• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tom Sanne til Brann?

Started by anita, April 27, 2004, 13:53:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Trenger vi enda en Martin Knudsen?

Ricky

"- Hvis de finner spillere de mener er riktige for Brann, vil vi hjelpe med finansieringen", Spiller-Invest, som betalte for Soma

"- Tanken har mer enn slått oss", Chess-gründeren på spørsmål om han ville investere i enda en klassespiller til Brann

"- Hvis damen får viljen sin, havner vi i Bergen", Hassan el Fakiri - høyrekant på landslaget

"- Det hadde vært gøy å trene under Mons Ivar Mjelde. Han er en kjempetype", Thorstein Helstad - høyrekant på landslaget

"- Vi trenger en spiller som kan løpe opp og ned på høyresiden i 90 minutter. En slik spiller er Tom Sanne", Brann-ledelsen.

Xminator

Det vi trenger er 3 års kontrakt med Olofinjana, Hassan som makker på midtbanen, Helstad tilbake som partner til Dylan og en ny høyreback (alexander aas).

Tom Sanne står veeeeeelding langt nede på listen over spillere som forsterker Brann, og spørsmålet bør vel være, er han bedre enn Guntveit?

Brann-Peter!

tom sanne?????? ka skjer i verden, e dette seriøst..
nei no har eg hørt det og. det e ikkje det at han e så dritdårlig, det e det at koffor akkurat han??????? det finnes så sinnsykt mange flere og mer interressante en akkurat tom sanne... eg tror ikkje tom sanne har så mye å tilføre Brann!! .... det var min mening...

_______________________

Brann for alltid (HATER vif!!!!)og åf kårs rbk!!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

DrMeland

Ettersom jeg (dessverre) bor i Stavanger, har jeg (dessverre) snappet opp litt informasjon om Viking den stunden jeg har bodd her. Tom Sanne er absolutt en bra spiller som vil forsterke høyresiden vår. Usikkerhetsmomentet med ham er at han er UTROLIG ustabil. På sitt beste er han en klassespiller, på sitt verste verre enn Martin K.

Uansett: han er en spiller som holder høyt tippeliganivå og vi får ham gratis. Vi må bare innse at vi trenger en ny høyreving med mer gjennombruddskraft, og Tom Sanne kan være mannen...
rMeland

Kagain

Tja, vi får se om det er mer hold i ryktene nå enn det var sist det var oppe...

Skumling

Quote from: "Ricky""- Hvis de finner spillere de mener er riktige for Brann, vil vi hjelpe med finansieringen", Spiller-Invest, som betalte for Soma

"- Tanken har mer enn slått oss", Chess-gründeren på spørsmål om han ville investere i enda en klassespiller til Brann

"- Hvis damen får viljen sin, havner vi i Bergen", Hassan el Fakiri - høyrekant på landslaget

"- Det hadde vært gøy å trene under Mons Ivar Mjelde. Han er en kjempetype", Thorstein Helstad - høyrekant på landslaget

"- Vi trenger en spiller som kan løpe opp og ned på høyresiden i 90 minutter. En slik spiller er Tom Sanne", Brann-ledelsen.



Et herlig skråblikk på situasjonen. Jeg må få spørre: har vi ikke allerede den spillertypen Brann-ledelsen ønsker i Knudsen og Guntveit?

Blææ

Kan vi ikke hente hjem Waltin med det samme...?
ont follow me,Im lost too

Ã?rnen

Litt nysgjerrig på hva denne Sanne egentlig stod for glimtet jeg innom Viking mot Molde på lørdag. Det som slo meg var hutigheten ,arbeidskapasiteten og vilje hans til å gå på løp og utfordre. Nå så jeg også at mannen ikke var i besittelse av mange finter, men man kommer veldig langt med en slik hurtighet.

Jeg må si jeg var positivt overrasket over det lille jeg så. Hurtigheten hans kan absolutt bli et giftig våpen for Brann.

gamlefar

SÃ¥ henter vi tilbake Jonas Jonsson med det samme!!

Har stor tro på at han kommer til å slå til.

Når vi først er i gang, hva med Kottila og Razanauskas også

abe78

Fælt så mange som ikke liker trynet på Tom Sanne her da...
Men jeg bøyer meg - regner med at de fleste har sett han gjentatte ganger i aksjon og har godt grunnlag for Ã¥ bedømme han.  8)
.og husk!

Zander:)

SYns vi skal prøve å få flo tilbake !

Branntilegdør

nei faen heller! han har ikke vist noe siden brann/chelsea

KennethS

vil hverken ha Flo eller Tom Sanne til Brann, Tom Sanne e ikkje god nok, vi bør ha spillere som styrker laget, og ikkje bare kan løpe. Flo e sikkert god nok, men et "ikke tema".
tå på Brann

enavgutta

gamle fete grisen, med laber form på søndagen og fylla resten av uken...

Go Up