• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

billetter til 16 mai

Started by BL, May 12, 2004, 20:40:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

går det fint å kjøpe billetter på søndag før kampen? viss eg er tidlig ute altså... bataljonen-feltet
Hansa-
Felt Z

Sotraanda

ALTSå ærlig talt, skal det være så vanskelig å forstå/lese info...
Eg kan TENKE meg at de bilettene er revet bort innen søndag, eg vil anbefalle deg å kjøpe deg biletter før den tid. Men om det skulle være biletter igjen, så kan eg TENKE meg at du kan få kjøpt på stadion på søndag, evt.i inngangen....
ater, heter, hater NFF!

trond

ifølge ticnet.no er alle billetter på stadion utsolgt til 16 mai kampen nå, så om du ikke har fått tak i, så er du en smule sent ute vil jeg si

Brannfrelst

Men det finnes ledige billetter som du IKKE kan kjøpe på ticket.net,men på Stadion.. Er nok utsolgt på søndag ja..
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

QuoteFire dager før 16. maikampen mot Hamkam er alle billettene solgt. Det betyr at rundt 17500 tilskuere omkranser gressteppet når dommer Per Ivar Staberg setter i gang kampen mellom Brann og foreløbig ubeseirede Hamkam.


www.brann.no
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

det è skikkelig bad

Fett om vi hadde et stadda som kunne fylles til 25 tøsen

Zander:)

Vi kunne iaffal få inn endel mer før den hersens mastodonten kom!

Småsittetribuner er ingen vits i

Store Sitte eller ståplasser!

enavgutta

Mastadonten è skikkelig bad. Skikkelig Gjemselund-tribune

abe78

Pålagt!  Hadde ikke fått tatt inn flere i klokkesvingen selv om sitteplassene ble fjernet. Herlig med slike uttalelser fra folk som er helt uten peiling på temaet.
.og husk!

JhonnyBeGood

Er det ikke slik at billettene til klokkesvingen blir lagt ut for salg ved døren, kampdagen? Så klin umulig er det vel ikke...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Henki

Quote from: "JhonnyBeGood"Er det ikke slik at billettene til klokkesvingen blir lagt ut for salg ved døren, kampdagen? Så klin umulig er det vel ikke...


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3358&brann=826486f7cd7b30295a877ef55702b4b7

UTSOLGT
Ballen skal fremover!

Zander:)

Quote from: "abe78"Pålagt!  Hadde ikke fått tatt inn flere i klokkesvingen selv om sitteplassene ble fjernet. Herlig med slike uttalelser fra folk som er helt uten peiling på temaet.


jo, var vel plass til flere før nye sitte?

Yngve

Quote from: "abe78"Pålagt!  Hadde ikke fått tatt inn flere i klokkesvingen selv om sitteplassene ble fjernet. Herlig med slike uttalelser fra folk som er helt uten peiling på temaet.


Lika herligt med uttalelsar frå folk som er skråsikkre på at dei har rett og alle andre feil...:Tribunen vil holde cirka 1000 seter. I tillegg vil det være plass til rundt 2000 stående publikummere i svingen. Dermed vil kapasiteten i svingen reduseres fra 4000 til 3000. Henta frå "brann dått enno" som det er så trendy å skriva på denne sida.. http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3250

Brann_Askøy

Quote from: "Sotraanda"ALTSå ærlig talt, skal det være så vanskelig å forstå/lese info...
Eg kan TENKE meg at de bilettene er revet bort innen søndag, eg vil anbefalle deg å kjøpe deg biletter før den tid. Men om det skulle være biletter igjen, så kan eg TENKE meg at du kan få kjøpt på stadion på søndag, evt.i inngangen....


Jeg må si meg enig i det Sotraanda sier her. Det kan vel ikke være så vanskelig å lese det som står som en av hovedsakene på forsiden av bataljonen. Som du sikkert vet så erd et utsolgt på hele stadion og i morgen kommer det til å bli liv. Håper selvfølgelig at du fikk ordnetd eg billett, men du bør tenke på det å skaffe deg billett til store begivenheter som det 16. mai er litt tidligere. Ikke 1 t før kampstart.

Ole Brom

Dette er vel en gjenganger hvert år ? Alltid noen som er i siste liten på kamper som dette ?

Mitt tips er: kjøp partourkort så slipper dere maset :)

Go Up