• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Om medlemskort og innmelding.

Started by Bjarte, April 15, 2004, 18:23:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarte

Som vanlig er det veldig mange som melder seg inn veldig sent og som vanlig er det mye panikk for å få medlemskortet sitt tidsnok til første hjemmekamp. Men da har jeg en bønn til dere alle som vil melde dere inn. Vær så snill å gjør det dere får beskjed om å gjøre!

På "Bli medlem"-sidene står det helt klart og tydelig:
"Les nøye igjennom alt nedenforstående, da dette er viktig."
Og litt lenger nede står :


Kan bare informere at 75% av alle innmeldinger har mangler, deriblant navn og adresse.

Husk også krysse av for kvittering fra banken dersom dere betaler via nettbanken.

Og helt til slutt vil jeg også legge til at BST er død. Død og begravet. Så det hjelper ikke å skrive på medlemsnummeret for BST. Vi er ikke BST. Vi er Bataljonen, Brann Bataljonen Bergen eller BBB.

aiai

kan eg ta med kviteringen for at eg har betalt medlem istedenfor kortet? Eller er det et sted eg kan betale og få kortet med en gang. Det haster litt før søndag så svar fort

KjellMo

Quote from: "aiai"kan eg ta med kviteringen for at eg har betalt medlem istedenfor kortet? Eller er det et sted eg kan betale og få kortet med en gang. Det haster litt før søndag så svar fort



JA
GGG Travel

Brannfrelst

Går det ann å bruke kvitteringen til betalt partoutkort i morgen i steden for partotkortet på C feltet på SS?? Jeg har nemlig ikke fått mine billetter for året... Dårlig av Brann/Posten... Må ha svar før klokken 12 i morgen...
2.10.07-Gullet kom hem!

Bjarte

Quote from: "Brannfrelst"Går det ann å bruke kvitteringen til betalt partoutkort i morgen i steden for partotkortet på C feltet på SS?? Jeg har nemlig ikke fått mine billetter for året... Dårlig av Brann/Posten... Må ha svar før klokken 12 i morgen...


For det første; dessverre finner hverken vi eller Brann noen person med navnet Brannfrelst i registerne våre.

For det andre; har du ikke fått det ennå, så har du ett problem. Har du i det hele tatt undersøkt om du er registrert som kjøper av sesongkort?

For det tredje; er det noe dere lurer på, enten med oss i BBB eller Brann, så må dere da for f**** ta kontakt med oss eller Brann direkte og ikke ta det opp på kranglesidene. Dersom jeg bestiller noe på nettet f.eks. CD-plater, så tar jeg selvfølgelig kontakt med de jeg har kjøpt varer hos, og ikke spør noen på en diskusjonside.

Brannfrelst

Navnet er Andreas Hjertås. Jeg ringte til Brann på torsdag,og de sa siste gruppe med partotkort var sendt ut onsdag. Dermed trodde jeg jeg ville få de. Men nå er jo sentralbordet stengt for dagen. Har jo kvittering for å betalt det da.
2.10.07-Gullet kom hem!

sekto

Tror kanskje det ble litt ekstra forvirring siden det på første innbetalingsblanketen fra BBB ikke stod at man måtte fylle inn navn osv når man betalte via internett. Ser jo at det står på giroen, men for dem som bruker nettbank, så kan det jo være lett å glemme.

Er en av dem som betalte med nettbank, venter fortsatt på å få bekreftelse på medlemskap, men har kvittering, så ikke noe å stresse over da.

Om det skulle drøye med å få ut medlemskortene, hvordan vil dere bli kontaktet for å etterlyse dem? Slik at det er lettest for dere å holde oversikt..

Zander:)

Jeg har ikke fått meldemskortet mitt enda..

Om jeg har forstått riktig så sender de de ut i grupper ?

Så en kamerat som meldte seg inn noen dager før meg fikk meldemskortet sitt for en uke siden..
Men jeg har enda ikke sett noe til det..

Bør det være noen grunn for bekymring ? ;)

Erik

Tar jeg ikke heeelt feil kan du få det ved inngangen til BBB på SS i dag... men jeg bare tror...

sekto

Jeg venter fortsatt på medlemskortet mitt og, betalte vel i midten av mars. Noen andre her som betalte da og ikke har fått det enda?
kjekt å vite det før jeg begynner å sende mail for å etterlyse det osv..

Erik

Hvis du går på kamper så får medlemmer kort inni i gangen til inngangen til BBB sin inngang til SS.... Hvis du ikke gidder og hente den så kommer de nokk snart, de har nettop fått inn nye kort no...

sekto

OK, takk for tilbakemeldingen. Jeg tror jeg venter til etter 16. før jeg fikser det da.. Blir sikkert rimelig stor pågang da så..

Ida Marie

Eg har klart og misste medlemskortet mitt. På den først hjemmekampen gjikk det grett for da hadde dere med data. Men på kampen mot odd slet eg for å komme inn...
Eg har sendt mail til en i styret om å få ett nytt kort, når får eg det?
et er fargen på drakta som betyr no, ikkje spilleren sin...

bjorøy

Hei. Jeg meldte meg inn en måned før seriestart.Har ringt 3 ganger. Får aldri det kortet. Er det sånn at jeg betaler for ingenting? mvh aleksander bjorøy
jorøy

sekto

Jeg gjorde det samme, men kommer de ikke i posten før 16 nå, så regner jeg med at det skal gå ann å fikse noe ved inngangen til SS før en hjemmekamp..

Brann_Askøy

Quote from: "bjorøy"Hei. Jeg meldte meg inn en måned før seriestart.Har ringt 3 ganger. Får aldri det kortet. Er det sånn at jeg betaler for ingenting? mvh aleksander bjorøy


Rolig Alexander. De gjør så godt de kan der nede. Husk at dette er frivillig fra deres side. Mvh Tom H. Grønevik

ekte kjuagutt

Eg betalte vel for medlemsskap i BBB to ukar før 16. mai kampen.. medlemskortet fikk eg ikje i posten før i går. d syns eg e litt lang tid, men men .. i mellomtiden har eg mottat en lapp som ska klistres på kortet en slags kvitering denne har eg faktisk fikset og miste:) e kortet ugyldig no  sidn d står at d ska klistres bakpå?? kan nokken svare meg på dette??

Ole Brom

Kortet er "gyldig" men kontakt BBB for å få nytt oblat ! Kan fåes på fottikken eller på stadion før kampen.

Brann-jento

Quote from: "Bjarte"Som vanlig er det veldig mange som melder seg inn veldig sent og som vanlig er det mye panikk for å få medlemskortet sitt tidsnok til første hjemmekamp. Men da har jeg en bønn til dere alle som vil melde dere inn. Vær så snill å gjør det dere får beskjed om å gjøre!

På "Bli medlem"-sidene står det helt klart og tydelig:
"Les nøye igjennom alt nedenforstående, da dette er viktig."
Og litt lenger nede står :


Kan bare informere at 75% av alle innmeldinger har mangler, deriblant navn og adresse.

Husk også krysse av for kvittering fra banken dersom dere betaler via nettbanken.

Og helt til slutt vil jeg også legge til at BST er død. Død og begravet. Så det hjelper ikke å skrive på medlemsnummeret for BST. Vi er ikke BST. Vi er Bataljonen, Brann Bataljonen Bergen eller BBB.


går d an å melde seg inn på nettet?
leste "bli medlem", men dum som eg e lurer eg..
kor lang tid tar d før eg får kortet?
I was born to be at BBB`s felt på SS.

Brann 4-evah...

-Hanne
lem fra Hanne (Brann-jento)

Go Up