• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Røykeforbud...

Started by zyntax, April 18, 2004, 23:56:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

zyntax

Hei!
Bare lurer på hva folk mener om røykeforbudet på staddaen.
Jeg ser igrunnen ikke helt problemet med å røyke på stadion.
Siden vi er jo trossalt ute.
Godt mulig at det er til sjenanse for "ikke-røykerene", uansett så ser jeg jo ikke helt hvordan dette skal håndheves heller....så det er vel kanskje ikke så veldig mye å fundere på...    :lol:

Zander:)

Merket at det de fleste dret i røykeforbudet :)

Var mange som røyket .. selv røyker jeg ikke
og har ingeting i mot at det kommer røykeforbud ,
det ville blitt dårlig på stadion om alle røyket.. ;)

Strilen

Egentlig et helvet* (gjett ka den siste bokstaven er da? Vinneren vinner en signert Branndrakt dersom vedkommende kan bevitne at han/hun har gått fra Bergen til Roma.........t/r).

Som røyker, og da serriøs røyker, så er det som nevnt et helvet*, men bare noe vi må godta. I England er jo dette helt vanlig. Liker det? NEI!!! Må godta det? Ja.

Zander:)

Burde vel gå greit med en og en halv time uten å få spasmer ? ;)

zyntax

Respekterte forbudet til en viss grad idag....men måtte ha meg noen raske trekk innimellom...hehe.
Får vel huske noe snus eller nikotingtyggis til neste gang..... :wink:

Strilen

Ja egentlig. Bytte noen spasmer mot 3 orgasmer er greit nok.

Xminator

Som ikkerøyker kan det være sterkt sjenerende å få blåst røyk i trynet. For en alergiker er det sikkert enda verre. Nå har Brann gått forann med et veldig godt eksempel, og jeg håper alle følger opp forbudet. Det er vel alltid noen egoister som skal ødelegge, som alltid.

Brann e livet mitt :)

Tror ikkje akkurat at folk bryr seg om røykeforbudet. Fikk pustet røyk opp i tryne fra alle kanter, og ja for en allergiker eller en som har astma er det ikkje noe deilig akkurat. Enno vaktene kom bort og ga de en advarsel, bare gjemte de røyken til de var gått også fortsatte de... Det går an å vise litt respekt då.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Branntilegdør

ja enkelte folk er rimelige frekke. Når folk blåser røyken i trynet på deg er det det samme som om vi skulle gått bort å blåst en jævla fis i trynet på dem. Lukter like gale, og er like frekt. Når det i tillegg er røyeforbud, og flesteparten som røyker ikke gjør det, så er det et hån mot disse i tillegg.

C@Bøe_79

Nå har jeg hørt at kun 1 av 500 000 er allergisk mot røyk,selv om mange sier de er det fordi de ikke liker det...

Nå er det engang slik at du er utendørs på Stadion og da kunne nok Brann lagt tilrette en plass for røyking...
Hørte heller ikke speaker uttale noe om røykeforbudet,dårlig spør du meg...
Vi røykere bør respektere Brann,og husk ALLE sammen at fra 1/6-04 kl.00.00 er Fotballpuben røykfri..
Dette er noe vi kan ta med oss opp på kampene...

Flere vil snuse på kampene..
Flere snusere=mer snus etter linjedommeren :)

MVH
En snart "ikke røykende" Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Grey

Quote from: "C@Bøe_79"Nå har jeg hørt at kun 1 av 500 000 er allergisk mot røyk,selv om mange sier de er det fordi de ikke liker det...

Nå er det engang slik at du er utendørs på Stadion og da kunne nok Brann lagt tilrette en plass for røyking...
Hørte heller ikke speaker uttale noe om røykeforbudet,dårlig spør du meg...
Vi røykere bør respektere Brann,og husk ALLE sammen at fra 1/6-04 kl.00.00 er Fotballpuben røykfri..
Dette er noe vi kan ta med oss opp på kampene...

Flere vil snuse på kampene..
Flere snusere=mer snus etter linjedommeren :)

MVH
En snart "ikke røykende" Christian


Det er ikke noe problem å la være å røyke i 2 *45 minutter.. Man går jo ut å røyker i pausen likevel. Om man er alergisk mot røyking eller ikke er irrelevant.. At man er utendørs er forsåvidt også det, i og med at man står oppi hverandre likevel.. Hvis du hadde hørt etter hadde du også hørt at speaker Erik gjentok røykeforbudet til det kjedsommelige.. Røykeforbudet på stadion er ingen stor greie.. hva som skjer på puben er en helt annen sak..
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up