• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billett til 16de mai!! Viktig!

Started by Brannfrelst, May 09, 2004, 10:12:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Er det noen som vil kjøpe en billett til "barnefeltet" på store stå til 16de mai?? Jeg har selv skaffet meg billett til BBB feltet til denne kampen og vil ikke la billetten vere ubrukt. Pris kan diskuteres,fra 50 til 75 kroner...
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

tror de fleste på dette forumet har billett til den kampen...

prøv heller og få den refundert på stadion, det går sikkert fint siden det ikkje e så altfor mange biletter igjen til kampen.

TcK

jeg har strevet med å få forhåndskjøpt billett til SS... ingen selgere har vært til stede på puben, eller så visste ikke narvesen gutta hva de skulle gjøre..

jeg har opplevd før at man ikke kunne kjøpe SS billetter i porten, vil det skje i år på 16?

*planlegger oppmøte senest 3 timer før kampstart*

TcK
Jesus elsker alle barna

Brannfrelst

Da har jo jeg en billett til deg for 75 kroner... Eller om du er voksen,100 kroner...
2.10.07-Gullet kom hem!

TcK

barne feltet?

er du vill?

jeg skal på BBB..



ellers takk.


tck.
Jesus elsker alle barna

teembe

nå har jeg akkurat vært på Stadion... de har begynnt å selge til andre enn medlemmer.... 450 ledige plasser

Brannfrelst

450 ledige plasser?? Disse går vel til desperate sittesvin som ikke fikk billetter... Goodbye 16.mai stemning!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Bardehval

Quote from: "Brannfrelst"450 ledige plasser?? Disse går vel til desperate sittesvin som ikke fikk billetter... Goodbye 16.mai stemning!!


Bemerkelseverdig kjepphøye disse nyfrelste fjortissene. Har man hengt med siden 2000 da er man virkelig veteran! Mange av de såkalte sittesvinene vanket på Store Stå den gangen du var i ferd med å lære deg å gå, så du bør jekke deg noen hakk ned.

Bardehval, som etter 4 år i utlendighet står på SS igjen 16 mai, venstre side vel og merke, og merker at jeg gleder meg.

KennethS

jepp, mange som har gått over til "sitte" , men eg velger og stå, slik eg alltid har gjort :D
tå på Brann

Brannfrelst

Hvor negative vi skal vere her da?? Får ikke jeg lov å gi mine meninger? Jeg gir f**n i hva du sier!! Jeg bryr meg faktisk KUN om Brann!! Kanskje har jeg ikke vert supporter som deg så lenge(40-50 år)men jeg KAN faktisk bry meg like mye som deg!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up