• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bluss på tribunen og annet tifo!!!!!!!!!!

Started by Tifo-gruppen, April 19, 2004, 17:12:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Quote from: "DJ_ADG"hehe...då har det jo nesten dobbel betydning. Genialt banner.


Men latterligt internt. Det var 3500 menneske i vestlandshallen, og av dei så var det kanskje 200 som bryr seg om tifo. Så om om TIFO budsjettet er til for å sende interne meldingar til andre tifo geeks, så veit eg ikkje om eg støttar det..

capp

beklager.... min feil... det var ikke spilt videre på tifoen til klanen i vestlandshallen... det var "100 år er nok, Bergen ut av Norge" det var spillt videre på....
mm...

BL

Quote from: "Yngve"
Quote from: "DJ_ADG"hehe...då har det jo nesten dobbel betydning. Genialt banner.


Men latterligt internt. Det var 3500 menneske i vestlandshallen, og av dei så var det kanskje 200 som bryr seg om tifo. Så om om TIFO budsjettet er til for å sende interne meldingar til andre tifo geeks, så veit eg ikkje om eg støttar det..


Internt meg oppi i ræven!! Ka skal man finne på som ikkje er internt hvis en full vestlandshall i RL-derby mot vif ikkje holder?
Hansa-
Felt Z

capp

det var altså ikke fra vestlandshallen så det ble ikke så "latterlig internt" som du ville ha det til. Se et par poster lenger oppe... jeg skrev feil i den første... det var ikke "by mot land" banneret det spillte på det var "Bergen ut av Norge" banneret det spillte på.
mm...

BL

Quote from: "capp"det var altså ikke fra vestlandshallen så det ble ikke så "latterlig internt" som du ville ha det til. Se et par poster lenger oppe... jeg skrev feil i den første... det var ikke "by mot land" banneret det spillte på det var "Bergen ut av Norge" banneret det spillte på.


Endå mindre internt.
Hansa-
Felt Z

Tifo-gruppen

Dette banneret kan tolkes på flere måter. De to bannerene vi tenkte å spille videre var dette capp snakker om og banneret vi brukte tidligere i år "100 år er nok, Bergen ut av Norge"....Kall det gjerne internt om du vil, men har hele tiden vært meningen at alle skal kunne skjønne dette.
Mvh Morten Talhaug i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Rasmus_brann

et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Stoffi

Quote from: "Tifo-gruppen"Dette banneret kan tolkes på flere måter. De to bannerene vi tenkte å spille videre var dette capp snakker om og banneret vi brukte tidligere i år "100 år er nok, Bergen ut av Norge"....Kall det gjerne internt om du vil, men har hele tiden vært meningen at alle skal kunne skjønne dette.
Mvh Morten Talhaug i tifo gruppen


Folk som ikke skjønner betydningen, kall de gjerne litt trege, spesielt hvis de er bergensere.
Er helt åpenlyst hva som menes med bannerene.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Rasmus_brann

Quote from: "RC"har vi trommer til disposisjon?
eg kan skaffe trommer! bare gi meg en lyd 45229274
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Klaus_Brann

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "RC"har vi trommer til disposisjon?
eg kan skaffe trommer! bare gi meg en lyd 45229274


Har vi ikke lagt denne diskusjonen død?
Trommer vekk....ikke i nærheten av stadion
Det ødelegger mer, enn det hjelper
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "RC"har vi trommer til disposisjon?
eg kan skaffe trommer! bare gi meg en lyd 45229274


Har vi ikke lagt denne diskusjonen død?
Trommer vekk....ikke i nærheten av stadion
Det ødelegger mer, enn det hjelper


det var muligens din konklusjon ja.... ødelegger mer? jaja, finn deg noen filmer fra hvor det brukes, muligens du skifter mening då.

