• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva i all verden er problemet på store stå?

Started by Brann_Askøy, April 11, 2004, 21:57:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Nå ser jeg at diskusjonene er begynnt å rulle igjen. Bra er det med tanke på at seriestart er bare noen timer unna, men så kommer diskusjonen om fjortiser på storestå og at de er der kun pga stemningen og at fjortsiene i Bergen ikke synger!
Vel på en måte er jeg enig i at fjortisene må vekk, men så må vi også tenke på at det er ikke bare de som ikke synger. Da Brann spillte sistekamp mot Enga i fjor kokte det over for meg. Vi på storestå sto å sang halsen vår tørr for spytt, med magesaften som erstatter. Da snur en dame på ca 50 år, en skikkelig fin bergenskvinne seg til vennene sine og sier ; Nei vet dere hva, jeg gidder aldri mer å stå på denne plassen når Brann skal spille. De synger jo så høyt. HVorfor kan de ikke gå et annet sted å synge sangene i sine!!
HVa i all verden gjør sånne folk på store stå da?
Jeg håper at årets sesong byr på oppturer både når det gjelder supporterenes innsats på tribunene og spillerenes innsats på banen! God sesong til alle Bergensere.

Mar1us

kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Brannfrelst

D burde ikke vert lov å ha damer på SS!! I alle fall ikke 45++...
2.10.07-Gullet kom hem!

Pondus

Jeg synes man bør være litt forsiktig med å feie alle under en kam (eller hva det nå heter) . Det kan vel være at det finnes gamle damer på store stå som synger? Det samme med "fjortisene".
Men er selvsagt enig i at snurpete gamle damer som bare ødelegger stemningen ikke har noe på SS å gjøre.

Grey

Det kan vel ikke sies at hun i dette eksempelet var noe stemningsdrepende.. Hadde det vært meg som hørte dette hadde jeg sunget enda høyere, og helst inn i øret hennes. Alt må læres, også hvor man trives på stadion..
Maybe a Greyhound could be my way

Skumling

Hehehe.

I år slipper vi heldigvis problemer som dette, med mindre halve Kalfaret har kjøpt seg sesongkort på Bataljonen sitt felt.

Go Up