• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

den.12 mann sangen

Started by Brannfrelst, April 20, 2004, 15:48:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Hvor i all verden ble den av på søndag?? Er det ikke tradisjon at denne spilles rett før kamp og når vi har vunnet?? Savnet den.

Ellers er det plagsomt med alle popsangene før kampen,spill heller Brann sanger å få liv i folket!!
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

Brann sanger skaper bedre stemning.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Skumling

Nå som Radio 1 er borte (for det er de vel?) hadde jeg håpet å slippe noe annen musikk enn Brann-sanger, men nei. Hva med å spille Brannsanger til 10 min før avspark, og så la store stå (og oss andre) varme opp stemmebåndene.

KennethS

Spiller Brann sanger på puben flere timer før avpark.
tå på Brann

GamleErik

Quote from: "Skumling"Nå som Radio 1 er borte (for det er de vel?) hadde jeg håpet å slippe noe annen musikk enn Brann-sanger, men nei. Hva med å spille Brannsanger til 10 min før avspark, og så la store stå (og oss andre) varme opp stemmebåndene.


Den dystre realiteten er at Radio 1 ikke er borte, de har etter det jeg erfarer fortsatt avtalen om "lyd" i forbindelse med kampene....
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

Quote from: "GamleErik"Den dystre realiteten er at Radio 1 ikke er borte, de har etter det jeg erfarer fortsatt avtalen om "lyd" i forbindelse med kampene....


Ja og tv2 har retten til Spansk fotball, det betyr ikkje automatisk at de benytter seg av den, noe eg tviler på at Radio1 vil gjøre, dessuten går jo de fleste kamper på web tv eller tv så radio e et dødende media innen fotballen.
tå på Brann

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

livpol

Kom på Bataljonen pub alle mann :lol:  Så får dere høre så mye Brannsanger dere vil :D  Var der på Søndag noen timer før avspark,,  og stemningen var jo upåklagelig :o

Go Up