "fløt over" av fjortiser og andre berusede folk som ikke var der for å synge, men bare for å føle stemningen på SS.  

Det har selvfølgelig en del å gjøre med 16. mai fenomenet her i byen.  
Skjønner jo Brann som vil selge alle billettene, og dermed lar alle få kjøpe billett til det midterste feltet, men får ikke håpe det skjer så mange flere ganger i sesongen.  Stemningen synker betraktelig.

En annen ting jeg var vitne til på SS i dag, tumulter mellom Brann fansen.  Vi er på stadion av samme grunn, å heie fram Brann til seier.  Så skal noen fulle fjortiser komme å tøffe seg og tro de skal ha all plassen for seg selv.  Tror de er tøffe i kjeften og dytter til andre fordi de har liten plass selv, etter at de har kommet ti min etter start og absolutt skal stå øverst på SS hvor det er helt fullt fra før av!

Dere vet selv hvem jeg mener!


Heia Brann!!!


__________________________

Slutt å klapp for faen

sekto

Dette er et 16 maifenomen.. De andre kampene i år har vært preget av mindre fjortiser, mindre alkohol og mindre stemningssnyltere.

Kommer nok til å være tilbake til det gamle igjen neste hjemmekamp..

KennethS

Stemningen på SS var utrolig bra idag.
tå på Brann

Ole Brom

Slapp av folkens ! "disse" folka er ikke tilstede på neste Brannkamp.
Tror at neste 16 mai så er det flere som har partourkort og mindre av disse overstadige fulle fjortissene !

Go Up