• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Odd

Started by Brannfrelst, April 19, 2004, 14:59:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Har endå ikke lagt gårsdagen bak meg(flott kamp og stemning) men er det ikke på tide å tenke odd kampen for Tifo gruppen? Flaggene er bankers! Men hva med Stordrakten og OH flagget?

Hadde dere tifo bøtten ute igår? Hvor mye fikk vi inn i så fall? Bruke disse pengene på hva? bestill kreppruller for alle penga!! Alle med båt hjemme må ta blussene som medfører på Stadion... eller Bataljonen kan kjøpe de... Kom med forslag alle sammen... Hva har Tifo gruppen å si?
2.10.07-Gullet kom hem!

GamleErik

Som vanlig snakker jeg om ting jeg ikke har noe å gjøre med.

Jeg sier som jeg alltid sier, la ting ta den tiden de trenger (stein på stein metodikken).

Blussing på tribunene ser jo artig ut det, men hvem skaffer til veie de titusenvis av kronene som vil komme i form av bøter?

Jeg vet ikke om bøtta var særlig "aktiv" i går kveld, men spar sammen litt penger slik at man kan kjøpe inn store kvanta av effekter slik at man får noe stort å jobbe med.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Zander:)

Jeg så bøtta på veien inn .. tenkte jeg skulle legge penger på vei ut men det gikk så fort ut så jeg glemte helt av det :P

brannfrik

"TIFOkollekt" bøtten var ikkje særlig synlig akkurat. eg så den fordi eg visste at den skulle være der, men når den står på gulvet halveis skjult av beina til en securitasvakt e den ikkje så lett å få øye på
tips: sett den på et bord neste kamp.
helt enig med gamleErik i at man bør spare til noe stort og ikkje bare bruke pengene på småprosjekter.

DJ_ADG

Pengene bør brukes på stor kampene, som 16.mai
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Spørs jo hvor mange penger som kommer inn da. Men på store kamper som trekker over 15000 bør det vere en tøff koregrafi. På kamper med 9-13000 er det greit med kasteruller,konfetti og flagg...

Men har dere peiling på hvor mange penger som kom inn på søndag?

Et tips for å få penger er at Brann Butikken øker prisen på ting med 10 kroner sånn at disse 10 kronene går til BBB sin Tifo gruppe.
Blir jo glatt 5-10000 kroner per kamp for BBB da...
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up