Kollevåg�

http://www.cosentiniintheworld.com/images/Cosenza%20tifo.jpg                                                                                            Bare det ikke blir sÃ¥ overdrevet som dette, sÃ¥...  Men vi har mye Ã¥ gÃ¥ pÃ¥....http://tofel.free.fr/news/tifo_gollum.jpg
#9829;Brann♥
♥Brann♥

Northside

Vet det er lenge til Ham Kamp kampen, men har hørt en del snakk om at folk ønsker pyro på denne bortekampen.

Mange reiser sikkert, siste kampen i TP, dårlig tribune og elendig vakthold, det er jo perfekt til noe pryo!

Lurer derfor på om noen kan skaffe noe pyro, røykbomber og bluss. Skulle gjerne bestilt fra tifo.it men det koster så mye pga vi må bestille mye på en gang + frakt bla bla bla

I båtbutikker koster det flesk.

send meg en pm dersom noen kan skaffe.

SKB e BEST!!!

Bare gi opp. Du vet godt selv at ingen kommer tik å blusse!! Lurer på hvor mange ganger jeg har lest på dvs Brann forumer at det er rykter om bluss på den og den kampen, men det skjer jo aldri!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Northside

Quote from: "SKB e BEST!!!"Bare gi opp. Du vet godt selv at ingen kommer tik å blusse!! Lurer på hvor mange ganger jeg har lest på dvs Brann forumer at det er rykter om bluss på den og den kampen, men det skjer jo aldri!


sant... men dersom ingen kjøper så blir det hvertfall ikke gjort! Tror at folk er med dersom vi får det inn på tribunen, helst bortebane.

Har sett litt på www.tifo-denmark.dk kommer på ca 1000kr for 10bluss og 10 røykbomber som varer i 60sek. det er lite penger dersom 5-10 stykker går sammen og det er nok pyro til at vaktene ikke kan plukke ut enkeltpersoner, selv om ham Kam ikke har så mange vakter :lol:

Ellers så var no vi nærmt i kvarten mot VIF, men ble fratatt pyroet på vei inn til stadion. der var røyk og bluss, men mye mindre.

SKB e BEST!!!

På tide at noen tar invitinativ. Jeg kan godt være med å blusse, men da må andre også være med. Når vi først skal blusse burde vi gjøre det i store mengder, sjangsen for at enkelte blir trakk synker betraktelig også.
Bare å ta med på Ham-Kam kampen;)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Brannfrelst

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "SKB e BEST!!!"Bare gi opp. Du vet godt selv at ingen kommer tik å blusse!! Lurer på hvor mange ganger jeg har lest på dvs Brann forumer at det er rykter om bluss på den og den kampen, men det skjer jo aldri!


Ellers så var no vi nærmt i kvarten mot VIF, men ble fratatt pyroet på vei inn til stadion. der var røyk og bluss, men mye mindre.


Mener å huske at dere ikke fikk tak i bluss og slikt til den kampen,at det var grunnen til ingen blussing. Skal se om eg finner en link til der dette har blitt sagt.
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "SKB e BEST!!!"Bare gi opp. Du vet godt selv at ingen kommer tik å blusse!! Lurer på hvor mange ganger jeg har lest på dvs Brann forumer at det er rykter om bluss på den og den kampen, men det skjer jo aldri!


Ellers så var no vi nærmt i kvarten mot VIF, men ble fratatt pyroet på vei inn til stadion. der var røyk og bluss, men mye mindre.


Mener å huske at dere ikke fikk tak i bluss og slikt til den kampen,at det var grunnen til ingen blussing. Skal se om eg finner en link til der dette har blitt sagt.


Stemmer at vi egentlig ikke fikk tak i noe særlig og at alt gikk til H****, men noen timer før kamp fikk vi litt. Kan ikke si hvem, hvor hva bla bla vi fikk siden det sikkert lurer noen snusere rundt om her å ser, men alt pyroet ble hvertfall brakt bort til TulleVål men ble stoppet i døren.

viks

Forstod det slik at Klanen brukte stjerneskudd i Skien igår.

