• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Problemer med den nye inndelingen?

Started by Brann_Askøy, April 21, 2004, 18:39:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Stemningen på stadion mot Molde var ikke til å klage på. Det som er å klage på er sikkertheten på stadion og hvor lett det var å komme seg inn til det midterste feltet.
Tre kompiser av meg hadde billetter til Stores stå, men inngang nummer 9. De gjorde det så lett at de krøp under gjerdet. Verken vakter eller folk som var i Bataljonen stoppet eller gjorde et forsøk på å stoppe de som krøp under. En av securitas vaktene kom å spurte etter bilettene og han fikk se på de, allikevell godkjente han de. Latterlig.'
Og det gjerdet må ordnes på. Dersom flere hadde vært på store stå og det hadde blitt mer press mot gjerdet så skulle det ikke mye til før det hadde falt ned, i verste fall en dødsulykke kunne ha skjedd. ¨
Nei, nå har BBB hatt 4-5 måneder på seg. Få se at noe skjer snart....

Thorleif


Brann_Askøy

Du trenger ikke hisse deg så jævlig opp. Dersom dere hadde trengt hjelp til dugnad, så kan dere spørre så stiller jeg med det jeg kan hjelpe til med. Jeg skrev et innlegg som det ikke sto noen kritikk om dugnaden, ville bare ha svar på hvorfor det kan ha tatt nesten et halvt år å sitte opp de to gjerdene. Og det sto farlig til...

Thorleif

Heisan :-)

For det første kan jeg ikke se at jeg har hisset meg så kraftig opp, og for det andre har jeg heller ikke sagt at du har kritisert dugnaden.....

Det jeg bemerker, er at du kanskje bør sjekke av litt mer hva som er fakta før du retter kritikk mot BBB. Det er Brann Stadion AS som er ansvarlig for endringene på stadion, og arbeidet som gjøres der oppe samt vakthold. Vår jobb oppe i dette er å påvirke Brann til å legge forholdene til rette for publikum, og et av disse tiltakene er at vi har fått Brann med på å gjøre denne jobben for alle dere. De har lagt ned et sted mellom 100 - 150.000,- kroner i dette prosjektet, og har satt ut arbeidet til entrepenører. I tillegg kommer noe dugnadsarbeide som vi gjør der det går an. I så måte har vi spurt etter hjelp hos dere alle via annonsering om dugnader her på sidene, så muligheten til å stille opp har vært der, og vil komme.....

Håper at dette hjalp på. Om ikke, så ta gjerne kontakt direkte med meg, så skal du få all den info du trenger.

Mvh,
Thorleif
930 55 771

Truls

Om jeg sprader ned på fottikken og handler meg et medlemskort tror du at du (Thorleif) kan fiske meg et partourkort på BBB feltet?
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Xminator

Ting jeg kunne tenke meg:

* Klarere merking av inngang til midtfeltet
* I den forbindelse Stor Plakat med Bli Medlem utenfor. Eventuelt sluse de som ikke er medlem til høyre bak døren :) Stikkord er salg av medlemskap til BBB.
* Salg av billett til neste hjemmekamp etter kampen. Igjen, bruk det store rommet innenfor døren. Dette ville hjelpe de som ikke fikk med seg salget av sesongkort.
* Et banner/drakt/flagg over hullet på Store stå. Fest det oppe på rekkverket til sitte, og spenn det et stykke ned på rekkverket rundt hullet. Dette vil ikke hindre andre enn de over 2 meter, og vil gjøre hullet på SS mindre synlig.

Thorleif

Takker for innspill, og kan si at en god del av dette er klart til neste kamp Xminator.

Merking av inngangene blir gjort rett over helgen. Over inngangen "vår" vil det bli montert samme type skilt som på andre innganger, men merket med "Inng. BBB".
Hullet over inngangen inne på tribunen er allerede tettet igjen, og der kommer i tillegg BBB-Logoen opp.

Når det gjelder forslaget ditt om salg av billetter til neste hjemmekamp etter kampen, er dette en god ide. Skal ta det opp med Brann om vi kan få til dette. Salg av medlemsskap i døren vil bli bedre fra neste kamp, og vi har en del tanker om hvordan vi kan få til dette bedre, enklere og raskere der oppe. Blant annet med at man får ut medlemskort der og da ved kontantkjøp av medlemsskap.

Takker for konstruktive ideer. Har dere flere, så kom med de..... Utover det vil jeg bare komme med en bønn om at vi trenger hjelp av folk på Stadion. Så om noen kan tenke seg å gi en hånd med å stille opp for salg av medlemskort og lignende ved inngangen utover i sesongen, så send oss en melding.

thorleif krøllalfa bataljonen dot no

Brann_Askøy


grei

Ropert er et enormt no-no i supporterverden. Tegn på svakhet, og lett offer for latterliggjørelse (slik vi selv gjorde med Fyllingen for mange år siden).

abe78

BRA JOBBET THORLEIF! SKRYT FRA MEG TIL DEG!  HEHE...
.og husk!

Go Up