• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

OBS salg til BBB store stå "åpent" fra 11.

Started by Xminator, May 05, 2004, 13:42:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Fra den 11. Mai kan ALLE, også de uten medlemskap kjøpe billett på SS midtfelt.

Kan ikke si jeg er helt enig med Brann her. Skal de legge ut billettene for salg får de selge et medlemskap til BBB i tillegg. Her går BBB glipp av medlemmer!

Mr_Soma

Lukter det dobbeltmoral eller?


Virker som de (Brann/Styret) ikke "stoler" på oss medlemmer i BBB -

Tror ikke de vi klarer å fylle midten?


Håpløst!

Sotraanda

Hvorfor det???

Nei, dette likte eg ikke. Føler stemningen på BBB har vært bra hittil, nå kan fjortisjentene å mange andre som egentlig ikke har så mye på store stå å gjøre komme å ødelegge....

Dette taper BBB også medlemmer på! En del kompiser av meg har planer om å melde seg inn i BBB for å komme inn på midten, men neppe at de gjør det nå...
ater, heter, hater NFF!

Thorleif

Dette er et problem så lenge det er så stor pågang etter billetter til stadion 16de. Vi har ikke klart å fylle opp feltet med mer enn ca 800 personer på kampene hittil (plass til 1000). Brann ønsker derfor til denne kampen å tilby eventuelle ledige billetter til fritt salg etter den fristen som er satt opp.

Pr. i dag, onsdag ettermiddag, er det solgt 422 plasser på feltet, så det er en del å gå på.

Det er derfor en oppfordring til dere alle om nå å raske på, og kjøpe billetter til midtfeltet så snart som mulig. Vi har billetter med oss til Sogndal, og det blir mulighet for å kjøpe der. I tillegg er det mulig å kjøpe billetter i resepsjonen på stadion ut tirsdag (husk medlemskort/kvittering). Etter dette er de resterende billettene "fritt vilt". Sånn er det bare, og vi ber dere om å ha forståelse for at vi er nødt til å gi fra oss noe plass dersom dere nå ikke kjøper billetter innen fristen. Dere som har kjøpt partoutkort kan slappe av med billetten allerede i lommen.....

Xminator

Selg i døren sammen med medlemskap, og gi heller en del av de pengene til Brann.

Eller medlemskap til halv pris fra den 11.  :P

Branntilegdør

altså dette med inngang for alle på midtfeltet gjelder vel bare 16 mai? ellers er det jo lite poeng med den inndeling i det hele tatt..

Sotraanda

Om den inndelingen gjelder for resten av året kan vel gjerdene bare taes bort igjen....? Er jo ingen vits med 3 "båser" viss ikke...
ater, heter, hater NFF!

Xminator

Ville heller fått flyttet ett av gjerdene helt bort til inngangen til midtfeltet, og heller flyttet det andre litt lenger utover om det blir for liten plass.

Tror det var en tabbe å skru fast de gjerdene der ;)

Og kunne det gjøres slik jeg foreslår ville jo problemet med deling av BBB feltet vert borte.

Thorleif

Halloen folkens..... Dette er KUN 16de mai kampen. Resten av sesongen blir som det har vært.

Desto viktigere at alle dere som vil ha plassene deres på SS og dra stemningen, nå er raske og sikrer dere billetter.

Branntilegdør

du må være kjappere på avtrekkeren thorleif =) så slipper vi sånne ting.

Thorleif

Er så kjapp som mulig jeg....... :-)

Men problemet ligger kanskje i at jeg har en jobb som jeg lever av også? Og som nok blir prioritert siden det er den som skaffer meg penger å leve for?
Dette ble avgjort sammen med Brann i går formiddag, og raskere klarer jeg det ikke..... Om da ikke Bataljonen overtar lønnen min, og jeg kan begynne å jobbe heltid for BBB? Neppe.......

Xminator

Så dette skjer ikke igjen når Brann selger seg ned til 200 sitteplasser mot RBK? :p

Slike kamper som denne er gull verdt for BBB, synd at muligheten får et skudd for baugen.

Og helt seriøst, begge gjerdene burde vert flyttet noen meter østover. Tror det hadde hjulpet en del på stemningen og også fått slutt på en del av sutringen fra de som ikke liker delingen av SS. :)

Ida Marie

Siden det bare gjelder 16mai kampen går det grett... Men d kan isje bli sånn flere kamper, som en annen sa, da er jo hele vitsen vekke.
Over til noe annet, når dere sjekker medlemskort vd inngangen, så sjekkerikkje  dere jo ikkje om det er den personen som eiger kortet. En bekjent av mg var inne på BBB plassen på odd kampen, han hadde bare lånt ett kort....
Det er jo ikkje så gale, men det irriterer mg at folk som ikkje gidder og være medlem bare kan snike seg inn.!! :evil:
et er fargen på drakta som betyr no, ikkje spilleren sin...

Go Up