Dette er vel litt mer lovlig enn bluss, og kanskje en ide til etterfølgelse?

Det finnes vel stjerneskudd i ulike varianter, og kunne vært ganske tøfft faktisk på en mørk høstkveld..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Northside

Tror klanen hadde 1000 stjerneskudd:

Det er lovlig med stjerneskudd slik, eneste er at du muligens må søke for det (er ikke sikker). Det må hvertfall være mørkt og mange stjerneskudd dersom det ser bra ut (slik som klanen).

Kan jo også nevnes at vi har hatt pyro 3 kamper på rad no, RBK, Odd og Ham kam. (bilde)

viks

Skjedde det noe med blusseren i Hamar eller?

Trondheimsblussen fikk jo en lei bismak...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


Northside

Quote from: "viks"Skjedde det noe med blusseren i Hamar eller?

Trondheimsblussen fikk jo en lei bismak...


De tok ut en person, men han kom inn igjen. Tviler egentlig på at de kan bevise hvem det var ettersom snuten stod helt nede på banen og briskeby mangler kamera.

monzilla

var ikke fanaticos som fyrte bluss i går
Trodde det var deres jobb, northside  :roll:

BL

Samma faen! Bluss er bluss.. Kjører på videre!
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "monzilla"var ikke fanaticos som fyrte bluss i går
Trodde det var deres jobb, northside  :roll:


niks, stemmer det... Var guttene som stod for jobbingen. fanaticos (eller ultras) kommer nok ikke til å gjøre noe slikt så sant dette ikke blir startet seriøst og folk tørr å blusse.

BL

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "monzilla"var ikke fanaticos som fyrte bluss i går
Trodde det var deres jobb, northside  :roll:


niks, stemmer det... Var guttene som stod for jobbingen. fanaticos (eller ultras) kommer nok ikke til å gjøre noe slikt så sant dette ikke blir startet seriøst og folk tørr å blusse.


Seriøs blussing er vel bedre kjent som tinnsoldat. Ergo ikkje så veldig stas. Men hvis alle tenker sånn som dere (bad ass) Ultras blir det jo aldri blussing. Og dere er jo faktisk en del av de som ikkje har tør å blusse.....
Hansa-
Felt Z

viks

http://www.clubonside.com/

Satt akkurat og så på viasat sport dk. Der hadde de et interessant oppsummeringsprogram av siste ligarunde i SAS ligaen.

Blant annet så ga de karakterer på TIFO og oppmøte av supportere både borte og hjemmesupportere.

Brøndby ledet TIFO konkurransen med 8,27 el noe. Mye tøff TIFO der nede, og det er tydeligat de har kommet en del lengre enn norske lag.

De hadde også en interessant undersøkelse hvor bortesupportere føler seg mest uttrygg. Ikke overraskende var det også Brønby (Stadion) som stakk av med seieren her med 45%, FCK hadde 25% ellers så var det særdeles lave scores hos de resterende klubbene. Vil tro VIF, Ham Kam og Brann hadde kommet høvelig høyt opp i en slik kåring i Norge..

PÃ¥ linken over kan dere jo sjekke ut litt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

TcK

Ham-kam?!

Eneste gang jeg har følt ubehag var da jeg kom for sent (!) til kvarten mot vif og hørte "HATER, HATER, HATER BERGEN BY!" runge, da jeg var 500 meter unna stadion...

Ellers har jeg sett fjesene til noen bortesupportere som hadde forvillet seg inn på Umbro-tribunen, da Storestå snudde seg og ropte på dem. Frykt.

"Mer tifo, og mer kraft og stemning". Kult med bluss inni folkemengder, så fremt det går bra osv.

tck
Jesus elsker alle barna

JhonnyBeGood

Fett med bluss og røyk, mer av det i fremtiden...  :D
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up